همچنان در سفر

حالا که می نویسم، “چیتبال دلبر” به اسپانیا رفته و در ادامه از چند کشور اروپایی بازدید خواهد کرد. پیش از این سفر هم، همراه با “مرتضی اسلامی” (مدیر عامل انجمن یوز ایرانی) برای پیدا کردن رد پا و حضور در فیلمبرداری به یکی از زیستگاه های یوز رفته بود که به زودی عکس هایش را نمایش خواهم داد. “چیتبال کوشکی” همچنان در آمریکا به سر می برد.

چند عکس از “چیتبال دلبر” تقدیم می شود:

“چیتبال دلبر” را در دست “علی نبوی” (رییس هیات مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان خراسان) و در میان جمع روسای انجمن های صنفی راهنمایان گردشگری کشور مشاهده می کنید.

چند روز قبل، “چیتبال دلبر” برای حضور در یک جشنواره نقاشی مربوط به کودکان پناهنده افغان به کرمان و مهمانشهر بردسیر سفر کرده بود. او در این مهمانشهر شاهد اجرای تئاتر “رقصنده در باد” اثری از گروه تئاتر “بوتیا آل” بود.

دختر بچه های افغان در مهمانشهر بردسیر

پسربچه های افغان در مهمانشهر بردسیر

بدون شرح

بدون شرح


دیدگاه‌ها

  1. حلاج

    آرش جان خدا قوت.خوشحالم برایت.به امید دیدار.
    …………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. ارادتمندم داداش. می بوسمت.

  2. x

    دلبر دیگه از کجا اومد؟!
    …………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. دلبر همیشه هست.

  3. مریم

    سلام آرش جان
    نمیدونی چقدر دیدن این تصاویر منو شاد کرد به خاطر چشمهای این بچه ها که پر از زندگیه. متاسفانه الان روزگار سختی دارن اما باور دارم آینده روشنی پیش روی افغانستانه و این کودکان ِ پر امید برمیگردن به کشورشون و فرداش رو میسازن. امیدوارم برای ایران هم با همت و تلاش فرزندان شایسته ای مثل تو روزگارمان به شود و غم نخوریم… کنار کارهای بزرگ شما واقعا حس میکنم موثر و مفید نیستم . خیلی شرمنده میشم
    …………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس از محبت شما. اما میشه کار کرد، پس کار کنیم.

  4. مهدیس

    سلام. من یه هفته نبودم کلی عقب افتادم از اخبار. سپاس از دوستان کرمانی و رویای عزیز. جا داره یک گزارشی تهیه کنید از این اتفاق و برای سازمان ملل بفرستید. فکر نمی کنم بچه های افغان در کشورخودشون این شانس رو می داشتند تا درباره محیط زیست در بستر فرصتی که به واسطه جام جهانی پیش امده به اینصورت آموزش ببینند.
    …………………………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. زنده باشی مهدیس عزیز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *