کارت طلایی باشگاه گردشگران پارس صادر شد

در هنگام برگزاری مراسم پنجمین جشن راهنمایان گردشگری سراسر کشور از طرف مدیر عامل “شرکت سرمایه گذاری هتل های پارس”، جناب آقای “حمزه زاده” عنوان شد که برای شرکت کنندگان در جشن “کارت طلایی باشگاه گردشگران پارس” صادر خواهد شد.

اکنون بعد از گذشت حدود کمتر از دو ماه از تاریخ برگزاری جشن، شرکت سرمایه گذاری هتل های پارس به قول خود عمل کرد و کارت طلایی را برای شرکت کنندگان در جشن صادر نمود.

قابل ذکر است، تنها کارت کسانی صادر شده که قبلا مشخصات شان را در وبلاگ  http://itgd.blogfa.com ذکر کرده اند و این مشخصات توسط خانم “مهسا مطهر” تایید شده اند.

بنابراین از دوستان محترمی که در پنجمین جشن راهنمایان گردشگری حضور داشته اند، تقاضا می شود برای اطلاع یافتن از این که کارت شان صارد شده یا خیر، به همان سایت مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها

  1. نازنين

    سلام
    خوبین
    می خواستم بپرسم امکان گذاشتن تور کردستان (ایران) برای شما وجود داره ؟ و اینکه کلا با شخص شما قرارداد بسته بشه و بتونین چند نفری رو حالا یا بصورت هوایی یا زمینی به این تور ببرین ؟
    ………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. بنده راهنمای تور هستم و هرگز برای خودم تور برگزار نمی کنم.

  2. مجتبي گهستوني

    با تشکر از لطف شما و تلاش برای دریافت کارت طلایی. از مجموعه هتل های پارس هم که قدردان تلاش های راهنمایان هستند هم تشکر می کنم.
    …………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. ارادتمندم.

  3. مهران شهرستانی

    با سلام
    از زحمات صورت گرفته شده برای دسترسی راهنمایان گردشگری به کارت طلایی، نهایت تقدیر و تشکر را دارم.
    …………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *