فرودگاه و انتظار

نشسته‌ام در فرودگاه مهرآباد تهران و منتظر پرواز به اهواز هستم.

پرواز تهران به اهواز خیلی وقت‌ها تاخیر دارد یا اصلا کنسل می‌شود، به دلیل بدی آب و هوا.

اما دو موضوع وجود دارد که این مرتبه، انتظار خیلی اذیتم نمی‌کند. ۱- داشتن لپ تاپ ۲- وجود اینترنت wireless در فرودگاه (ترمینال شماره ۲)

همین است که الان دارم می‌نویسم، ایمیل‌هایم را چک می‌کنم، به سایت‌ها سرکشی می‌کنم، خبر در سایت خبرگزاری قرار می‌دهم و کتابم (که قرار است چاپ شود) را ویرایش می‌کنم.

با این همه، انتظار خود اهریمن است.

پی نوشت: پرواز کنسل شد… و عواقبش: دو روز تدریس در اهواز کنسل شد. کلی دانش جو علاف شدند. یک جلسه و دو دیدار کنسل شد. و من بعد از ۵ ساعت انتظار در فرودگاه به خانه برگشتم تا…

دیدگاه‌ها

  1. دايي عباس

    درود
    داری میری صفا ، تنها تنها.البته میدونم تنها نیستی! قرارمون یادت رفت بیمرام!(شوخی).امیدوارم در راهی که در پیش گرفتی پیروز باشی.
    بدرود

  2. .............................................

    hengame sepide dam khoroose sahari
    dani ke chera hami konad nohe gari
    yani ke nemoodand dar ayeneye sobh
    az omr shabi gozashto to bikhabari

  3. غریبه

    ظاهرا خیلی احتیاج داری که همه بدونن که چقدر گرفتاری و چقدر میتونی با همه فرق داشته باشی و …………………………………….چقدر فعال و مطلعی!!!!!!!!!!!

    نیازی به این همه خود نمایی و تظاهر نیست اگر محتاج به ان نباشی

    این صفت یک معلم واقعی نیست

  4. فرشاد

    سلام آرش جون خوبی؟خیلی خوشحال شدم مبارکه یه شیرنی طلب ما دلم برای چطوری پسر گفتنت و یه سفر اساسی دو نفره تنگ شده تازگی ها خیلی گرفتار شدی با تمام………

  5. لیلا پارساییان

    سلام
    موفق باشید و پیروز. البته موفقیت و پیروزی در شکافتن قالبها و محدودیت ها به دست می آید.

    ما می توانیم فراتر از هر اعتقاد و دیدگاهی باشیم. جهان به تنهایی با همه ثروت و عظمتش فقط و فقط برای انسان آفریده شد، تمامی زمین، ثروت، کهکشان، آزادی بودن در طبیعت و جریان داشتن در طول تاریخ، آزاد بودن در تمامی احساسات ۶ گانه فقط و فقط برای آدم و حوا آفریده شد.

    در پاسخ به خانمهایی که حسرت آزادی شما و به خصوص مرد بودن شما را دارند، می گویم که من یک زن هستم و بسیار فراتر از قوانین حرکت می کنم بدون این که به حریم خدایی دیگران تجاوز کنم و اعتقاد دارم که خداوند هر نوع حریم و بودنی را در ما به ودیعه گذارده فقط کافیست قدری به درون سفر کنیم. من از تنها سفر کردن، تنها رانندگی کردن حتی در جاده چالوس و در زمستان، نهایت لذت بردن از مستی – چون به مستی و راستی اعتقاد دارم- و هر نوع آفریده دیگری لذت می برم. می با ایمان به خود که خدایم مرا آفرید زندگی می کنم. من از جریان بودنم مست می شوم تا لحظه بی خودی.
    متشکر

  6. لیلا

    سلام
    بی خیال اینجور مواقع چندتا فحش بده خودت را تخلیه کن
    ………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. موضوع اینه که ساده تخلیه نمیشه. سخته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *