برای عاشقان دیزنی لَند

فایل زیر، سفرنامه دیزنی لند است که توسط دوست بسیار گرامی‌ام، سرکار خانم نادره توانا به منظور آشنایی علاقمندان با این فضای تفریحی با موقعیت قرار گیری در نزدیکی شهر پاریس نوشته شده است.

ضمن قدردانی از ایشان، شما را دعوت می‌کنم به خواندن این مطلب کاربردی و مهیج.

لطفا بر روی آدرس زیر کلیک و فایل را دریافت کنید:

d8a8d8b1d8a7d98a-d8b9d8a7d8b4d982d8a7d986-d8afd98ad8b2d986d98a-d984d986d8af

دیدگاه‌ها

  1. پروین میرعنایت

    سلام.بسیارعالی
    یه سوال: شماکسی رومیشناسید که بتونه واسه هماهنگی موندن دومسافربه مدت دوشب درچادرهای عشایری سمت شهرکردکمکم کنه؟
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. راستش کسی تو ذهنم نیست.

  2. فرشته

    نادره جون عالی بود عزیزم
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام.

  3. مهدیس

    سلام. فوق‌العاده جالب بود. از دقتی که نادره عزیز در نوشتن این سفرنامه به خرج داده بودن می‌شد فهمید که همونطور که خودشون هم گفتن چقدر مشتاق و علاقمند به دیدار از دیزنی‌لند بودن. حتماً فیلم Marry Poppins رو دیدین. ولی پیشنهاد می‌کنم فیلم Saving Mr. Bank رو هم ببینید. این فیلم داستان چگونگی ساخت Marry Poppins. مطمئنم عاشق شخصیت والت دیزنی خواهید شد و برای تشکیلاتی که او به راه انداخت احترامی دو چندان قائل خواهید شد. سپاس از نادره عزیز و ممنون از شما.
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام بر مهدیس گرامی.

  4. المیرا

    ممنون از نادره عزیز وسپاس از تو آرش جان ………خیلی خیلی بهم چسبید این نوشتار… چقدر خوبند انسان هایی که لحظات شادشون را دراختیار همه میگذارن…ومعدودند افرادی که تجربه هاشون را به بقیه بگن (هممون تو دلمون میگیم از ما که گذشت بقیه را چکاردارم؟ –خرمون که ازپل گذشت کاری به هیجی دیگه نداریم…..)….این آدمهای پاک مثه شما ..مثه نادره… نشون میدن براشون نشر شادی و عشق مهمه …اینها زمین را جای بهتری برای زیستن می کنن…وآفریننده زیبایی هستید
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس از توجه شما.

  5. المیرا

    راستی یه حرف تو پرانتز ..

    اون پرنسس های معروف دیزنی لند …. در اینجا با اون چهره ها وگریم های فوق العاده عادی … همه آن زیبایی جادویین کودکی را ازبین بردن !!!! واقعا به نظر شما هیچ شباهتی بین اون چهره ها واین خانم ها بود؟؟ظاهرا زیبارویان کارتون ها ازذهن ها پاک شدن
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. من که جواب شما رو نمیدونم شاید نادره بدونه.

  6. محمدرضا

    سلام جناب نوراقایى عزیز
    من چندین بار به کشورهایى سفرکردم که دیزنى لند داشتن ولى حتى از ذهنم این مساله عبور نکرده بود که دیزنى لند رو از نزدیک تجربه کنم خوندن این سفرنامه دقیقا مثل دیدن غذاخوردن یه نفربودکه با اشتها و لذت تمام مقابلتون غذایى رو مى خوره و شما کاملا اشتهاتون بازمى شه .
    والبته کلى حسرت براى من به جا گذاشت که چرا تا الان نرفته ام همچین جایى رو ببینم.چقدر خوبه که دوستانى هستند که اینجورى مستندسازى مى کنن و خالصانه هرچیزى برداشت کردند رو در اختیار همه قرار مى دهند و مرسى ازشما که همچین دوستانى رو به ما معرفى مى کنید.
    امیدوارم همیشه سلامت باشید.w
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس از قلم نادره، سپاس از توجه شما.

  7. اشكان

    با سلام
    اقاى نوراقایى من حدود چندماهى هست که مخاطب سایت شماهستم و به دلیل حضور دریکى از کلاسهاى شما با سایتتون اشنا شدم ولى ببخشید که واقعا شاید تنبلى کردم ویا کم لطفى که یادداشتى تا الان زیر مطالب شما ننوشتم.الان هم باورم نمیشه که ٢٩صفحه سفرنامه رو بدون اینکه متوجه طولانى بودنش شده باشم خوندم.خیلى خیلى حس و حاله خوبى داشت این مطلب احساس کردم دقیقا خودم دارم همچین فضایى رو تجربه مى کنم.چقدر جنس نگاه و قلم نگارنده دلنشین بود تا جایى که خواننده مشتاق براى خواندن و خواندن مى شد.کاش این دوست عزیز کل پاریس رو براى همه اینجورى مستندسازى مى کردند.تمام سوالات ذهن یک مسافر از هزینه هاى قابل پیش بینى گرفته تا جدول زمان بندى دراین سفرنامه موجود بود واقعا جاى افرین داشت که تمام اطرافیان و دوستان شماهم همانندخودتون بى دریغ داشته هاى سفرهاشونو انتشار میدن.پاینده باشید استاد.
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس از توجه و محبت شما.

  8. جهانگرد كوچك

    با سلام
    خانم توانا بسیار متشکرم از نکته بینی هایتان در ارائه این گزارش زیبا در ضمن آقای نورآقایی متشکرم از سخاوتمندی تان
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. ارادتمندم.

  9. يك آشنا

    سلام
    ممنونم از دوست گرامی شما،خانم توانا به خاطر زدودن غبارهایی که تصاویر دور دوران کودکیم را مخدومش کرده بود.٧سالم بود که با دنیای والت دیزنی آشنا شدم از طریق فیلمها و سوغاتی های رنگارنگ این سرزمین رویایی که پدرم پس از بازگشت از یک سفر چند ماهه برایم آورده بود. به خصوص فستیوال جشن ازدواج میکی موس در خیابان های آمریکا که پدرم از آن عکس ها و فیلم های بسیاری گرفته بود.بعد از اون این کشور برای من دنیای رویاهای شیرین بود و هر کدام از این سوغاتی های رنگی دریچه ای بود به سر زمینی افسانه ای که پر از شادی و رهایی و لذت بردن از معنای زندگی ست.اما به زودی همه چیز تغییر کرد.ما انقلاب کردیم و جنگ با فشار های همه جانبه آغاز شد.در مدرسه با شعار مرگ بر آمریکا ،روزی چند بار آمریکا را می کشتیم و معلم مهربان به ما یاد می داد که بزرگترین دشمن شما آمریکا ست اما به خانه که می رسیدم عروسک های والت دیزنی همچنان بهترین همبازیهای لحظات شادمانیم بودند…از آن زمان بیش از ٣٠سال گذشته است و شیرین ترین رویاهای کودکی من مربوط به همان چمدانی است که وقتی پدرم قفل آن را گشود،یک دنیا رنگ از آن به بیرون پاشید و دنیای من را سرشار از زیبایی کرد .هنوز هم یادگاریهایی از آن چمدان برای فرزندانم دارم و در گذر این سالهای دراز این فکر رهایم نکرد که چرا شیرین ترین خاطرات کودکی من مربوط به بزرگترین دشمن است؟
    …………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. تامل برانگیز و جذاب. سپاس فراوان.

  10. شکوراآذرخشی

    خیلی خوب بود…

    ممنون از گزارش مهیج بانو نادره توانا و شما بابت انتشار

    از صمیم قلب آرزو دارم تجربه ش کنم…
    …………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. ارادتمندم.

  11. نیر

    سلام
    نادره خانم عالی بود ممنون
    شاد باشی
    …………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام.

  12. یاسمن

    سلام وقت همگی بخیر
    بسیاااااااااار عالی بود
    …………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام.

  13. نادره توانا

    درود فراوان به همه دوستانی که محبت کردند و مطلب دیزنی لند رو مطالعه نمودند عذر من رو پذیرا باشید که امکان پاسخگویی به صورت مجزابه مطالب پرمحبت شماعزیزان رو ندارم.خوشحالم که خوشتون اومده ویه دنیا سپاس از آرش نازنین که مثل همیشه با بزرگواری وسخاوت فراوانش اجازه داد من مطلبم رو برای تمام دوستداران سرزمین رویاها از طریق سایتش انتشار بدم.فقط در پاسخ به اون دوستی که خواسته بودن من کل پاریس رو مشابه دیزنی لند به رشته تحریر درآورم باید این توضیح رو بدم که شناخت پاریس و نوشتن سفرنامه جامع از این شهر واقعا در یک بار بازدید اون هم چند روزه کوتاه مقدور نیست با اینکه سعی کرده ام ناگفته های پاریس رو نیز ثبت کنم واگه فرصتی بشه حتما بنویسمشون
    …………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. زنده باد تو به خاطر کار خوبی که ارائه کردی.

  14. نادره توانا

    المیرا نازنین ممنون از کامنت پرمهرتون
    در پاسخ به مطلبی که در مورد پرنسس های دیزنی لند فرمودید باید این توضیح رو بدم که درسته اینها با سیندرلا و زیبای خفته کارتن های خاطره انگیز ما قدری متفاوت بودن ولی زیبایی ذاتی و بدون گریم این پرنسس ها برای همه بازدیدکنندگان تاثیرگذار و مهم تر از همه حس خوب و روی خوش بود شاید باورتون نشه با اینکه این فعالیت برای این پرنسس ها شغلشونه و ماهها وسالها مشغول به انجامش هستند ولی رنگ تازگی و احساس لذت رو در چهرشون از کاری که دارند انجام میدن میتونید لمس کنید واین کاملا قابله انتقاله.شاید عکس ها وتصاویر قادر به بیان حس های من از روبرو شدن با سیندرلا نبوده ولی اگه شما هم جستجوگر وعاشق رنگ و بوی به جا مانده از این شخصیت در ذهنتون هستید باید از نزدیک ببینیدش.امیدوارم به زودی این اتفاق برای شما رقم بخوره و من شنونده حس و حال خوبتون باشم.
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام.

  15. اناهيد

    نادره عزیز اول خوشحالم از اینکه تونستی بری و با همه وجودت لذت ببری و تجربه کنی
    دوم اینکه خیلی مفید هست واسه دوستانی که در اینده قصد سفر دارن باشد که خدا قسمت کند و بطلبد
    سوم اینکه بیشترین و بهترین لحظه اش زمانی است که بتونی با دوست شیرازیت بری و دیدن کنی و خلاصه همه چی خوب ؛)
    ممنون از نوشته های خوبت
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام.

  16. Nassim

    سلام خیلی ممنون از نویسنده ی مطلب
    مطالبتون عالی و کاربردی بود کاش من قبل از رفتن به دیزنی لند همچین مقاله ای را خوانده بودم ما بیشتر وقتمان را در صف های طولانی سپری کردیم خیلی دیر فهمیدیم فست پس چگونه است و نمی دانستیم پرنسس ها کجا هستند هیچ کدام را حتی ندیدیم و از طرفی زمان رژه و اتش بازی را هم نمی دانستیم و هر دو را از دست دادیم امیدوارم بتوانم یک بار دیگر به دیزنی لند بروم و با این اطلاعاتی که بدست اوردم بیشتر از انجا لذت ببرم و حتما اگر روزی کسی خواست به دیزنی لند برود خواندن مطلب شما را به او پیشنهاد خواهم کردباز هم ممنون از اطلاعاتتون موفق و پیروز باشید
    ………………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام.

  17. نسیم

    سلام من می خواستم این مطلب را دوباره بخوانم ولی متاسفانه لینک باز نشد ، ایا راه دیگری برای دسترسی به این مطلب وجود دارد
    ممنون می شم راهنمایی کنید
    ………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. برای من باز شد. اگر لازم دارید، ایمیل بزارید تا براتون بفرستم فایل رو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *