کتاب «رؤیای سفر، ایتالیا» برای گردشگران ایرانی منتشر شد

کتاب «رؤیای سفر، ایتالیا» به عنوان دومین جلد از مجموعه‌ی کتابهای راهنمای سفر به شهرها و کشورها توسط شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی اسرا پرواز (ایوار) در ۴۸۰ صفحه با همکاری انتشارات نوسده منتشر شد.

گذر از شرایط حاد پاندمی کووید-۱۹ و امکان مجدد سفر امن به نقاط مختلف جهان از یک سو و نیاز همیشگی علاقه‌مندان کشورمان به کتاب راهنمای مؤثر و کارآ، این مجموعه را بر آن داشت تا جلدهای دیگری از مجموعه‌ی ذیربط را تولید و منتشر کند. از این روی شرکت ایوار به عنوان مجری مسئول و موفق در اجرای تورهای متعدد خارج از کشور با همکاری گروه نویسندگان و هنرمندان از جمله راهنمایان گردشگری در مقاصد موردنظر، این‌بار اقدام به تولید محتوای باارزش و به‌روز برای مسافرین ایتالیا کرده‌است.

مجموعه‌ی «رؤیای سفر» با توجه به رسالت این شرکت و درخواست مسافرین به منظور «آموختن بهتر» و «خلق بهتر خاطرات سفر» تدوین می‌شود.

مجموعه‌ی راهنمای سفر به شهرها و کشورها، حاصل تولید محتوای فاخر و دقیقی‌است که از سوی تیمی مسئول برای سلایق مختلف مسافران ایرانی شخصی‌سازی شده است.

در یازده فصل مندرج در این کتاب، گردشگران ایرانی خواننده‌ی روایات دلنشینی از جغرافیا و تاریخ ایتالیا و هنرهای مختلف اعم از معماری، نقاشی، موسیقی، سینما و ادبیات این سرزمین خواهند بود؛ با اهمیت مُد و پوشاک آشنا خواهند شد، طعم خوراک آن را خواهند چشید و از جشن‌ها و رویدادهای فرهنگی این کشور مطلع می‌گردند. در ادامه روابط ایران و ایتالیا از منظر اسطوره و ادبیات مورد توجه قرار خواهد گرفت و شرحی از روابط سیاسی و تجاری، مذهبی و فرهنگی این دو کشور به میان خواهد آمد. هم‌چنین جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و ناملموس مرکز، شمال و جنوب ایتالیا به تفصیل برای خواننده‌ی مشتاق به تصویر کشیده خواهد شد. رُم، فلورانس، پیزا، ونیز، میلان، بولونیا، تورینا، ورونا، جنوا، ناپل، لچه و پالرمو تنها برخی از شهرهای مقصد در این کتاب هستند.

با مطالعه‌ی راهنمای گردشگری در ایتالیا به سهولت می‌توان در جاده‌‌های رؤیایی سفر به جذابترین نقاط این کشور قدم گذاشت.

مرور شیرین تاریخ هنر این کشور رویارویی با نمادهای متعدد بر هر دست‌ساخته را شگفت‌انگیز خواهد کرد. از یک سو آشنایی با مشاهیر، لذت آشنایی با دستاوردهایشان را افزون می‌سازد و تجربه‌ی طعم و بوی انواع خوراک، همواره مزه‌ی سفر را به خاطر مسافر می‌آورد. از سوی دیگر مطالعه‌ی این کتاب برای گردشگر، شانس حضور در رویدادهای دلخواه در مقصد را به ارمغان خواهد آورد.

اگر شما هم به روابط متعدد ایران و ایتالیا در دوره‌های مختلف تاریخی علاقه‌مندید فصل هشتم این کتاب را از دست ندهید.

فصل‌های نهم تا یازدهم شما را برای پرسه در شهرهای مختلف مرکز، شمال و جنوب ایتالیا هدایت می‌کنند. شناسایی محله‌ها، رازهای پشت پنجره‌های هر محله، معرفی موزه‌ها و ابنیه‌ی تاریخی و مراکز فرهنگی و مناسب‌ترین زمان بازدید از آنها در این فصول میسر می‌شوند. راهنمای نویسنده و خبره‌ در هر بخش، شما را با مناسب‌ترین کافه‌ها، رستوران‌ها، بازار محلی و مراکز خرید، وسایل حمل و نقل، مراکز تفریحی و مسیرهای پرسه‌زنی نیز آشنا خواهد کرد.

«جالب است بدانید که» … شنیدن کی بُود مانند دیدن؟!

بدون شک شناخت تنوع و تمایز سه بخش مختلف جغرافیایی این کشور و دریافت نقش این اجزا در چیستی آن، جز با سفر آگاهانه و مسئولانه‌ی گردشگران کنجکاو مقدور نخواهد شد.

با طراحی‌های اینفوگرافیک در این کتاب، اطلاعات تکمیلی قابل دریافت است‌.

هم‌چنین امکان مسیریابی بالغ بر ۱۸۰ مقصد در سه منطقه‌ی جغرافیایی مختلف در کتاب «رؤیای سفر، ایتالیا» از طریق تکنولوژی QRcode فراهم شده‌است.

علاقه‌مندان از سراسر ایران برای تهیه‌ی این کتاب به قیمت ۳۷۰ هزار تومان می‌توانند با شماره تلفن ۹۱۰۰۹۱۰۰-۰۲۱ شرکت ایوار تماس گرفته و یا به وبسایت www.gilgameshmag.com و شبکه‌های مجازی فصلنامه‌ی میراث و گردشگری گیلگمش و انتشارات نوسده مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها

  1. سمیرا

    سلام
    بسیار از کتاب “رویای سفر، پاریس” لذت بردم و بی صبرانه منتظر دریافت کتاب “رویای سفر، ایتالیا” هستم.

    راهتان روشن
    …………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. سپاس از توجهتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *