اطلاعیه از طرف شرکت زورق

اپلیکیشن‌های راهنمای سفر زورق را که می‌شناسید؟ نرم‌افزارهایی اندرویدی روی گوشی موبایل و یا تبلت شما که راهنمای سفر به مقصد موردنظر را در اختیارتان می‌گذارد: اطلاعاتی از دیدنی‌ها و مراکز خرید گرفته تا نقشه و تصاویر و امکانات دیگر.

گروه زورق، تا حالا برای پنج شهر محبوب خارجی اپلیکیشن راهنمای سفر تولید کرده که تمام آن‌ها را می‌توانید در وب‌سایتش ببینید و به رایگان دانلود کنید.

امروز، به عنوان اولین اپلیکیشن راهنمای سفر شهرهای داخل ایران به سراغ شهر پرطرفدار مشهد رفته‌اند.

اپلیکیشن مشهد می‌خواهد چه کار کند؟ قرار است چهره‌ی واقعی شهر را به مسافران نشان دهد. آیا شنیده‌های ما از مشهد، تمام چیزی است که باید از این شهر بزرگ بدانیم؟ بهترین رستوران‌هایش کدام است؟ از کجا چی بخریم؟ موزه‌ها و گالری‌های شهر کجاست؟ کجاها را ببینیم بهتر است؟ چه کار کنیم بیشتر خوش می‌گذرد؟

چرا مشهد؟ چون بیشترین مسافر داخلی و خارجی را بین شهرهای ایران دارد؛ بعد از پایتخت پر جمعیت‌ترین شهر است و بر اساس آمارهای موجود، هر ایرانی به طور متوسط هر سه سال یک بار به مشهد سفر کرده است. با این حساب، همه یا مشهدی هستند و یا به مشهد سفر کرده‌اند.

شما به یک مسافر مشهد چه می‌گویید؟ گروه زورق، می‌خواهد اپلیکیشنی طراحی کند که اطلاعات مفیدش را خود مشهدی‌ها تامین کرده باشند. هیچ‌کس بهتر از اهالی مشهد، نمی‌داند در شهرش چه خبر است، کجا بیشتر خوش می‌گذرد، کجا خوشمزه‌تر است و کجا مهمان‌نوازتر.

هر چیزی که برای راهنمایی مسافران مشهد لازم می‌دانید، از یک کلمه تا صدها جمله می‌توانید برای ما بفرستید. اطلاعات شما یا آن‌قدر کامل است که دقیقاَ در اپلیکیشن استفاده می‌شود و یا به ما سر نخ می‌دهد که کجا به دنبال اطلاعات کاربردی بگردیم. زورق از تمام کسانی که در تولید اپ مشهد به ما کمک کنند، در خود اپلیکیشن قدردانی ویژه خواهد کرد.

می‌توانید به همین ایمیل پاسخ دهید یا از طریق روش‌های زیر تا ۱۰ دی ماه، در مورد مشهد به ما بگویید:

روی وب‌سایت زورق کامنت بگذارید.

در فیسبوک زورق ما را راهنمایی کنید.

اطلاعات‌تان را در مورد مشهد، به ایمیل mashhadapp@zoraq.com ارسال کنید.

در اینستاگرام، عکس‌های شهرتان را تگ #mashhadapp  بزنید.

مشهدی‌ها همه جا هستند و همه‌ی ما بین دوستان‌مان چندتایی دوست خوب مشهدی داریم. آن‌ها را در جریان این اتفاق بگذارید.

منتظر گفتنی‌های شما در مورد مشهد هستیم.

دیدگاه‌ها

  1. شهریار

    ۱- دو کلیسا در مشهد وجود دارد ، با هماهنگی قبلی ، بازدید از آنها را فراموش نکنید.
    ۲- آرامستان لهستانی ها و ارامنه آن را از یاد نبرید ،‌چون دستور تخریب آنجا صادر شده
    ۳- خانقاه های مشهد ، ساختمان سابق کنسولگری آمریکا، محله و کوچه خانه پدری آیت الله خامنه ای و …
    ………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. سپاس.

  2. مهدی زارعی کلات

    دوست گرامی
    جناب آقای آرش نورآقایی عزیز
    با سلام.امیدوارم خوب و سلامت باشید. امروز خیلی یاد شما بودم .آمدم و با اجازه سری به سایت شما زدم و چشمم به این مطلب افتاد.برای مشهد ، هم به عنوان یک مشهدی و هم به عنوان کسی که علاقمند به توسعه گردشگری این شهر هستم حاضر به همکاری می باشم البته اگر اطلاعاتم مفید فایده باشد و دیگر اینکه از موعد مقرر هم نگذشته باشد.
    دلتنگ شما و منتظر دیدارتان در مشهد هستیم.بدرود
    ………………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام بر دوست گرامی و عزیز خودمون، آقا مهدی. لطفا با شرکت زورق تماس بگیر. به احتمال زیاد میتونی با این دوستان همکاری کنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *