گالری در سفر

یکی از ویژگی آنچه در گالری ها به نمایش در می آید، منقول بودنشان است. منقول بودن یعنی اینکه قابل نقل و انتقال هستند. وقتی قابل نقل و انتقال هستند این مفهوم را می رسانند که از یک مکان به مکان دیگر سفر می کنند.

بر این اساس، ایده ای به ذهنم رسید… می توان در مجتمع های بین راهی، فضایی را به نمایش آثار هنری اختصاص داد. به این ترتیب می توان سفر را با هنر پیوند داد، از هنرمندان حمایت کرد و برای مسافران جاده ها لذت مضاعف ایجاد نمود.

معتقدم این ایده، نتایج جالب توجهی (در بلند مدت) خواهد داشت و می تواند یک فلسفه ی جدید در گردشگری وارد کند.

دیدگاه‌ها

  1. نازي

    سلام به نظر من هم بسیار خوب است ولی باید یک فرهنگ سازی بزرگتر از سفر رفتن را در خود جای دهد وافرادی که به این موضوع اهمیت بدهند من فکر میکنم که شما بسیار بلند نظرید اما کاش در جایی بودید که ……همیشه موفق باشید.
    ……………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام.

  2. حامی

    سلام

    و البته فلسفه ی تازه ای هم به هنر می بخشه , مرسی , سعی می کنم روش کار کنم.
    ……………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. موفق باشی.

  3. mohamad

    سلام ارش.چگونه یی.وقت داشتی بیشتر به کردستان بپردازید.جایی بسیار با صفا ودوست داشتنیست.حسین کوهکن را دیدی؟ونمیدونم زندست .اگر زنده هست ارزش دیدن دارد.شاد باشی.الان بندر عباس هم دیدنیست !!!!:d
    ……………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. چطوری مَرد؟ خوبی؟

  4. شراره

    من همیشه به این فکر میکنم که ایکاش یک جائی مثل خانه هنرمندان برای صنایع دستی در نظر گرفته میشد جائیکه هنرمندان صنایع دستی اثارشون را نمایش بدهند و حتی فروش .
    کم کم صنایع دستی داره از بین میره انهم خاموش در حالیکه میشه مثل هنر در خانه هنرمندان هنر در هنرکده ایرانیان را داشت . توریستی داشتم که در جواب این عبارت هنر نزد ایرانیان است و بس بهم گفت باشه اما نمود هنر صنایع دستی ایران کجاست ؟
    ……………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام.

  5. مریم

    سلام، نظر خیلی خیلی خوبیه، اما اگر واقعا دیگران هم بهش بها بدن محشر میشه
    ……………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. داریم سعی می کنیم که اجرا کنیم.

  6. نسرین شهریوری

    سلام،جالبترین بخش این ایده همان پیوند هنر وسفر است،بنابراین هم سفر خاطره انگیز تر میشه وهم هنر دیده ولمس می شه،پس باید برنامه ریزیهایی برای داشتن سفر هنری و هنر سفری هم درنظر داشت…
    …………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام به شما.

  7. S

    جناب آقای نورآقایی:
    سلام ،
    چه موضوع جالب توجهی را مطرح نمودید: پیوند سفر با هنر، در مجتمعهای بین راهی ، برای مسافران جاده ها!
    حقیقتا! ایده ایکه، به ذهن شما،رسیده است، درنوع خودش، هنر نامیده میشود. بنابراین ، درپی این موضوع،و در اینجا،قبل ازهرچیز، بدنبال… یک هنرمندخلاق! میگردیم تا دستگیرش کنیم و هنر زیبایش را به او تبریک بگوییم.شما انسانیکه،خالق ایده ی نو هستی و هنرمندجوان وخلاق! هنر زیبایت، مبارک.
    براستیکه! هنرمند،یعنی انسان خالقی که: می آفریند و با آفرینش هنری اش، می سراید. می نوازد. و خود را بیان میکند. و سازنده ی خویشتن میشود.
    هنر یعنی: عشق و هنرمند یعنی: عاشق
    هنرمند، باشعورناخودآگاه خود، به ملکوت جهان، سفر میکند. و ارمغان و دستاوردی که از این سفر خود می آورد،هنر نامیده می شود.که پیامی دارد، رمزگونه.
    به نظرم، چنین، ایده ایی از سوی شما، میتواند، بسیار خوب ، پسندیده و با ارزش باشد.
    و برای مسافران زیبابین و زیبا اندیش درمجتمع های بین راهی در جاده ها، میتواند تلنگری باشد، برای علاقه مند شدنشان به هنر و سفر درکنارهم. و نه اینکه!حتما هنرمند شدنشان. تا از محفوظات ذهنی خویش و دیده ها و تخیلات خود،بطور همزمان، برای خلق یک اثر، استفاده کنند.
    ………………………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام.

  8. نسیم فیوضات

    سلام!
    امروز داشتم تو این سایت پرسه میزدم و اومدم سراغ ایده ها. خیلی جالبن. به خصوص این نقطه نظر رو که این ایده ها فارغ از اجرایی بودن یا نبودنشون ذهن رو باز میکنن خیلی خوبه. اما… همه ی اینا رو که میخونن به این فکر میکنن همه شون میتونن اجرایی باشن اما غم نان اگر بگذارد….
    موفق باشی
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. خیلی ممنون. به امید دیدار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *