بیانیه انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران

شک کردن حق مردم است و احترام گذاشتن به حق مردم، وظیفه دولت.

انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران، بدین‌وسیله اعتراض خود نسبت به عدم احترام به شک شرکت‌کنندگان در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری را اعلام می‌کند.
هم‌میهنانی که این روزها در خیابان‌ها حضور می‌یابند و حق مدنی خود را طلب می‌کنند، تماشاگران یک مسابقه‌ی فوتبال نیستند، خس و خاشاک هم نیستند. بلکه فرزندان سرزمین ایرانند که صدای اعتراض مقدس خود را بلند کرده‌اند و از دولتی که ادعا می‌کند برای ساختن دنیایی بهتر طرح و برنامه دارد، سوال ساده‌ای دارند.
ما همچنین معتقدیم که اگر دولت فعلی برای مشکل پیش‌آمده پاسخ منطقی نداشته باشد و همچنان با واکنش‌های نظامی از زیر بار مسئولیت خویش شانه خالی کند، به بدنه‌ی آسیب‌پذیر صنعت گردشگری این کشور، خسارت‌های جبران‌ناپذیر بیش‌تری خواهد زد و مسلما دولت فعلی مسئول مستقیم آن خواهد بود.

                                                           
اعضای انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران

دیدگاه‌ها

  1. cydar

    موافقم اما فکر میکنید این دیکتاتور های خونخوار منتظرند تا به این شکل تغییر رویه دهند و دست از رفتاروکشتارشان بردارند؟
    و آیا تصور می کنید انجمن صنفی ما چنین قدرتمند است که بتواند حرفش را به این راحتی به کرسی بنشاند؟
    این دیکتاتوری در حال سقوط است و در این مسیر اصلا گوش شنوایی ندارد.البته قصد مخالفت نداشتم منظورم تنها این بود که با علم به این موضوع قدم بر داریم.

  2. مظلومی

    با سلام و احترام

    موسسه آموزش عالی آزاد بهار، بنیانگذار و اولین مرکز برگزار کننده دوره حرفه ای مدیریت و MBA گردشگری با هدف ترکیب مباحث آکادمیک با تکنیک های کاربردی و دانش روز مدیریت به منظور استفاده عینی و عملی برای دانش پژوهان می باشد.این موسسه تا کنون موفق به برگزاری ۴۲ دوره مدیریتی به صورت تخصصی و برگزاری بیش از ۱۰۰ سمینار مدیریتی برای سازمانها و شرکت ها شده است . از جمله افتخارات این مرکز آشنا نمودن بیش از ۱۵۰۰ نفر از مدیران عرصه صنعت کسب و کار با دانش کاربردی و مهارتهای نوین حوزه مدیریت می باشد . که در پایان دوره حرفه ای مدیریت ،گواهینامه موسسه آموزش عالی آزاد بهار با تائید وزارت علوم تحقیقات فناوری (قابل ترجمه رسمی) به دانش پژوهان اعطاء می گردد.

    اکنون این مژسسه با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی وبه منظور افزایش رضایتمندی مشتریان تورهای نوروزی از خدمات تور ها و دفاتر ارائه دهنده و در نهایت بالا رفتن سطح درآمد دفاتر خدمات گردشگری ، اقدام به طراحی و برگزاری سمینار آموزشی یک روزه
    “ مدیریت طراحی و قیمت گذاری پکیج های گردشگری ” با ارائه مدرک معتبر مؤسسه آموزش عالی آزاد بهار نموده است .

    اهداف این سمینار شناسایی نیازها ی مشتریان پکیج و طراحی فرایند ارائه خدمات در یک پکیج ، شناسایی اطلاعات مالی لازم به منظور تعیین قیمت پکیج گردشگری و روش مناسب قیمت گذاری ، برنامه بازاریابی و فروش پکیج های گردشگری می باشد .

    در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو می توانید با شماره تلفن های ۸۸۹۴۶۳۲۰ و ۸۸۹۴۶۳۲۱ تماس حاصل نمایید .

    شهین سپهری
    رییس هیات مدیره و مدیر گروه آموزشی گردشگری
    موسسه آموزش عالی آزاد بهار
    ………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *