عذر خواهی و اطلاع رسانی

۱- قبل از این‌که به سفر اندونزی بروم، چندین نفر از دوستان از بنده قول گرفتند که اگر در اردیبهشت سال جاری راهی سفر به «اورامان» شدم، آن‌ها را نیز با خودم همراه کنم. تمام برنامه‌ریزی و قصدم این بود که این امر دوستانم را اطاعت کنم، اما از همان روزهای قبل از رفتن، آن‌قدر برای روزهای بعد از برگشتن، وقتم از کفم رفت که در این دو هفته باقی‌مانده از اردیبهشت اجابت خواهش عزیزان برایم مشکل است. به این علت عذر خواهی می‌کنم. 

۲- با این حال، آخر همین هفته را در «اورامان» خواهم بود. در این سفر چند تن از اعضای سازمان صدا و سیما با بنده خواهند بود و طبق یک پروژه تعریف شده برای یک برنامه تلویزیونی، می‌بایستی حال و هوای اورامان و مردمش را به هم‌وطنان معرفی کنیم. اما اطلاع رسانی‌ این‌که، با دوستانم در اورامان تماس گرفتم و متوجه شدم که مراسم «کومسای» (مراسم پیر شالیار بهاره) در روز جمعه ۱۷ اردیبهشت (اگر مثل سال قبل از برگزاری آن ممانعت به عمل نیاورند) برگزار خواهد شد. دیگر این‌که شقایق‌ها روییده‌اند، هرچند که تعدادشان به اندازه‌ی سال قبل نیست. مطمئنا اگر هر یک از شما را در «اورامان» ببینم خوشحال خواهم شد.

دیدگاه‌ها

  1. نانسی

    سلام آقای نور آقایی امیدوارم خوش گذشته باشه اتفاقی به سایتتون سر زدم و مطالب رو خوندم وعکس ها رو دیدم که جالب بودن .مخصوصا مطالب!
    اورامان هم خیلی باید قشنگ باشه ؟! از اونجایی که شما خیلی پر مشغله هستین نمیشه توقع داشت روی برنامه ریزی اولیه تون بمونید . پس زیاد عذرخواهی نکنید .
    با ارزوی سلامت
    ………………………………………………………………..
    جواب: سلام به شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *