سفر دوم تحقیقاتی

فردا، پنجم اسفند، به همراه پنج نفر دیگر از دوستان به خوزستان می رویم تا از بقیه شهرهای خوزستان که در سفر اول (سفر ۱۷ روزه) فرصت بازدید از آن ها را نداشتیم، دیدار کنیم. این سفر به احتمال زیاد، ۱۰ روز طول خواهد کشید و دوستان خوزستانی نیز به ما خواهند پیوست و یاری امان خواهند کرد. این سفر به منظور تالیف کتاب “راهنمای گردشگری خوزستان” (هنوز برای این کتاب نام قطعی انتخاب نکرده ایم) انجام می شود.

در مدت این سفر با همت راهنمایان و علاقمندان به گردشگری در استان خوزستان، یک سمینار آشنایی با “افق های گردشگری خوزستان” برگزار خواهد شد و نقش کتاب راهنمای گردشگری در آن بیان می شود.

تا ببینیم چه می شود…

دیدگاه‌ها

  1. فائقه

    با سلام
    قبلاً که درباره شروع این کار مطلبی نوشته بودید خیلی خوشحال شدم که گامی در جهت رشد گردشگری این استان برمیدارید که به نظر من یکی از پرجاذبه ترین استانها از این لحاظ می باشد اما در این هفته های اخیر که به قصد سفر به بسیاری از سایتها و آژانسهای طبیعت گردی سرزدم خیلی خیلی متاسف شدم که در این فصل دریغ از یک برنامه حتی از نوع معمولش تا چه رسد به دین جاذبه های خاصی که راجع بهشون شنیده یا مطلبی خوانده بودم. امیدوارم زحمات شما و دوستانتون به نتیجه برسد و تحولی در این زمینه ایجاد شود.
    اگر از جنس دوم نبودم و به تنهایی امکان سفر داشتم شاید لزوم وجود تورهای طبیعت گردی و برنامه هایی از این نوع را به این مناطق چندان درک نمیکردم…بهرجهت ما که امسال هم آرزو به دل ماندیم، به جای من هم بگردید و ببینید و لذت ببرید. گوارای وجودتان
    +
    *من اگر جای شما بودم به جای”دور دوم سفر..”از کلمات دیگری استفاده میکردم که تداعی کننده چیزهای ناخوشایند دیگری نباشد! ;(
    شاد و پیروز باشید
    ……………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. سپاس. اطاعت شد.

  2. محمد کاظم حلاجی ثانی

    سلام آرش.چطوری رفیق؟آرش فقط می تونم بیان کنم که دلم واسه همتون تنگ میشه و از همه بیشتر واسه تو،اجازه بده یک چیزی رو اقرار کن،۳ ماه پیش تو همین سایت برات نوشتم که دوست دارم تو این جشن باهاتون همکاری کنم ، بمن گفتی امیدوارم تا آخرش با ما باشی و وسط راه تنهامون نزاری.من عضو خیلی کوچیکی از گروه راهنمایان هستم،اما همون حرفت واسم بزرگترین عامل برای بودن تا آخر این راه بود.میخوام اینو بیان کنم که انرژی + تو و شخصیت محترمت و تلاشی که ازت میدیدم بهترین کلاس درس برای من دراین مدت بود. چیزی که من از این جشن بدست آوردم تجربیاتی بود که خواه ناخواه بمن انتقال میدادی .نکته جالبی که میدیدم این بود که خیلی از راهنمایان محترم کشور ما،با اینکه ادعای یک عمر لیدری رو داشتن حتی در حد یک مسافر عادی رفتار نکردن و خیلی از دوستانی که برای برگزاری این جشن مسولیتی رو بر عهده داشتند بیشتر بجای آنکه بفکر عمل باشند تنها و تنها با لقبی داخوش بودن که نهایت امر لوح سپاسی برایشان بهمراه داشته باشد.آرش،شاید بدترین تجربه این جشن برای من آن بود که به من گفته بودند ،مهمانانی که به رامسر می آیند همه یک خانواده هستند،اما جالب بود ،من بیشتر یک رقابت،ریا،و………….را دیدم. بهتر آنکه خاطره های زیبا را در خاطرم زنده کنم،با همه این تفاسیر،احساس می کنم که با توجه به مشکلاتی که داشتیم به بهترین شکل اجرا کردیم و توانستیم نمره ۱۲ از ۲۰ را بگیریم.من این قبولی رو بهترین هدیه واسه خودم برای این تلاش ۳ ماهه می دونم.و آماده ام برای حرکتی دیگر……. ،راستی تو دنیا یک نفر هست که قبل از اینکه یک کار رو انجام بده میگه انجام دادم و همه چیز حله و اون منم.سپاس بابت همه چیزهای خوبی که گفتی تجربه کن و چیز های بدی که گفتی تنها ببین.
    ………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. تو یه مَردی. یه مَرد بزرگ. تو و مصطفی از بهترین دوستان بنده هستید. سپاس از همه ی زحماتت. یه حرکتی برای گردشگری رامسر بکنید، کمکتون می کنم.

  3. ليلا

    امیدوارم سفرتون با خوبی وموفقیت انجام بشه ویه روزی یه همچین سفرهایی روبه دیارما انجام بدین.منتظرتون هستیم.
    شاد باشید
    …………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. سپاس لیلا.

  4. Masi

    کی باورش میشه برای تالیف یک کتاب چند بار به اونجا سفر می کنین، می خونین، مشاهده می کنین، تحقیقات انجام می دین ….و البته اینها جاهای خوب ماجراست! تا کتابی آبرومند، درخور، فاخر و علمی بنویسین؟!
    استاد من به جای همه از شما ممنونم.فقط همین
    ……………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس که درک می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *