یک ایمیل از طرف سرکار خانم “نادره توانا”

آرش عزیز سلام؛

نمی دونم چه جوری باید بنویسم. ولی بعضی کارها و حمایت ها جای آفرین داره. فکر کنم تصاویرخودشون گویا باشه. ولی بهتره تشکر کنیم از شرکت نان سنتی اورنگ به خاطر این ایده زیبا. اما آقای آرش نورآقایی اینجا اونجاییه که باید از خودت احساس رضایت کنی  وبه خودت ببالی که تمام تلاش ها و زحمت هات در هرگوشه ای از کشور داره به نوعی خودشو نشون میده. این محصول غذایی در حال حاضر به عنوان یک فرآورده سلامت محور در تمام ایران به فروش میره و بسیارند کسانی که مثل من این تصویر یوز رو روی جعبه به همراه متن نوشتاری اون دیده اند. میدونم احتمالا به خاطر فروتنیت نوشته های منو توی سایتت نمیذاری. ولی خواهش می کنم کل نوشته های منو بنویسی. چون ما باید یاد بگیریم پشت هم باشیم، از هم تشکرکنیم، به کارخوب آفرین بگیم و ازش حمایت کنیم.

به امید فردایی بهتر و زیباتر برای ایران عزیزمان

با احترام، نادره توانا

۱

۲

بر روی بسته نوشته شده: بخشی از فروش این محصول طی هماهنگی صورت گرفته با اداره حفاظت محیط زیست و تحت عنوان همیار طبیعت ۲جهت حمایت از گونه در حال انقراض یوزپلنگ آسیایی (چیتا) اختصاص می یابد.

دیدگاه‌ها

  1. پرستو

    خدا قوت مرد بزرگ
    اینها نتیجه تلاش شماست
    ………………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. سپاس از شما. نه، این اتفاق نتیجه همکاری و هماهنگی بقیه دوستانی بوده که برای یوز کار کردن، و این به قبل از اینکه بنده اصلا وارد این موضوع بشم مربوط میشه.

  2. مرتضی

    سلام
    نان اورنگ چند ساله که داره اینکارو میکنه و عکس یوز میزنه رو این محصولش. جدید نیست این ماجرا.
    ………………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. سپاس از تو که موضوع رو روشن کردی.

  3. زهرا دارایی

    با سلام و احترام
    به عنوان یک ایرانی و در درجه دوم یکی از این ۸ میلیارد به ظاهر اشرف مخلوقات روی این کره خاکی، مراتب سپاس و قدردانی خودم رو به عرضتون می رسونم امیدوارم بر آمار نواندیشانی چون شما روزانه افزوده شود.
    خوشحال میشم اگر فعالیت داوطلبانه ای داشتید بنده رو هم به عنوان داوطلب حقیقی در جریان بگذارید. شاید کنار هم بتونیم یک تغییر هر چند کوچک ایجاد کنیم.

    باسپاس
    زهرا دارایی
    ………………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. قربان محبت شما. حتما در خدمت شما خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *