گوهرهای پنهان ایران / Hidden Gems of Iran

هفتمین شماره از فصلنامه انگلیسی گیلگمش با رویکرد «گوهرهای پنهان ایران» منتشر شد.

فصلنامه میراث و گردشگری گیلگمش در بخش‌های متنوع شامل «جغرافیا»، «ایران‌شناسی»، «سبک زندگی»، «وقایع»، «هنر»، «اسطوره‌شناسی»، «محیط زیست»، «مطالعاتی» و «تاریخ» منتشر و عرضه می‌شود.

عدد هفت در اکثر فرهنگ‌ها عددی پر رمز و راز است و اکنون شماره هفتم مجله انگلیسی گیلگمش، با موضوع “گوهرهای پنهان ایران” در دسترس خوانندگان است.

در این شماره و در بخش «جغرافیا» از جزیره پر رمز و راز هرمز و تنگه‌ ایلام می‌خوانید؛ در بخش «ایران‌شناسی» از خانه‌های سنتی ایرانی و دو گوهر عقیق و فیروزه و در بخش «سبک زندگی» مقاله‌هایی درباره  طعم‌های ایرانی و سفرنامه خوزستان برایتان گفته‌ایم. مقالات بخش «وقایع» به دزفولگرام، صلح -میراث ناملموس ایران- و خانه استیو (Steve McCurry عکاس معروف آمریکایی) در کاشان پرداخته‌اند. در بخش «هنر» این شماره از کاشی هفت‌رنگ و نقاشی‌خط مدرن می‌خوانید و در «اسطوره‌شناسی» از شیمرها در هنر و اساطیر ایران باستان. بخش «محیط زیست» مجله شماره هفت انگلیسی گیلگمش درباره‌ی پرنده‌نگری و حیوانات پارک گلستان گفته و بخش «مطالعاتی»، معماری سرای سعدالسلطنه قزوین و کوچ‌روی در ایران را بررسی می‌کند. در پایان در بخش «تاریخ» با شهریری آشنا می‌شوید و از جام زرین حسنلو بیشتر می‌خوانید.

هفتمین شماره فصلنامه انگلیسی گیلگمش در تعدادی از کتاب‌فروشی‌ها، فروشگاه‌ها، کافه‌کتاب‌ها و اقامتگاه‌های کشور در دسترس است.

لیست نمایندگی‌های تهران و شهرستان‌ها در سایت این مجله به آدرس www.gilgameshmag.com آورده شده‌است.

علاقه‌مندان همچنین می‌توانند برای خرید آنلاین این فصلنامه به فروشگاه همین سایت (www.gilgameshmag.com) مراجعه نمایند.

فصلنامه‌های انگلیسی گیلگمش را در خارج از کشور از طریق سایت www.amazon.com تهیه بفرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *