جشنواره ملی ناصرخسرو به گام دوم رسید

جشنواره ملی سفر‌نگاری ناصرخسرو، با راه‌اندازی وب‌سایت و اعلام فراخوان، دومین دوره خود را آغاز کرد. متقاضیان می‌توانند از شنبه ۱۷ تیر برای شرکت در جشنواره ثبت‌نام کنند.

ناصرخسرو قبادیانی،‌ شاعر پارسی‌گوی قرن چهار و پنج هجری‌قمری نخستین سفرنامه‌نویس ایرانی است. جشنواره‌ی ملی سفرنگاری با نام این شاعر ایرانی سال  گذشته نخستین دوره‌ی خود را تجربه کرد، و اکنون گام دوم خود را می‌آزماید.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه‌ی این جشنواره، دومین دوره «جشنواره سفرنگاری ناصرخسرو» توسط گروه گردشگری «زورق» و با همکاری «انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران»، «خانه جهانگرد استان تهران» و «مرکز پژوهش‌های هفته‌نامه تعطیلات نو»، برگزار می‌شود.

متقاضیان شرکت در جشنواره ناصر خسرو می‌توانند از روز شنبه ۱۷ تیر به وب‌سایت جشنواره به نشانی «www.safarnegar.com» مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند. امکان آپلود آثار برای ثبت‌نام کنندگان از دوشنبه ۱۹ تیر فراهم خواهد بود.

مسائلی چون «ترویج فرهنگ و آداب سفر»، «معرفی مقاصد سفر به گردشگران»، «احیای سنت سفرنامه‌نویسی»، «تشویق به مستندسازی وقایع و اتفاقات» و « توجه دوباره به ادبیات ایران‌زمین از زاویه‌ای نو» از اهداف این جشنواره است.

دبیرخانه نخستین دوره جشنواره سفرنامه‌نویسی ناصرخسرو قبادیانی از متقاضیان شرکت در دومین دوره این جشنواره خواسته است برای اطلاع از شرایط شرکت در این جشنواره به وب‌سایت آن به نشانی «www.safarnegar.com» مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها

  1. Banafsheh

    درود در اندیشگاه ” نوشته های در باغ” اطلاع رسانی شد.

    از شما سپاسمندیم….
    …………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. قربان شما.

  2. sedre

    سلام آرش جان
    من برات pm گذاشتم در fb
    لطفا بخونش
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. لطفا همیشه برای ایمیل بده، چون من خیلی با فیس بوک کار نمی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *