دعوت به حضور در جلسه

با درود و احترام؛

از شما دعوت می شود تا در جلسه توجیهی پانزدهمین دوره راهنمایان طبیعت گردی، و نهمین دوره راهنمایان ایران گردی و جهان گردی موسسه آوای طبیعت پایدار شرکت نمایید.

هدف از این جلسه، آشنایی کلیه علاقه مندان به دوره های راهنمای تور طبیعت گردی و ایرانگردی و جهانگردی، چه آنان که در کلاس ترم آینده ثبت نام کرده اند و چه آنان که هنوز اقدام به ثبت نام نکرده اند می باشد. در این جلسه مسئولین موسسه و فراگیران دوره های قبل به تشریح کلیات دروس، همراه با پخش تصویر می پردازند.

افرادی که به سفر علاقمندند ولی قصد ندارند که در حوزه گردشگری فعالیت کنند و راهنمای تور باشند، می توانند با شرکت در این دوره ها دانش خود را نسبت به فرهنگ و طبیعت ایران ارتقاء دهند و با نگرشی عمیق تراز سفرشان لذت ببرند.

این دوره ها برای افرادی که دغدغه حمایت از طبیعت و فرهنگ ایران را دارند فرصت مناسبی است که با محققان، اساتید و فعالین این حوزه آشنا شوند و در حد توان خود گامهایی در جهت حفظ و احیای ارزشهای ایران عزیزبردارند.

زمان: دوشنبه ۲۳ دی ماه ۱۳۹۲   ساعت ۱۷:۳۰الی ۱۹:۳۰

مکان: خیابان مطهری،خیابان علی اکبری،خیابان میرزایی زینالی، کوچه پاکزادنیا، خانه سلامت عباس آباد

وب سایت موسسه: www.tabiatpaydar.com

شماره های تماس:

۸۸۹۷۸۴۳۷-۸۸۵۳۷۴۹۷-۸۸۵۳۷۴۹۶

دیدگاه‌ها

  1. nahid

    سلام خسته نباشید…کاش این دوره ها در شهرستانها هم برگزار میشد.تاما هم میتونستیم به این موسسات دسترسی داشته باشیم..من در کنار کارشناسی ارشد مدیریت .گردشگری را در فنی و حرفه ای اهواز گذرانده ام و دوست دارم در این زمینه هر چه بیشتر اطلاعات کسب کنم چون قصد دارم (همانطور که قبلا با شما صحبت کردم)در زمینه گردشگری کارهای پژوهشی انجام دهم . البته شما گفتید حضوری صحبت کنیم.با توجه به اینکه اهواز هستم دراولین فرصت خدمت شما خواهم آمد.
    ……………………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. خود شما باید تلاش کنید که چنین جلساتی در شهرستان ها هم برگزار بشه. به امید دیدار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *