ماجرای من و ملک زاده

ملک زاده معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است. به زعم بنده، او یکی از همان عالیجنابان جمعه قلمداد می‌شود.
امشب، در اختتامیه «جشنواره بهترین‌های صنعت گردشگری» باز هم عنوان کرد که ایران جزو یکی از پنجمین و یکی از دهمین و … از لحاظ جاذبه‌های گردشگری در دنیاست. این بار گفت که سازمان جهانی گردشگری هم این موضوع را تایید کرده است.
همیشه او این حرف را در سخنرانی‌هایش می‌زند و همیشه من در روزنامه و خبرگزاری این حرف بی‌ربطش را نقد می‌کنم. این موضوع دعوای همیشگی من و او شده است.
اما این آدم دست بردار این مزخرفات نیست. فعلا هم که تریبون او قوی‌تر است. و من متاسفم برای کشور و برای مردمی که مدیرانش به طور علنی برای کتمان حقیقت، لجبازی می‌کنند.
فعلا خاموش می‌شوم، چون حقیقت خریداری ندارد. اما منتظر فرصت هستم.

دیدگاه‌ها

  1. n.sdt

    لطفاً بیشتر مراقب باشید . گاهی اهم و مهم مسایل رو باید در نظر گرفت. زیاد مهم نیست که کی چی میگه. اهم اینه که امکان نداره کسی بتونه مثل شما مطلب یاد این اهالی بده! شما به خاطر اهالی (که اگه قدر خودشونو = خودمونو بدونن و بدونیم، یه خانواده بزرگه) گذشت کنین!

  2. ali jabbaari

    salaam emrooz yeki az behtarin roozhaaye zendegim bood,se maghaaleh emrooz az shomaa khandam.dar site chn , khodaa bood, belahaaze ravesh ham ke besyaar aali bood ,esmetaan raa serch kardam,va in site ra yaftam,esme man ali jabbaari hast va adabiyaat farsi mikhanam dar daneshgaahe allaameh,ostaade aziz man harche emrooz dar site in maghaleh shomaa ra dar baabe namaad ,adad ,ostooreh gashtam nayaftam,lotfan rahnamaayee konid, dar zemn shomaa koja dars midahid ,va kojaa mitavan az mahzare shomaa bahrehmand shod?sepaasgozaram

  3. یک دوست مهربان

    لذا با توجه به اینکه این سایت ( سایت جنابعالی ) تخصصی می باشد و شما لطف فرموده و در اختیار دوستداران علم و هنر و اسطوره و گردشگری قرار داده اید ، خواهشمندم نسبت به مسائل دیگری ( حاشیه ای ) دست نیازیده و مطالب دیگر را در وبلاگی به نام خودتان ثبت نمائید و آن را در سایت لینک بکنید تا این سایت به علت دسترسی هر کس و ناکسی ، تنها مملو از مقاله های علمی و اسطوره ای شود و نه این قبیل مسائله حب و بغضی . البته این فقط به شکل پیشنهاد ارائه می گردد و ارزش دیگری ندارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *