درخواست یاری برای یک اجرای پروژه

احتمالا خوانندگان محترم این سایت در جریان پروژه “کودک، محیط زیست، فوتبال” هستند. چندی است که این فعالیت را در پی پروژه “حضور یوزپلنگ آسیایی در جام جهانی” راه انداخته ایم. دوستان بسیاری در این زمینه با ما همکاری کرده اند و می کنند و به زودی اخبار و نتایج برخی از فعالیت های دو ماهه اخیر منتشر خواهد شد.

اما باید عرض کنم همیشه هستند دوستانی که برای بنده می نویسند “هر کمکی از دستمان برمی آید انجام می دهیم”. حالا وقتش فرا رسیده و ما به حمایت احتیاج داریم. بنده فهرست کارهایی که در حال انجامش هستیم را می نویسم. کسانی که می توانند به هر طریقی یاری امان کنند، در ذیل همین نوشته، نوع کمک و اطلاعات خودشان را وارد کنند.

پیشاپیش از بذل توجه و یاری اتان سپاسگذارم.

– ساخت تئاتر برای ۳۲ گونه *** این فعالیت توسط جناب آقای “پوریا قلی پور” و با همکاری “رویا ملکی” در کرمان انجام می گیرد، آیا کسی هست که برای اجرای این تئاتر در تهران یا شهرهای دیگر از لحاظ تامین بودجه و تامین امکانات اجرایی یاری امان دهد؟

– ساخت موسیقی برای پروژه “کودک، محیط زیست، فوتبال” *** این فعالیت توسط چند تن از هنرمندان موسیقیدان کشور در حال انجام است، احتمالا ابرای اجرای این موسیقی و پخش آن به یاری دوستان احتیاج داریم.

– ساخت انیمیشن *** اگر بودجه مالی کار تامین شود، این انیمیشن یک دقیقه ای با معرفی گونه های در معرض خطر تا چند روز قبل از شروع بازی های جام جهانی ساخته خواهد شد.

– ساخت کلیپ *** این فعالیت با مدیریت “عابدین مهدوی” در حال پیگیری است. نیاز داریم تا از چند کودک در زمین بازی فوتبال (اگر استادیوم آزادی باشد بهتر است) فیلمبرداری کنیم. آیا کسی می تواند اجازه فیلمبرداری کودکان در استادیوم را پیگیری کند؟

– اجرای یک نقاشی با حضور ۳۲ گونه *** این نقاشی توسط یک هنرمند در حال انجام است.

– اجرای نقاشی از هر ۳۲ گونه به صورت مجزا *** این نقاشی ها توسط “سارا سلیمانی” و “محمد کبریا” به صورت جداگانه در حال پیگیری است. نیاز داریم تا این نقاشی ها را در گالری ها به نمایش بگذاریم.

– اجرای نقاشی توسط کودکان از هر ۳۲ گونه *** اگر بتوانیم در شهرهای مختلف ایران این پروژه را اجرایی کنیم، اثرگذار خواهد بود.

– ساخت عروسک از ۳۲ گونه *** این فعالیت توسط “مرضییه نقیبی” انجام خواهد شد. اینها هم باید نمایش داده شوند و معرفی شوند.

– چاپ کتاب برای کودکان به همراه نقاشی به منظور معرفی ۳۲ گونه در معرض انقراض *** آیا اسپانسر و یا انتشاراتی برای چاپ این کتاب می شناسید؟

– ایجاد صفحه “ویکی گونه” (wikispecies) برای معرفی گونه های در معرض خطر به زبان فارسی *** آیا کسی می تواند این فعالیت را انجام دهد؟

واقعا نمی دانیم چه تعداد از این کارها به سرانجام می رسد، اما ما تلاشمان را می کنیم.

دیدگاه‌ها

  1. گندم

    سلام رشته اصلی تدریس من تولید چند رسانه ای است شاید ربطی به بند تولید انیمیشن داشته باشه من از این راه دور چطور می تونم کمک کنم دوستانی که در این حوزه فعالیت می کنند اگه کاری از دست من برمی آد خوشحال میشم قدمی بردارم
    با نرم افزار های کارل دراو – دایرکتور – فلش فتوشاپ کار میکنم
    ………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. سپاس از پیگیری شما. لطفا روش ارتباطی با خودتون رو برای من بزارید تا برای شما هم یک کاری بتراشیم.

  2. سپیده حسامی

    سلام.شغل من ساخت زیور آلات بیشتر از طلا و نقره ست.گاهی با برنج مس.اگه عکس مناسب و قابل اجرایی از این گونه های یاد شده داشته باشیم میتونیم برای ساخت بج ، دکمه سردست و حتی انگشتر یا دستبند ازشون استفاده کنیم.میتونه با یه سری پیام تبلیغاتی ، زیبا و تاثیر گذار در جهت حفظ این گونه ها (ب صورت نوشته) تلفیق بشه..شاد باشید.با احترام
    ………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. خیلی هم خوب. زنده باشید. اگر میشه جمعه تشریف بیارید تا با هم آشنا بشیم. اگر هم نمیشه لطفا با بنده تماس بگیرید تا قرار بزاریم. سپاس.

  3. پوریا قلی پور

    درود آقای نوراقایی عزیز
    نگران بخش تئاتر در کرمان نباشید ؛ این اثر با عنوان “رقصنده در باد” به زودی به مرحله اجراء خواهد رسید؛ و در کرمان نیز اجراء عموم خواهد رفت ( در پلاتو موج نو به مدت ۲۰ شب ) . دوستان بیشماری در کرمان به زودی از این اثر حمایت های لازم را انجام خواهند داد
    به امید دیدار 🙂
    دوستار شما پوریا قلی پور
    ………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. دم شما گرم. زنده باشید. خیلی خوشحال شدم. دلم میخواد در تهران هم برنامه داشته باشید.

  4. شبنم

    سلام. در مورد به نمایش گذاشتن نقاشی ها در گالری یه کم بیشتر و واضح تر توضیح میدید. شاید بتونم جایی پیدا کنم ولی باید اطلاعات کافی داشته باشم. پیروز باشید
    …………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. جوابتون رو در پاسخ سوال مشابه در ایمیل دادم.

  5. شبنم

    همچنین در مورد عروسک ها.
    …………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. در ایمیل جواب دادم.

  6. گندم

    از طریق وبلاگم و ایمیل و اگر خاطرتون باشه سال گذشته شماره منو داشتید
    …………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس.

  7. shahram

    سلام ،بند آخرو من هستم ایجاد صفحه “ویکی گونه” (wikispecies)
    …………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. زنده باد. پس لطفا بیایید و اطلاعات رو بگیرید و انجام بدید.

  8. احسان بشیرگنجی

    سلام آرش.
    من امروز تو جلسه هماهنگی خواهم بود. و همانجا هم رسما وارد فعالیت خواهم شد در هر زمینه ای که دوستان نیاز داشته باشن و من از دستم بربیاد. 🙂
    …………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. زنده باشی مرد بزرگ.

  9. مریم

    سلام آرش جان. تا چند لحظه پیش هم امیدوار بودم ولی متاسفانه نمیشه که امروز بیام سعی کردم اطلاع رسانی کنم به دوستان . من هم در زمینه صفحات ویکی میتونم همکاری کنم. هرطور شما صلاح بدونی
    ……………………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. باید بیایید صحبت کنیم. سپاس از شما.

  10. زینب فارسی

    سلام
    شب رو روز خوش
    آقای نور آقایی از راهنمایان کرمان هستم اما در رفسنجان ساکن هستم.
    امکانش هست انجمن کارگاه آموزشی برای کودکان در رفسنجان بذار، من هماهنگی هاشو می تونم انجام بدم، کانون پرورش فکری و تعدادی NGO در رفسنجان هستند که من مینونم هماهنگی هی لازم رو انجام بدم
    ممنون میشم اگه از طریق ایمیل پاسخ دهید.
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. فکر کنم امکانش باشه. لطفا تلفنی هماهنگ کنیم: ۰۹۱۲۳۱۴۴۷۹۵

  11. مریم

    سلام. چشم هروقت شما بفرمایید
    …………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. هفته بعد هماهنگ کنیم همدیگر رو ببینیم. موفق باشید.

  12. رامین

    سلام آرش جان
    در مورد تئاتر و موسیقی من کار کردم اما باید با چند نفر هماهنگ کنم تا از کمکشون استفاده کنم.بهت فردا اطلاع میدم
    ………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس.

  13. مجتباگهستونی

    با درود به آرش عزیز. پوزش از تاخیر در پاسخگویی. لازم بود که یک سری هماهنگی ها را با دوستانم در اهواز انجام دهم و بعد نتیجه را اعلام نمایم. من و دوستانم در اهواز آمادپی خود را برای اجرای تئاتر برای ۳۲ گونه آقای “پوریا قلی پور” و اجرای نقاشی از هر ۳۲ گونه به صورت مجزا توسط “سارا سلیمانی” و “محمد کبریا” در یکی از گالری های اهواز را به نمایش بگذاریم. همچنین نمایش عروسک های “مرضییه نقیبی”در خوزستان هم در توان ما است. اجرای یک نقاشی با حضور ۳۲ گونه هم کمترین کاری است که از عهده دوستان ما در انجمن تاریانا برمی آید. دوستانی که پیگیر این آیتم ها هستند در صورت نیاز با من تماس بگیرند تا مقدمات اجرا را فراهم نمایم.
    ………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. زنده باشی مجتبی عزیز. با “محمد کبریا” برای نمایشگاه حرف زدم. امکان پذیره. برای بقیه موارد هم باید هماهنگی کنیم. زنده باشی تو که این همه حمایت می کنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *