دیدگاه‌ها

  1. مریم

    درود بر مامان و بابای آرمان. و همه پدر و مادرهای آگاه…به امید فردای بهتر و روزهای بهتر
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام.

  2. مامان ارمان

    سلام جناب نوراقایی عزیز
    از اینکه این مطلب رو در سایتتون قرار دادید سپاسگزارم. امیدوارم این آخرین مزاحمت من در سایت شخصی شما باشه. ( البته اگر دوباره فرصتی برای سفر با چیتبال ها پیش نیاد! )
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. ارادتمندم.

  3. مهدیس

    سلام. ارادتم به مامان آرمان دو چندان شد (البته خیلی مایلم اسم ایشون رو بدونم، فکر کنم در پُست ها نبود. بدر هر روی) در این چند وقتی که در زمینه آموزش محیط زیست به کودکان کار کردم خیلی متاسف شدم از اینکه بسیاری از NGO های قدر در حوزه محیط زیست از پرداختن به این موضوع خودداری می کنند، اغلب به این دلیل که نتونستند نتیجه خاص و قابل عرضه ای بگیرند. بنابراین با وجود کمبود نیروی کار و منابع مالی دست از این کار کشیدند. اما بنده اعتقاد راسخ دارم که باید به بچه ها ایمان بیاریم وگرنه امیدی به فردای روشن تر نخواهد بود.
    از اینجا به بعد روی سخنم با مامان بزرگوار آرمان عزیزه، نمی دونم ارتباطات و دوستان بنده که در این حوزه فعالیت آکادمیک و عملی انجام میدند چقدر می تونه به شما کمک کنه ولی اگر مایل بودید بنده می تونم شما رو با این دوستان که دانش علمی و توانمندی های عملی و تجربه بسیاری در این حوزه دارند، آشنا کنم.
    سایت آقای لوو و خانم وارد رو هم مطالعه کردم. سپاس که زمینه آشنایی رو فراهم کردید. در رابطه با ترجمه کتاب آقای لوو، اگر مایلید و امکانش رو دارید دوست دارم کتاب رو یک مروری بکنم و اگر شد برای ترجمش اقدام کنم. مطلب شما رو برای یکی از دوستانم که در رابطه با طبیعت گردی برای کودکان پایان نامه می نویسه ایمیل می کنم.
    ادرس ایمیل بنده: mahdis_madani@yahoo.com
    موفق باشید.
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. امیدوارم ایشون با تو در تماس باشه.

  4. مهران

    سلام
    از سایت خوبتون سپاسگزارم. با شما هر روز دریچه ای نو بر روی گردشگری گشوده میشود.
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس از لطف شما.

  5. محسن

    سلام
    من سایت آقای لوو را مطالعه کردم. بسیار جالب بود . از این خانم برای معرفی این سایت سپاسگزارم. در این سایت از طبیعت یا NATURE به عنوان ویتامین N نام برده شده است و این دانشمند آمریکایی تاکید دارد که این ویتامین برای رشد کودکان ضروری است ! قربون خدا بروم. ما کجاییم و آنها کجا. به هرحال ناامید نتوان بود. باز هم از این مطالب بگذارید.
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام.

  6. خاطره

    سپاس از شما و کلیه زحماتی که کشیدید.
    کلمه به کلمه سخنان شما پر معنا بود و دغدغه همه ما و آرزوی ما برای توفیق این مهم.
    چیتبال کوشکی مدتی مهمان ما بود و همین باعث شد که دنیا رو طور دیگری ببینیم انقدر برام مهم شدن که یکی از مهمترین روزهای زندگیم رو همزمان با روز ملی حفاظت از یوز قرار بدم.
    گردشگری کودک به نظم حوزه ایی است که نیاز به فعالیت و شروع از خانواده ها دارد.و بایستی در ذهن کودکان نهادینه بشه که گردشگری و حفاظت از محیط زیست وظیفه تک تک ماست.

    پیروز باشید
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس از همکاری و محبت شما.

  7. ف. درودگر

    سلام
    من معلم تربیت بدنی یکی از مدارس ابتدایی تبریز هستم و از طریق خواهرم که راهنمای حوزه گردشگری است با سایت شما آشنا شدم. دوست دارم بدونم که آیا امکان این وجود دارد که شماره تماس یا آدرس میلی برای کسب اطلاعات از این خانم داشته باشم . همانطور که می دانید زنگ های ورزش در شهرهای سردسیر در زمستان معمولا تعطیل است و آموزشهای اینچنین می تواند جایگزین خوبی برای بچه ها باشد. لطفا مرا راهنمایی کنید.
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. شما ایمیل یا شمارتون رو بزار، ایشون با شما احتمالا تماس میگیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *