نمایشگاه گردشگری تهران

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر به سایت http://www.ttexhibition.com مراجعه بفرمایید.

دیدگاه‌ها

  1. فتانه

    هربار که می خوام باور کنم شما آدم خوبی هستین
    ی چیزی نمیذاره
    بعضی وقتا تو کامنت ها مینویسین که مهربون نیستین ، فداکار نیستین ، با حوصله نیستین …..
    خیلی وقتها در مقابل خیلی تعریف ها تواضع به خرج میدین یا خیلی از تعریف هارو رد میکنین .
    نمیدونم از رو کدوم یکی قضاوت کنم ؟ آدمی رو ببینم که راجع بهش میگن : اگر براش نمیصرفه چرا رییس کانون مونده ؟
    یا آدمی رو ببینم که رییس کانون میشه تا بتونه انجام نشدنی هارو انجام بده
    آدمی رو ببینم که ایده میده تا اسمش بپیچه و شهرت رو بخواد و اینکه چیزی از خودش به جا بذاره ؟
    یا آدمی رو ببینم که ایده پردازی خلاق ؟
    آدمی رو ببینم که خیلی از دوروبریهاش ، پشت سرش بدش رو میگن ؟
    یا کسی رو ببینم که نوشته هاش روبرومه ؟
    آدمی رو ببینم که میگن : انتقاد پذیر نیست و ما به خاطر دو تا تور میریم سمتش ؟
    یا کسی رو ببینم که میتونه از رو فداکاری برای بقیه قدم ورداره ؟
    آدمی رو ببینم که سعی میکنه همه جانبه اطلاعات در اختیار مخاطبینش بذاره ؟
    یا کسی رو ببینم که میگن : برای بالا بردن آمار سایتش رو سایت شخصیش فعالیت میکنه نه رو سایت کانون ؟
    من چطور میتونم شمارو خوب بدونم ؟
    چطور میتونم شمارو بد بدونم ؟
    اصلا واقعا چه اهمیتی داره خوب بودن یا بد بودن شما ؟
    من ی جزء ازین کل هستم ، و شما رییس اون کل .
    اگر شما بد باشبن من متوقف نخواهم شد و اگر خوب باشین هم همینطور .
    ولی واقعا هنوز نمیدونم واقعیت کدومه ؟ کی دروغ میگه ؟ کی فیلم درمیاره ؟…
    اگر من نتونم شمارو بشناسم چطور میتونم از مجموعه ی راهنمایان حمایت کنم ، اگر شما بد باشین و من ازتون حمایت کنم و بقیه ی چیزای بدی از شما بدونن و من بی اطلاع باشم و به خاطر بستن دهن من اون چیزهارو عنوان کنن اون موقع چیکار کنم ؟
    اگر وقتی میگن : شماها اگر خوب بودین نورآقایی رییستون نبود چی باید بگم ؟
    من باید مثل اونایی باشم که شمارو خوب مطلق میدونن یا اونایی که مقابل اینها وایسادن ؟
    🙁 🙁
    ………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. مهم نیست که من در نظر شما یا مردم یا کلا، آدم خوبی هستم یا نه. مهم اینه که شما قهرمان سناریوی زندگی خودتون باشید.
    با این حال، جواب بعضی از سوالات شما رو میدم.

    ۱- یک روز همه اونهایی که فکر میکنن از ریاست کانون نفع شخصی به من رسیده، بیان در یک جلسه حضوری همه سوالاتشون رو مطرح کنن. اونجا خیلی از مسائل روشن میشه. بهشون پیغام بدید، به جای اینکه در سو تفاهم خودشون دست و پنجه نرم کنن، مردانه بیان جلو. در غیر اینصورت از حسادت و پشت سرگویی دست بردارن.

    ۲- من برای خلاقیت ارزش قائلم. سوال اصلی برای شما باید این باشه که آیا ایده های من به ضرر کشورم یا دوستانم بوده؟ اما اگر این وسط به فکر مطرح شدن خودم یا به جا گذاشتن اسمی از خودم هم باشم، چه مشکلی هست؟ صد در صد برای من مهمه که مثل قهرمان (مثل آرش اسطوره ای) زندگی کنم و اسمم باقی بمونه. من عارف نیستم که به فکر اسم خودم نباشم. اما این وسط دیگرانی که با من کار میکنن هم مطرح میشن. این مهمه نه موضوع حسادت و کج فهمی کسانی که با عجز و حقارت زندگی می کنن.

    ۳- چه کسی انتقاد درست و حسابی کرده که من نپذیرفتم؟ بیاد و در جمع مطرح کنه. باز هم خیلی چیزها روشن خواهد شد. انتقاد معنی داره. روش داره. اصول داره. ما هر بدگویی و کج فهمی رو میزاریم به حساب انتقاد. اگر منظور اینه، بله، من زیر بار این حرف های پوچ نمیرم.

    ۴- قطعا برای بنده مخاطبان سایتم اهمیت داره. این سایت قبل از به وجود آمدن کانون وجود داشته و جریانات زیادی رو طراحی و مدیریت کرده. ارزش این سایت خیلی زیاده و برای من بسیار اهمیت داره.
    و البته باید دانست چه کسی گفته که شرح وظیفه من، فعالیت بر روی سایت کانونه؟ سایت کانون مسوول داره. همون آدم کج فهمی که فکر می کنه من باید روی سایت کانون فکر کنم، خودش بیاد و بگه چه کار کرده برای کانون؟ برای راهنمایان؟ واقعا بیاد و بگه.
    چرا اصولا این آدم ها فقط در نهان هستند؟ چرا در جلسه دیروز که من برای اعضای انجمن تهران گزارش میدادم، سوال نمی کردن. چرا فقط دست می زدند و تشویق می کردند؟
    و سوال اصلی اینه که واقعا چرا این همه حسود و ریاکار دور و بر ما وجود داره؟

    ۵- اون آدمی که خوب یا بد بودن من رو به خوب و بد بودن شما مربوط می کنه، اصلا ارزش نداره که من بهش فکر کنم.

    شما برو خود را باش، به او هم بگو برود خود را باشد. ما را در گور هم نخواهند خواباند.

    جمله آخر: رسالت زندگی من اینه که تا جایی که بشه و بتونم این بحران سو تفاهم و این هجوم حسادت رو در این سرزمین کمرنگ کنم. هرچند که مغزهای پوچ و روح های حقیر همیشه همه جا هستند.

  2. م.معظم

    سلام
    سپاس
    ایشالا امسال بهتر و پر بار تر از سالهای پیش
    موفق و شاد و سلامت باشید
    ………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. سپاس. شما هم موفق باشید.

  3. محمود

    سپاس بزرگ مرد
    ………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. ارادتمندم.

  4. saeid ayoubi

    آرش مرد ، خسته نباشی
    امیدوارم که نمایشگاه خوبی برگزار بشه
    ممنون بخاطر کامنت خوبت که برای فتانه نوشته بودی
    آرش مرد این چند سال همه شاهد کارهای تو هستن نه تمجیدی لازم هست نه تشویقی
    امیدوارم اون پرده خودبینی و ریا از چشم مردم برداشته شه
    راهت پر دوام
    ………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام سعید جان. لطف داری و سپاس از تو.

  5. مهدی اسمعیلی

    سلام آرش عزیز ودرود برشما
    من مدتهاست فعالیت های شما رو دنبال می کنم وشما رواز نزدیک ندیده ام که امیدوارم بزودی ببینمتون -واقعیت اینه که تنگ نظری وکج فهمی ودر لایه ای پنهان منفعت طلبی شخصی وجسادت موضوعیه که در سراسر ایران ودر مواجهه با موفقیت افراد پر تلاش وجود داره ومتاسفانه باید بگیم اپیدمی حسادت واز طرفی چاپلوسی این دو افت اخلاقی در همه جا دیده میشه ونباید اصلا به افرادی که چنین خلق وخویی دارند توجه بشه ……..به قول حافظ……گربدی گفت حسودی ورفیقی رنجید …گوتوحوش باش که ما گوش به احمق نکنیم…….امیدوارم ممثل عکسی که بربلندای دماوند گرفته بودین در همه حال استوار باشین……..بامیدوارمد بزودی در مشهد ببینمتون
    …………………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. سپاس از محبت و لطف شما.

  6. 0000000

    آدم وقتی حرف میزنه ، شاید نتونه جمله هاشو اصلاح کنه و شاید کمتر اشتباهاتش مورد توجه بقیه قرار بگیره و به قولی (بتونن سوتی شو بگیرن ) ولی تو نوشتن قضیه فرق میکنه .
    آدم با تمرکز مینویسه چندبار میخونه ویرایش میکنه . ولی همیشه یک سری چیزها از درون آدم نشات میگیره و کاملا غیرارادیه و باعث میشه آدم لو بره . که روانشناختها اساتید گرفتن همچین سوتیهایی هستن ،
    مثل این جمله : “من عارف نیستم که به فکر اسم خودم نباشم. اما این وسط دیگرانی که با من کار میکنن هم مطرح میشن. این مهمه نه موضوع حسادت و کج فهمی کسانی که با عجز و حقارت زندگی می کنن ”
    چرا همیشه “من” مرکز سقل حرفاتون ؟ چرا نگفتین وقتی همه با هم کار میکنیم ؟ چرا جمع نبستین ؟ چرا فاعل خودتونید ؟ ی بار مفعول باشید .
    این کاملا غیر ارادی ، شما بدون اینکه بخوایید ، خودتونورو تو حرف زدن لو میدین . شاید واسه همینه که بیشتر سکوت میکنید ؟
    خود رای ، مغرور ، متکبر ، دوس داشتنیه ، عشق خودم . همینکه خودخواه نیستی هنوز دوستت دارم .
    …………………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. ۱- آیا روانشناخت ها؟!!! نگفتن اگر هنوز کسی نمی دونه “ثقل” درسته نه “سقل”، بهتره روانشناسی نکنه؟ ۲- شما مفعول باش، من به فاعل بودن قانعم.

  7. 0000000

    نه راجع به غلط املایی که چیزی نگفتن ولی گفتن اگر تونستین کسی عصبانی کنید بدون اینکه اون آدم بدونه ، بر اون تسلط پیدا کردین
    ………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام.

  8. عزیزمحمدی

    سلام و رسیدن بخیر ، امیدوارم سفر به شما خوش گذشته باشه و آرامش روحی را گرفته باشی،

    دوست و همکار عزیز ، من خیلی کوچک تر از این هستم که بخواهم به شما درس و نصیحت بدهم و بابت این پیشنهاد از شما معذرت خواهی میکنم ، ولی خواهش میکنم این مکان جالب و آموزنده و امن و … را آلوده به نظرها و ایده های تهی و خارج از عرف و با غرض و … نکن که هر شخصی به راحتی توهین وافترا . بی ادبی و … انجام بده و بنویسه . این وبلاگ بسیار عالی و اموزنده و اطلاع رسان و … است و اصل و مهم این است و گرنه نباید به شخصیت و طرز تفکر و بینش و … شما نگاه و خورده گرفته شود ( هر چند که این شخصیت و طرز تفکر و ایده خوب و پاک شماست که چنین نوشته ها و برنامه ها و سفرها و … دارید و هیچ شکی در آن هم نیست ) پس خواهش میکنم فرعیات را ندیده بگیرید و فکر و وقت تان را به حواشی متمرکز نکنید و به راه خود ادامه دهید . زمان همه چیز را درست و حل می کند . پیروز پایدار و پاینده باشید . ارادتمندم …..
    ………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس از شما.

  9. ریاحی

    قربان (جناب محمدی ) امثال شما با طرفداری های بی مورد و دخالت های بی جا باعث میشوند که امثال نورآقایی هرکار اشتباهی که می کنند رو هم درست بپندارند ، لطفا تابو درست نکنید ، همه نواقصی دارند ، هیچکس کامل نیست . یک نفر ابراز میکند ، یک نفر نهان میکند ، و کسانی که نهان میکنند و لبخند رضایت و سرهای تایید تکان می دهند ، دشمن ترند به انسان . گاهی اوقات که از اساتیدی بد میشنوم ، به خود می گویم چرا به خودش نمی گویند که حداقل به شخص او کمک کرده باشن . این تمجید ها نیست که انسان را می سازد ، این انتقادها ست که انسانها را می سازد . وقتی یک نفر هر چقدر هم بد انتقاد میکند ، نباید ندیده گرفته شود ، اگر یک مخاطب ندیده گرفته شده . یک انسان ندیده گرفته شده . اگر به زبان نیاید و ابراز نشود چگونه متکلم و یا مخاطب می توانند خود را اصلاح کنند . این دشمنی را در حق ایشان نکنید ، بگذارید بداند که منتقدینی هستند که به خاطر عکس العمل های انسان جرات ندارند که به انسان نزدیک شوند و نظر خود را ابراز دارند . هرمونوتیک میگوید : هرچیزی تا زمانی در نزد هر انسانی صحیح خواهد بود که شخص دیگر چه به صورت صحیح چه به صورت غلط آن را مورد انتقاد قرار نداده باشد ، چون اگر صحیح انتقاد کند که باید توانایی دفاع از آن چیز را داشته باشی و اگر به صورت غلط بود باز هم باید توانایی توضیح و تشریح و تقاعد مخاطب را داشته باشی . لطفا نفرمایید و با چهره ای نیکو دشمنی نورزید

    آقای نورآقایی هر پاسخی که در جواب بنده بنویسید تنها جوابتان : زنده باد خواهد بود نه چیز دیگر
    ………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس از شما. هرجا نقد خوب و منصفانه ای (عین همین که شما کردید) پیدا شد، به من اطلاع بدید حاضر بشم و جوابگو باشم.

  10. عزیزمحمدی

    سلام بر تمامی دوستان مخصوصا خدمت ریاحی عزیز ( ببخشید من نمی دانم شما آقا یا خانم هستید بابت این احترام نگذاشتم معذرت میخوام ) و با اجازه از جناب آقایی عزیز چون این وبلاگ شخصی ایشان است و من مجبور به پاسخ گویی در اینجا ، ریاحی عزیز من نه آقای آقایی را تا بحال خدمتشان رسیده و نه تابحال از نزدیک دیده ام ، که بخواهم بقول شما تابو . یا …. باشم . ولی این را خوب می دانم که هیچ یک از ما انسان ها هم پاک و معصوم نیستیم (چون ان وقت جزو امامان و معصومین می شدیم ) ولی این را خوب می دانم که کار و فعالیت کردن در حوزه گردشگری با این امکانات و نبودن پول و بالا بودن هزینه ها و … نبودن مسافر و …. چقدر سخت طاقت افزا است و حال که شخصی پیدا شده که خیلی راحت اطلاعات و تجربه و و دانش خود را در طبق اخلاص گذاشته و به دیگران ارائه می نماید ( هر چند که بقول شما و دیگران ،،، خایی نکرده این شخص بنا به منافع شخصی خودش این کار را میکند ) باز از نظر من و خیلی ها جای تقدیر و درود دارد . در این وهله نگه داشتن این علم و روشن نگه داشتن این چراغ روبه افول مهم تر است تا …. عزیز ما همگی بهر حال دستی بر آتش داریم و مشکلات را میدانیم در این موقعیت بهتر است که هم دل و هم فکر باشیم تا صنعت گردشگری این کشور عزیز و دوست داشتنی به رونق بیفته . باز هم از جناب آقایی ، شما دوست و همکار عزیز و محترم و تمامی دوستان بابت گرفتن وقت و اظهار نظر کردنم معذرت خواهی و پوزش میخواهم
    ………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس از شما. ارادتمندم.

  11. نغمه

    سلام
    من یکی از افرادی هستم که پشت سرم لقب پاچه خوار آرش و انجمن میدن. مهمه؟ نه والله.
    به شخصه از روی انجمن و همه ی دوستانی که طی این سال هابرای پیشرفت انجمن صنفی راهنمایان گردشگری تلاش میکنند خجالت زده وشرمنده ام.حدود دوساله جلساتو اون طور که باید شرکت نمیکنم.
    اون طور که ادعا کردم و حرف زدم عمل نکردم .بدلیل(دغدغه های تغییرات شغلی) و البته تنبلی.انسان باید حق و واقعیت رو بپذیره. اونایی که پشت سر آرش صحبت میکنند در اصل یا آرشو نشناختن یا نمیتونند اندازه اون تلاش کنند یا شهامت گذشتن از آرامش زندگی شخصی رو ندارند یا نمیخوان قدمی بردارند یا اندازه آرش به قدرت خودشون ایمان و باور ندارند یا آینده گردشگری این مملکت براشون اهمیت نداره. مسئولیت تو انجمن و کانون سختی داره .استرس و بی خوابی داره. بدون اینکه کسی قدرتو بدونه تازه همه هم ازت طلبکارند. از موجودیت کانون و انجمن و هفت هشت سال مداوم جلسات ۳ شنبه ها و جشن و سمینارها و همایشهایی که تو این هفت هشت سال برگذار شده که بگذریمٰٔ از این سایت و مطالبش که از ۰ تا ۱۰۰ گردشگری توش مطلب مفید هست نمیشه گذشت. راجع به هر شهری که سرچ میکنی چند تا پاراگراف مطلب خوب و مخصوصا به روز توش پیدا میکنی. اینها رو آرش با یه سحر و ورد و جادو و بشکن جمع نکرده بلکه جون و عمر و اعصاب و جوونیشو به پای موجودیت اینها ریخته. هرکسی قبل انتقاد باید سر سوزن وجدانشو قاضی کنه و از خودش بپرسه خداییش من خودم چه کردم؟ گذشتن از خود آسون نیست.گذشتن از تن پروری و خوشی و استراحت اصلا راحت نیست.
    آرش جان بابت همه زحماتت ممنونم و مطمئن باش ارزش وقت و کارت برای هیچکس پوشیده نیست و شرمنده از بد قولیهام و غیبت های مکررم. انشالله همیشه سلامت باشی و ایده های خلاقانه و دوستان وفادارت روز به روز بیشتر بشن. حسودان و بدگویان هم به راه راست هدایت بشن. چاره ای جز مدارا نیست. بموقعش حقیقت براشون آشکار میشه. اگرم نشه مهم نیست. عمرشونو با این اراجیف هدر دادن. به هر حال ایام به کامت.
    جشن هشتم تو راهه . امیدواریم بهتر از هر سال برگذار بشه.
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس از لطف شما.
    موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *