یک خداحافظی کوچک

سلام

اول: روی صحبتم با دوستانی است که در “انجمن خانه فرآوران ایران” و “انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران”، با هم در ارتباط هستیم.

بعد: اجازه می‌خواهم بعد از برگزاری جشن راهنمایان گردشگری در شهر یزد، از فعالیت‌هایم در دو انجمن یاد شده انصراف دهم. و در ادامه نیز از فعالیت‌های اجتماعی‌ام کم کنم.

دیگر: خواهش می‌کنم از علتش نپرسید و سعی نکنید نظرم را برگردانید. لطفا فقط بپذیرید.

توجیه: هر دو انجمن به جایی رسیده‌اند که می‌توانند راهشان را ادامه دهند و من هم باید فرصت کنم تا در شیوه‌ی رفتاری و سبک زندگی‌ام تجدید نظر کنم.

دیدگاه‌ها

  1. alireza

    بعضی موقعها به بعضی افراد از دور دل میبندم طوریکه فکر میکنم اونا همیشه همونطوریکه بودند باقی میمونن.میدونم. تقصیر خودمه. رویایی فکر میکنم. یا اصلا هدفی ندارم که به این راحتی از هم می پاشم… خواستن و دل بستن هردوش حماقته…کاش میتونستم یاد بگیرم آزاد باشم.

  2. آناهیتا

    امیدوارم هر کاری خواستید انجام بدید با موفقیت همراه باشه.شما این چند سال برای دلتون زندگی کردید و واقعا عاشق کارتون بودید .خوشبحالتون. افسوس که این جبر زمانه آدمهارو از خیلی چیزها و کسانی که دوست دارند و حتی کارهایی که دوست دارند انجام بدن دور می کنه .

  3. nilufar

    آرش نازنین!هر کجا که باشی و هر کاری که انجام بدهی همیشه برای همه دوستدارانت عزیز هستی !هر کدام از موفقیتهای تو متعلق به ایران و جامعه ایرانیست!تندرست،شاد و پیروز باشی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *