کارگاه آموزشی آشنایی با دانش میراث جهانی

برگزاری دوره های آموزشی راهنمایان ایران گردی و جهان گردی و طبیعت گردی برای موسسه آموزشی، تحقیقاتی آوای طبیعت پایدار فرصتی مهیا کرده است تا شرکت کنندگان در این دوره ها را با مفاهیم و ارزش های فرهنگی و تاریخی و طبیعی ایران زمین آشنا سازد.

از آنجایی که موضوعات مربوط به طبیعت و تاریخ و فرهنگ ایران از وسعت قابل ملاحظه ای برخوردار است، پرداختن به عمق مباحث و با جزئیات بیشتر ضروری به نظر می رسد. با توجه به این که دوره های آموزشی زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ساختار مشخصی دارد و امکان بسط دادن موضوعات به ویژه با توجه به محدودیت های زمانی امکان پذیر نیست، طراحی و اجرای برنامه های آموزشی خارج از این ساختار در راستای تکمیل آموخته های علاقمندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به این منظور موسسه آوای طبیعت پایدار با بهره گیری از مشاوره و همفکری اساتید مجرب این حوزه اقدام به برگزاری مجموعه کارگاه های آموزشی نموده است.

کارگاه آموزشی ” آشنایی با دانش میراث جهانی ” یکی از این کارگاه هاست که درقالب دو جلسه ۳ ساعته برگزار می شود. استاد این درس خانم “سمیه کارآمد” (تحصیل کرده رشته مطالعات میراث جهانی، دانشگاه براندنبورگ آلمان) است که به مطالعه و تحقیق در حوزه های مرتبط پرداخته است.

تاریخ : شنبه ۲۱ دی ماه و چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲

ساعت: ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰

شهریه: برای اعضا و فراگیران موسسه : ۵۰۰۰۰ تومان

سایر علاقمندان: ۵۵۰۰۰ تومان

مکان: خیابان ولیعصر، ابتدای یوسف آباد، کوچه چهارم، پلاک ۱۲، زنگ وسط، موسسه آوای طبیعت پایدار

وب سایت موسسه: www.tabiatpaydar.com

شماره های تماس:

۸۸۹۷۸۴۳۷-۸۸۵۳۷۴۹۷-۸۸۵۳۷۴۹۶

دیدگاه‌ها

  1. مهرناز

    با عرض سلام وتشکر بابت اطلاع رسانی.ایا در استان گیلان هم از این نوع کارگاهها برگزار می شود و اگر پاسخ مثبت است برای شرکت از چه کانالی باید اقدا م شود؟ موفق باشید .
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. چرا نشود؟ البته برای این مورد خاص باید با وقت خانم “سمیه کارآمد” هماهنگ بشید و با ایشان در تماس باشید. این را هم بگویم که ایشان فعلا در خارج از کشور مضغول به تحصیل هستند و برای یک فرصت دو ماهه به ایران سفر کرده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *