انتشار فصلنامه‌های انگلیسی و فارسی گیلگمش

نهمین شماره از فصلنامهٔ انگلیسی گیلگمش با رویکرد «آیین.های ایرانی» در ۱۲۰ صفحه منتشر شد.
در نسخهٔ پاییزی سال ۱۴۰۰ از این مجله، آیین‌ها و سنت‌های جذاب ایرانی با شرحی شیرین و تصاویری فاخر روایت می‌شود.
با این شماره از فصلنامهٔ انگلیسی میراث و گردشگری گیلگمش می‌توانید از مقالات مربوط به جشنواره‌ها و سوگواره‌های سنتی ایران لذت برده از رویدادهای فصلی مطلع شوید.
آیین‌های شفا از جمله موضوعاتی هستند که در اقوام مختلف ایران مورد توجه قرار گرفته‌اند.
مراسم سوگ سیاوش را به عنوان نمونه‌ای از آیین‌های اسطوره‌ای از دست ندهید.
فصلنامهٔ گیلگمش همچنان با تمرکز بر موضوعی خاص در هر فصل، میراث و گردشگری ایران را با بهره‌گیری از محتوای متنی و تصویری ناب اعم از عکس و اینفوگرافی به نمایش می‌گذارد.
صفحات این فصلنامه به عنوان مجله‌ای سازگار با محیط زیست از کاغذ سنگ، بدون قطع درخت و هدررفت آب تهیه می‌شود.
برای خرید آنلاین فصلنامه‌های گیلگمش از سراسر ایران به وب‌سایت گیلگمش به آدرس www.gilgameshmag.com، وب‌سایت پیشگاه، کیوسک پیشگاه در فروشگاه اسنپ یا دیجی‌کالا مراجعه کنید.

………………………………………….

دوازدهمین شماره از فصلنامهٔ فارسی میراث و گردشگری گیلگمش، پاییز ۱۴۰۰ با پروندهٔ ویژهٔ «در جستجوی خانهٔ دوست» و با رویکرد ویژه به اقامتگاه‌های بوم‌گردی در ۱۹۲ صفحه منتشر شد.
این شماره از فصلنامه فارسی گیلگمش نیز در هفت بخش چهارراه، ره‌گو، ره‌یافت، راه‌نامه، ره‌آورد، هم‌راه و رو به راه، چراغ راهی برای سفر از کوره‌راه تا شاهراه میراث و گردشگری خواهد بود.
با دوازدهمین شماره از این مجله از تجربه‌ٔ اقامـت دراقامتگاه‌هـای بوم‌گـردی و نظرات کارشناسان و مدیران این صنعت می‌خوانیم تا از فلسفۀ ایجاد اقامتگاههـای بومگـردی، مشـکلات پیـشروی اقامتگاههـا، چالشهـا و شـیوه‌های ارزیابـی و چشم‌انداز آنها بدانیم.
با پروندهٔ ویژهٔ این فصلنامه گشـت‌وگـذاری در اقامتگاههـای منتخب سراسـر کشـور خواهید داشت تا با نقشه-راه پیشنهادی تحریریه، تجربۀ بومی بی‌نظیری کسب کنید.
با گذر از «چهارراه» گردشگری و میراث و اطلاع از فعالیتهای گیلگمش در این بخش، با برداشتهای فیلسوفان مکاتب گوناگون از سفر در «ره‌گو» آشنا شده و در ادامه راهی هورامان می‌شویم تا از برخی کاوشهای نجات‌بخشی به سبب آبگیری سد داریان بدانیم.
شیوه‌ای از ارزیابی اقامتگاهها براساس اندیشه و حکمت ایرانی و آسیبها و چالشهای فرهنگی اقامتگاه‌های بومگردی در کنار روایت مرمت خانە‌ای تاریخی در کاشان و شرح جان‌بخشی نقوش ایرانی در طراحی مدرن، اهم «ره‌یافت» دوازدهمین شماره از مجله فارسی گیلگمش هستند.
در «راه‌نامە» از بوتیک‌هتلها، خونه نقلی کاشان و ریوکان‌ها (اقامتگاههای بومی ژاپنی) می‌آموزیم.
گشت‌وگذار در بسیاری از اقامتگاههای بومگردی ایران «ره‌آورد» این شماره است. در این راه از منطقۀ آذربایجان گذر می‌کنیم، البرز و دامنه‌های زاگرس را می‌پیماییم، با عبور از کویر وارد خطهٔ‌ خراسان شده و سفر را در سواحل خلیج فارس و دریای عمان به پایان می‌رسانیم.
در ادامه مهمان خونه نقلی کاشان شده‌ایم تا با اهالی اقامتگاههای بومگردی و صاحب‌نظران آن «هم‌راه» شویم.
اگر هنوز از محتوای ناب و خلاق کتاب «اهل کاشانم» مطلع نیستید همچنان «هم‌راه» ما در ادامه این بخش باشید.
چشم‌انداز گردشگری کشور هلند در سال ۲۰۳۰ موضوع جذابی‌است که در «رو به راه» واکاوی شده‌است.
دوازدهمین شماره از فصلنامهٔ فارسی گیلگمش در بسیاری از کتاب‌فروشی‌ها، فروشگاه‌ها، کافه‌کتاب‌ها و اقامتگاه‌های کشور موجود است.
برای خرید آنلاین فصلنامه‌های گیلگمش از سراسر ایران به وب‌سایت گیلگمش به آدرس www.gilgameshmag.com، وب‌سایت پیشگاه، کیوسک پیشگاه در فروشگاه اسنپ یا دیجی‌کالا مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها

  1. لیلا

    سلام
    تبریک میگم. تو و گیلگمش جدا ناشدنی هستید.
    جای جدید واسه گیلگمش گرفتی؟؟اخه بهم گفتی اون جایی که گرفته بودی پس دادی.
    به هر حال مبارک باشه و پشتکارت ستودنی هست.

    موفق و سلامت و دلشاد باشی
    ……………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. سپاس از محبت شما. خیر. هنوز در یک مکان قرضی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *