تور تهرانگردی با لیدری لاله اسکندری

عنوانی که برای این نوشته انتخاب کردم، تیتر روی جلد شماره‌ی ۴۹ (خرداد ۱۳۸۹) مجله‌ی «مشق آفتاب» به مدیر مسئولی امیررضا خادم است.

۱- امیررضا خادم در سرمقاله همین شماره از مجله‌اش این‌گونه آورده: “این اولین شماره سری جدید «ماهنامه مشق آفتاب» است. مجله‌‌ای که به هزار و یک دلیل تصمیم گرفته شده، از امسال حجم گردشگری آن بسیار بالاتر از دیگر بخش‌ها باشد.”

۲- سه چهار سال پیش بود که روزی به دیدار دکتر ناصر کرمی رفتم و به او گفتم “دکتر چرا در روزنامه همشهری هر روز چند صفحه را به گردشگری اختصاص نمی‌دهید؟” ایشان به من گفت: “هنوز در حوزه‌ی گردشگری روزنامه‌نگار حرفه‌ای نداریم.”

۳- امروز می‌بینم که روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌ها و ماهنامه‌های بسیاری هستند که از سفر و گردشگری می‌نویسند؛ از ماهنامه‌های تخصصی گرفته تا مجله‌های زرد. حالا هر روز یک ناشر با بنده تماس می‌گیرد و علاقمندی خود را برای انتشار کتاب‌های مربوط به سفر و گردشگری ابراز می‌کند. همین امروز با یکی از آن‌ها جلسه داشتم.

اما…

این قضییه «اما» دارد. نمی‌گویم، حوصله‌اش را ندارم.

دیدگاه‌ها

  1. مثلث

    امایش را من برایتان می گویم : اما تیتر نوشته ات به فکر مرا برد که این هنر پیشه های عزیز سر از نمایشگاه عکس و نمایشگاه چوب های کج و کوله در قاب و نمایشگاه سرامیک بزرگراه همت در می آورند و چه می شود که ما عکاسان حرفه ای داریم که نمایشگاه نگذاشتند و هنرجویان متخصص هنر های تجسمی داریم دلشان به یک گالری از دو کارشان به ضرب قرض و قوله خوش است و چه سرامیک کارانی که در گوشه های انزوای دخمه های کارگاهیشان خاک می خورند و اما استعداد است دیگر …. نمیگویم من هم دیگر حوصله اش را ندارم .

  2. فرناز

    سلام
    هیچی جای خودش نیست.
    وقتی کشتی گیر مدیر مسوول می شود .هنرپیشه تور لیدر.باز جای شکرش باقیست با شما آقای نور آقایی در زمینه گردشگری ابراز علاقه میکنند!!!!

  3. مریم

    هنرپیشه ای مثل این خانم که به هزار دلیل !از هر انگشتش هزار هنر میباره!!!! مقصر ماییم که کارهای اینها را بایکوت نمیکنیم

  4. لیلا

    سلام
    ما مردم در ایران همه فن حریفیم و همه کاره
    هیچ کس سر جای اصلی خودو در رابطه با رشته اش کار نمی کند !!!
    …………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. چی بگم؟

  5. Masi

    می دونین استاد، برخی ها با نبوغ، نوآوری و فکر جدید بیگانه ان
    کافیه یکی جرقه شو بزنه، تازه به تب و تاب می افتن…

    و شما به جرم پیشتاز بودن، حرفهاتون و فکرهاتون مدتها بعد فهمیده میشه….
    …………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. شما محبت دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *