مجمع عمومی انجمن صنفی راهنمایان گردشگری برگزار می‌شود

جلسه‌ی عمومی و فوق‌العاده انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران با حضور نماینده وزارت کار و امور اجتماعی، اعضای این انجمن صنفی، خبرنگاران و دست‌اندرکاران بخش دولتی و خصوصی گردشگری در تاریخ سه‌شنبه، ۱۱ خرداد ماه ۱۳۸۹ برگزار می‌شود.
در این جلسه بازرسان اصلی و علی‌البدل برای یک‌سال آینده رای‌گیری و انتخاب می‌شوند و همچنین مواردی از اساسنامه در صورت موافقت اعضا، اصلاح خواهد شد. گزارش عملکرد هیئت مدیره و جلسه‌ی پرسش و پاسخ از دیگر مواردی است که در این مجمع عمومی به آن پرداخته می‌شود.
این جلسه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن اجتماعات مرکز توسعه زندگی شهرداری واقع در خیابان شهید مطهری، خیابان شهید اکبری، خیابان زینالی، کوچه پاکزاد، پلاک ۱۵ برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها

  1. پسر ایران

    hakim chan ta anjoman asli rahnamayan ra rahbary mikonand va name anha chist va che vabastegiha darand
    …………………………………………………………………
    جواب: من هیچ یک از انجمن‌های صنفی را راهبری نمی‌کنم، فقط عضو یکی از آن‌ها هستم. داداش هندونه زیر بغل من نذار.

  2. ametice

    ببخشید استاد ولی این حرف ماههاست که روی دلم سنگینی میکنه:
    فایده انجمنی که توش سلیقه شخصی نقش اساسی رو ایفا میکنه چیه؟
    انقدر برخوردها بده که آدم از عضو بودن خودش بیزار میشه

  3. ametice

    بازهم پوزش نوشته بودین ((( عمومی))) ؟؟؟؟؟؟؟؟
    ولی ظاهرا” دعوتی بوده
    ………………………………………………………………………
    جواب: ۱- سلام ۲- اول خودت رو معرفی کن و بعد انتقاد کن تا بدونیم با کی طرف هستیم و چی باید بگیم. ۳- توی انجمن که فضا بازه، چرا اون‌جا انتقاد نمی‌کنی؟ ۴- خودت رو پشت حرف‌هایی که محکمه‌پسند نیست (مثل این‌که می‌گی سلیقه‌ای عمل می‌شه و برخوردها بده) پنهان نکن و اصل موضوع رو بگو. ۵- تو خودت برای انجمن چه کاری می‌کنی و چه چیزی از انجمن می‌خواهی که برآورده نمی‌شه؟ ۶- منظورت از این‌که “دعوتی” بوده و “عمومی” نبوده، چیه؟ برای تشریف‌فرمایی همه‌ی اعضا، طبق قانون در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار آگهی دادیم و این یعنی دعوت عمومی. اگر تلفن زدیم و پیامک فرستادیم یعنی بیایید. حالا آیا ما جلوی کسی رو گرفتیم که نیاد که می‌گید دعوتی بوده؟ چرا چنین حرف‌هایی رو می‌زنید؟ چرا قبل از فهمیدن موضوع، تخریب می‌کنید؟ ۷- من برای شما، هرکی که هستی، احترام قائل می‌شم و جواب می‌دم. شما هم احترام بزار و احترام به بنده، به کار بردن لفظ “استاد” نیست، بلکه درک صحیح از اتفاقات و البته انتقاد درست و حسابیه، نه این حرف‌هایی که فقط آزار می‌ده و بنده و دوستان دیگر رو به سمتی می‌بره که بگیم، “غلط کردیم”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *