“روز ملی حفاظت از یوزپلنگ” – نهم شهریور ۱۳۹۳

انجمن یوزپلنگ ایرانی در نظر دارد در هشتمین سال گرامیداشت «روز ملی حفاظت از یوزپلنگ» همایشی با موضوع «اقدام برای کنترل اثرات منفی جاده‌ها بر حیات‌وحش» برگزار کند. همانطور که می دانید طی سال‌های اخیر، زیستگاه‌های یوزپلنگ به شکلی گسترده تخریب شده است که یکی از این عوامل احداث جاده است . جاده گزوئیه بافق یکی از این موارد است که با پیگیری‌های انجام شده، احداث آن متوقف شد. این همان جاده‌ ایست که از میان منطقه حفاظت شده عبور، و امنیت منطقه را تهدید می‌کند. در این همایش که با حضور سازمان‌های دولتی و غیردولتی مرتبط برگزار خواهد شد، به بررسی و شناخت معضلات و بیان راهکارهای عملیاتی برای بهبود وضع موجود خواهیم پرداخت.

از تمامی کسانی که مایل به همکاری داوطلبانه در بخش اجرایی این همایش هستند دعوت میشود تا روز یوز سال جاری بصورت تمام وقت یا پاره وقت با توجه به توانایی های خود ما را در برگزاری هرچه بهتر این روز ، یاری نمایند. میتوانید درخواست همکاری خود را به روابط عمومی روز یوز سرکار خانم پگاه علی مدد به آدرس Pegah.alimadad@gmail.com  تا تاریخ ۱۸ مرداد ارسال نمایید.

همچنین از دوستداران محیط زیست سراسر کشور دعوت میشود تا همزمان در شهر یا روستای خود برنامه ای متناسب با این روز برگزار کنید که در این راستا میتوانید برای مشاوره و هماهنگی ها تا تاریخ ۲۰ مرداد با سرکار خانم پری سا خالقی به آدرس pari.sa_khaleghi@yahoo.com در ارتباط باشید.

با سپاس فراوان

مریم محمدی

دبیر روز ملی حفاظت از یوزپلنگ

دیدگاه‌ها

  1. سامیه مهر

    ما از راه دور پشتیبانی میکنیم
    ……………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. لطف می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *