در این روزهای وانفسا

در این روزها که تعدادی منتطرند نابودی ام را ببینند، اینکه می بینم پیشنهادم جای خودش را پیدا کرد، آرامش بخش است.

شادی ام از این است: در روزهایی که مورد تهمت و ناسزا قرار گرفته ام، ممکن است با همت آزاده انسان هایی، دیگر انسانی آزاد شود.

http://www.bbc.com/persian/iran/2016/03/160316_om_chahar_shanbeh-shori

http://www3.irna.ir/fa/News/82005199

http://www.tasnimnews.com/fa/news/1394/12/20/1024124/%D8%B7%D8%B1%D8%AD%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AD%DB%8C%D8%A7%D8%A1-%D8%B3%D9%86%D8%AA-%D9%82%D8%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C-%D9%82%D8%A7%D8%B4%D9%82-%D8%B2%D9%86%DB%8C-%D9%88-%DB%8C%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AD%DB%8C%D8%B7-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C

http://www.donyayesafar.com/n/5450

http://www.mehrnews.com/news/3572174/%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D9%82%D8%A7%D8%B4%D9%82-%D8%B2%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%AC%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%AD%DB%8C%D8%B7-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C


http://zistboom.com/fa/news/31182/%D8%AF%D8%B1-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%AD%DB%8C%D8%B7-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D9%86%D8%AF-%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

دیدگاه‌ها

  1. انسیه

    زنده باد
    نگران نباش خیلی ها هستند که دوستت دارن و کارهاتو پیگیری می کنن.
    امید که سال نیکویی برات باشه
    دمت گرم
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس از محبت و حمایت شما.

  2. هیوا

    سلام بر استاد گرامی
    تبریک می گم به شما و همه کسانی که توی این راه همراه شما بودن
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس از محبت و حمایت شما.

  3. سعید ایوبی

    داداش از روزی که شناختمت به بزرگی کارهایت ایمان داشتم
    زنده باد
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام بر سعید عزیز. ارادتمندم رفیق.

  4. زهرا

    بگذار آنچه میخواهند بگویند
    و آنچه نمیخواهند بگوییم
    باران که ببارد
    کاری از چترها ساخته نیست
    ما اتفاقی هستیم که افتاده ایم

    آرش نازنین
    قدر تلاشهای بی نظیرت رو میدونیم و به تاثیرگذاری افکار وفعالیت هات ایمان داریم
    امیدوارم تونسته باشیم در حد توانمون همراهیت کنیم
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام بر زهرای گرانقدر. سپاس از محبتت و حمایتت.

  5. میترا

    سلام
    همیشه کسانی وجود دارند که از محبوبیت و کارهای نوآورانه ناراحت می شوند. ناراحتی آنان از یک طرف به خاطر این است که چرا خودشان نتوانسته اند چنین کاری بکنند و از طرف دیگر هم حسودی بالاخره جزء خصایص بشر است. البته که آگاهانه یا ناآگاهانه مستقیما نمیتوانند بگویند حسودیمان می شود. می گردند تا بالاخره زهر خودشان را چایی خالی کنند. سالی پر از سلامتی، شادکامی و موفقیت برای شما و خانواده محترمتان آرزومندم. نوروز پیروز. عیدتان مبارک
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سال نو بر شما هم خجسته باد. سپاس از محبتی که دارید.

  6. شاهین

    عید نوروز برشما مبارک
    ایشاله که سال جدید برای شما و خانواده محترمتان همراه با سلامتی و شادی روز افزون باشد
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس از شما. سال نو بر شما هم خجسته باد.

  7. مریم واعظ علائی

    شما بزرگوارید. من هم از روزی که شما رو شناختم به ایده های بزرگتون باور دارم. بگذارید حسودان همچنان به جایگاه شما حسادت کنند ولی نمی دونند که تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف …
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام بر مریم عزیز. سپاس از شما.

  8. پرویز شجاعی پارسا

    آرش عزیز سلام و سال نو و نوروز ۱۳۹۵ را به شما و خانواده محترمت تبریک میگم .
    امیدوارم که سال جدید را پر انرژی تر و پر توان تر از سالهای گذشته به راهت و هدفت ادامه دهی .
    مطمئن باش که کم نیستند انسانهای خوبی که به تو و ایده هایت احترام می گذارند و به نیت پاک تو ایمان دارند.
    یادم نمیره که همیشه در صحبت هایت گفته ای که سرباز وطن هستی که انصافا” تا بحال بوده ای و این را با دل و جانت اثبات کرده ای
    دوستت داریم مرد سفر و عمل
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام بر برادر عزیز و دوست گرانقدرم. سپاس از محبتی که داری. راستش تمام این روزها با حمایت دوستانی مثل تو سر پا می ایستم.

  9. مهدیس

    سلام آرش بزرگوار. این چند وقت فرصت شد بیام اینجا و مرور خاطرات کنم. بعضی از نوشته‌های اینجا درست مثل یک قطعه موسیقیه که شنیدنش بعد از مدت‌ها خاطره یه لحظه‌هایی رو برات زنده می‌کنه. اینجا مثل یه دفتر خاطرات جمعی شده. بعضی نوشته‌ها رو نمی‌شه بدون کامنت‌هایی که واسش گذاشتن خوند. وقتی می‌رم سراغ روزهای پراگ و کنوانسیون جهانی راهنمایان، انگار پرت می‌شم وسط یه دنیا هیجان و اضطراب و شادی، دقایقی که همه منتظر بودیم و انگار که همه‌مون نه از پشت کامپیوتر بلکه واقعاً در کنار هم انتظار می‌کشیدیم.
    خیلی‌ها از اینجا مثل من خاطره دارن، با تصاویر و واژه‌های این سایت خندیدن، گریه کردن، نگران شدن، غصه خوردن، امیدوار شدن و همیشه دیدن که چطور در همه احوال می‌شه بازم به جلو پیش رفت. اگرچه بخش مهمی از محتوای این سایت بازتاب فعالیت‌های شما در عرصه‌های مختلفه، همون فعالیت‌هایی که امروز فرصت کافی برای نوشتن رو از شما گرفتن، ولی شدیداً معتقدم خود این سایت یکی از گرانبهاترین پروژه‌های شما در عرض این چندسال بوده. ظاهرا امسال هم سرتون خیلی شلوغه بنابراین امیدوارم همه کارها خوب پیش برن و این سایت هم دوباره به روزهای خوب گذشته برگرده و البته فارغ از اینکه این سایت بروز بشه یا نه امیدوارم فرصت کافی داشته باشید تا قلم به دست بگیرید و بنویسید حتی اگر با ما در میون نگذارید.
    عید شما هم مبارک.
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام بر مهدیس عزیز. سال نو بر تو و خانواده محترمت خجسته.
    راستش از دست خودم -برای اینکه این سایت رو به حال خودش رها کردم- ناراحتم. به همین خاطر تقریبا هر روز خودم رو سرزنش می کنم. هفت سال برای اینجا زحمت کشیدم که احساس میکنم یک دفعه فراموش شده. ولی قول میدم بهش بپردازم. در این سال پیش رو کارهای زیادی باید انجام بدم. بعدش میخوام بیشتر سفر و تحقیق کنم و البته به سایت بیشتر رسیدگی کنم.
    به امید دیدارت هستم.

  10. سالار

    سلام آرش جان
    نگران نباش همیشه در مقابل افراد نوآور و خلاق بحث های مطرح میشه. بهترین پاسخ تداوم کارهای خلاق و نواورانه شماست. این دو لینک زیر هم ببینید. در ضمن اگر برای کار کنواسیون کمکی احتیاج شد خوشحال میشم بتونم کمک کنم.
    http://nlp-now.co.uk/unfair-criticism/
    http://tinybuddha.com/blog/9-ways-to-cope-when-bad-things-happen/
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس از محبت شما. امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید.

  11. گلاره

    سلام

    استاد نازنین، در این روزها که اینهمه به شما توهین می‌کنن، خیلی چیزها دست آدم می‌آد. همین دشمنی‌های بچه‌گانه گوشی رو دستِ آدم می‌ده که چه کسانی به حق هستن و چه کسانی به حق نیستن.
    حرف از نابودی زدین؛ اما کسانی نابود می‌شن که با حسادت، در واقع تیشه به ریشه خودشون می‌زنن. اونهایی محکوم به نابودی هستن که ادعای “سفیر فرهنگی بودن” دارن، اما حتی در کلامشون رعایت احترام رو ندارن و ادبیاتشون به گونه‌ایه که آدم به سواد و سن و سالشون شک می‌کنه. تهمت و ناسزا هم که تکلیفش مشخصه. بعضی از ما ایرانی‌ها، متأسفانه نمی‌تونیم پیشرفت کسی رو ببینیم. اگر کسی روح پاک و ایده‌های ناب هم داشته باشه که دیگه هیچی. خب کنوانسیون و برنده شدن میزبانی ایران با تلاش‌های شما و دوستانتون، خون یکسری از افراد رو به جوش آورده و به نظرم تمام اینها برای ضربه زدن به این برنــــــامه است.
    نکته جالب در این کشمکش‌ها و حسادت‌ها این بود که اگر کسی حرف‌ها و کارهای شما رو تأیید بکنه، “نوچه” محسوب می‌شه، ولی برای گروهِ دیگه، این کلمه تغییر می‌کنه و می‌شه “انسان فرهیخته و با فهم و کمالات”. با تمام تجربه کمی که دارم، بهم ثابت شده که همیشه کسی که خطاکار و بی‌منطِقه، صداش بلندتره و سعی در تخریب دیگران داره.
    دوست دارم بدونین که شما تنها نیستین. ۱۵۷ نفر در برابر تمام ایران که شما رو می‌شناسن و قبول دارن، به خـــدا هیــــــچه…. باور کنین.
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. زنده باشی گلاره عزیز. سپاس از محبتی که داری. پیروز و بهروز باشی.

  12. مجتباگهستونی

    کاکا جان من که به شخصه مدیون تو هستم و خوب هم درکت می کنم که چقدر سنگ می خوری. تا بوده چنین بوده و تو از آن دسته آدم هایی که بشکنی نیستی. ممکنه داد و فریاد بزنی و خودت را تخیله کنی. منتها استوارتر می شی و چراغ راه آینده برای دیگران می شوی.
    ……………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. سپاس از محبتی که داری مجتبای گرامی.

  13. سعید

    آرش جان
    امیدوارم مثل همیشه پر قدرت و عالی باشی ! اینقدر وجود شما برای ما عزیز و دوست داشتنی هست که حتی توی خواب هم شما رو میبینیم آرش خان 🙂 از این آدمهای نخاله متاسفانه همیشه هستند و مهم شمایی که پرقدرت و با اراده همیشه به نتیجه رسیدی و بهترین ها رو برای ایران رقم زدی … دوست داریم 🙂
    ……………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. ارادت دارم خدمتت سعید گرامی. پیروز و بهروز باشی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *