تمام شد یا تازه شروع شده؟

ارزیابی شما از چگونگی برگزاری همایش گردشگری ادبی چیست؟

لطفا در بخش نظرات (بدون رو دربایستی) جواب دهید.

……………………………………………………………………….

پی نوشت: برای دریافت ویژه نامه الکترونیکی “همایش ملی گردشگری ادبی” به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

http://mirasshahr.com/3328.html

دیدگاه‌ها

  1. shabnam

    agha mikhay khodeto matrah koni chera dokhtare mardomo miary maghale bede??
    khob khodet maghale bede dge
    ……………….
    ki be to ejaze mide ba mardom intori barkhord kony????
    jedan fek mikony ki eemage??
    emrooz ye raftare gand azat didam nesbat bekhodam k dge hich vaght mahalet nemidam ……………
    …………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. آه!
    دارم فکر می کنم چی باید جواب بدم.
    خوب بزار ببینم:
    ۱- از اینکه اومدی همایش سپاسگزارم.
    ۲- از اینکه نقد نوشتی، باز هم سپاسگزارم.
    ۳- از اینکه فقط دو یا سه ساعت بعد از همایش اومدی تو سایتم و برام پیغام گذاشتی معلومه که چه قدر بهم محل نمی دی. فکر کنم اولین کسی هستی که بعد از همایش اومدی تو سایتم. از این بی محلی خیلی سپاسگزارم.
    ۴- اینکه قراره بهم محل ندی، داره یک چیزی رو به من یادآوری می کنه و اون هم اینه که احتمالا در زمان همایش باید به یک نفر لبخند می زدم که نزدم. اگر لبخند زده بودم احتمالا داستان جور دیگه ای رقم می خورد. از این درسی که بهم دادی، سپاسگزارم.
    ۵- اینکه فکر می کنی از دختر مردم برای مطرح کردن خودم استفاده کردم، خود اون دختر مردم یا دختر پسرای دیگه جواب خواهند داد.
    ۶- و موضوع آخر، آیا بنده شما رو می شناسم؟

  2. ...

    عالی بود آرش.عالی.کیف کردم کلی.
    خسته نباشی واقعا
    …………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. سپاس از تو. سپاس.

  3. ایران قبله عالم

    سلام
    دست مریزاد و خسته نباشید
    …………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. دَم شما گرم.

  4. مجتبا گهستونی

    یکی از بدترین بدشانسی ها حضور نداشتن فیزیکی در چنین همایش ارزشمندی است که تاکنون نمونه نداشته است. به دلایلی که برای من جز ناراحتی چیزی به جای نگذاشته نتوانستم در این همایش شرکت کنم. با توجه به اینکه برنامه سیخنرانی ها و ساعت آن ارایه شده بود از راه دور و از اهواز در سالن همایش تالار شمس حضور داشتم.
    گاهی برای خودم در اهواز رد پای نویسندگان خوزستانی را در مناطقی که الان جزیی از مکان های گردشگری هستند را جستجو می کردم. از نظر من همایش گردشگری ادبی نمره خوبی بیاید بگیرد که علی رغم همه قول ها و وعده ها که به بار ننشست اما برگزار شد تا بار دیگر رد پای راهنمایان گردشگری را در آن مشاهده کنیم. تشکر از این همه اراده
    …………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. تو هر کجا باشی با مایی. پیش مایی. ما هم پیش توایم. قربان محبتت.

  5. شیخ

    خسته نباشید . بسیار عالی و مفید و بدور از وعده و تخیل . عملی و علمی
    …………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. سپاس.

  6. مصطفی یاوری

    پارت اول که سخنرانی های مسئولین و برگزارکنندگان بود را که جزو همایش حساب نمیکنم، میگذارم جزو برنامه هایی مثل سرود ملی و … که همیشه اول همه ی همایش ها هست و بیشتر برای این است که مهمان های ویژه و اسپانسرها بیایند.
    پارت دوم که دو سخنرانی بود، نظراتم را راجع به آن ها جداگانه می نویسم و برای ارائه دهندگان می فرستم. فقط این که سخنرانی خانم مکیان، خیلی از ماجرای اصلی دور شد و جای تحلیل دو نمونه تبلیغ در اینجا نبود، شاید در نمایشگاه بین المللی که الان نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی داریم مرتبط تر بود. که باز هم ربطی به برگزار کنندگان نداشت و حق هر سخنرانی است که خودش بخواهد چه چیزی بگوید.
    راستش شروع مراسم را من از پارت دوم دیدم ( شاید سیگارهایی که کشیدم و موز و چای باعث شد که تازه چشمانم باز شود ! ) سخنرانی دکتر افتخاری برای کسانی که ماجرای گردشگری ادبی را از وب سایت شما دنبال نمی کردند مفید بود و مسائل کلی را سریعا جمع و جور کرد و یک دید کلی راجع به ماجرا داد.
    ناصر کرمی ، و صراحت لری اش، احتمالا بهترین بخش بود، هرچند اصلانی ِ بزرگ همان اصلانی ِ سازنده ی بهترین فیلم تاریخ سینمای ایران بود، همان شاعر ِ بر تفاضل دو مغرب، همان که انقدر بدون رودربایستی است که هیچکاک را راحت بنوازد ، و سیاوش صابری که اولین بار بود سخنرانی شان را می شنیدم و تازه فهمیدم که چقدر می داند. هم در پنل خیلی خوب بودند. مطئمنا بدون مسیح شریف خوب بودن پنل اتفاق نمی افتاد. تنها نکته این بود ( هم حسن و هم عیب ) که مدت زمان پنل زود تمام شد. خوب چون مانند تمام مراسم سر وقت بود و این اتفاق خیلی مبارکی است در همایش های ایرانی ، و عیب ، چون شاید اگر انعطاف بیشتری داشت مراسم، اصلانی بیشتر حرف میزد، از تجربه هایش ، از مثال هایی که تازه شروع کرده بود به گفتن و …. و البته آن نقد ِ سیاوش صابری به کلِ مقوله ی گردشگری ادبی هم تنها در حد یک اشاره باقی ماند، که امیدوارم به زودی بنویسدش و منتشرش کند. نماند برای وقتی که کار از کار گذشته و …
    پروژه ی هفت پیکر و ارائه اش هم قابل تحسین بود. روایت داستان به این صورت خوب بود. فقط نمونه هایی که ارائه شد در انتهای مقاله ناقص بود که باز اگر وقت کنم آن ها را هم می نویسم، حتی فکر کنم آتش سبز اصلانی را هم ندیده بودند که بگذارندش جزو نمونه ها، یا حتی هفت رنگ رِنگ را.
    بخش اجرایی مراسم، مطمئنا نمره ی عالی میگیرد.
    اما جای خیلی چیزها در محتوی خالی بود. خیلی زیاد. حتی شاید جای آن دو ارانه ی مقاله ی پارت اول، می شد مقاله های دیگری هم از همان برگزیدگان انتخاب کرد که الان که دارم سرسری کتاب را نگاه می کنم جامع تر به نظر می رسند.
    راستی، کلیپ ها بد بودند. نمی خواهم جندقی عزیز ناراحت شود، اما واقعا در مقابل بقیه ی بخش های اجرایی خیلی ضعیف بودند.
    این ها که گفتم یک نگاه کلی به آنچه “اجرا شد” بود، اما اگر می خواستم بگویم آنچه ” باید اجرا می شد ” چیست با کلیت آن چیزی که ارائه شد به اسم گردشگری ادبی، خیلی مشکل دارم. تنها نظراتی که در پنل سینما توسط کرمی – صابری – اصلانی ارائه شد، حرف اصیلی داشت برای گفتن. بقیه بیشتر پر کردن زمان بود.
    چون گفتید بدون رو دربایستی، این ها را نوشتم، امیدوارم به دید ارزیابی شخصی من دیده شود و برداشت دیگر نشود.
    …………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. سپاس از صراحت لهجه و همچنین توجه و نقد خوب شما. ۱- دارم به این فکر می کنم که در یک زمان نزدیک همین پنل را با زمان بیشتر و با شرکت همین اساتید دوباره و بهتر اجرا کنیم. زمان پنل کم بود و البته زمان ما هم خیلی تنگ. ۲- مقالات ارائه شده “مقاله های برتر” نبودند ولی شرایط طوری بود که این ها برای ارائه در نظر گرفته شدند.

  7. هانیه

    سلام
    واقعا خسته نباشی…. مراسم امروز جواب همه اونایی که میخواستن و هنوز میخوان سردمون کنن، رو داد
    همیشه همیشه موفق باشی
    …………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. سپاس از همکاری تو و بقیه دوستان. شما هم موفق باشی.

  8. سیده رضیه اکرمی

    سلام. بنده به نوبه خودم کمال تشکر از شما و تیمتون رو دارم و به همگی شما خسته نباشید عرض میکنم. چون به دلیل بیماری ۴ ساعت از برنامه رو حضور داشتم که اون هم بخشیش به آنتراکت سپری شد، نمیتونم ارزیابی جامعی از برنامه داشته باشم. اما تایمی که من در برنامه حضور داشتم به نظرم به عنوان اولین جشنواره، خوب و قابل استفاده بود.
    فقط یک سوال دارم: نحوه گزینش مقالاتی که ارائه شد (به غیر دکتر افتخاری) بر اساس چه فاکتورهایی بوده است؟ با احترام
    …………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. ما مقالات را برای داورها فرستادیم و داورها، نظراتشان را ارائه کردند. داورها همگی از درجه علمی دانشگاهی برخوردار هستند و فکر می کنم فاکتورهای لازم را لحاظ کردند. سپاس از محبت و توجه شما.

  9. سیده رضیه اکرمی

    راستش وقتی مروری بیشتری بر یادداشتهام میکنم یکی دو نکته به نظرم میاد که گفتنش رو واجب میدونم به خصوص که شما گفتید بدون رودربایستی: علت سوال من در خصوص «نحوه گزینش مقالات» این هست که مقاله های انتخابی به خصوص مقاله دوم ربط مناسبی با جریان گردشگری ادبی نداشتند. در مقاله اول بیشتر نوعی معرفی حافظیه به چشم میخورد و در مقاله دوم که تاکید بر چگونگی تبلیغات از منظر روانشناسی بود، ادبیات خاص اجرا کننده، بیشتر به عنوان نوعی کلاس کار دست اندرکاران برنامه جلوه میکرد و ارتباط آن با گردشگری ادبی اصلا محسوس نبود. کمااینکه افرادی که دورو بر من نشسته بودند، بعضا یا چرت زدند و یا با هم بحث میکردند یا مشغول موبایل خود شدند و یا … مواردی دیگر هم در نوشته ها دارم که سایر دوستان به آن اشاره کرده اند. اما در نهایت باز هم خسته نباشید و خدا قوت. امیدوارم در سفرنامه نویسی ناصرخسرو و سایر برنامه ها و همایش های آتی هم موفق باشید 🙂
    …………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. یادمان باشد که مقالات ارائه شده در همایش با عنوان “مقاله برتر” ارائه نشدند، فقط دو نمونه از مقالات بودند. همین. با این حال، این دو مقاله توسط دبیر علمی و همچنین برخی از داوران و پشتیبانان علمی همایش انتخاب شد و دلایلی هم وجود داشت.

  10. مهرو

    اووووو چقدر بعضیا حرف دارن. انقده توضیح نداره که . یکه کلام ” خوب ” بود.
    …………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. مهرو، می بینی که بعضی ها انتقاد دارن. پس باید بشنویم. اینکه ما خودمون بگیم “خوب بود”، فایده نداره. اینجا رو گذاشتم برای شنیدن انتقادها. باشه؟

  11. behzab

    سلام استاد خسته نباشید
    چه خوب میشد یک خبرنگار برای این سایت درنظر میگرفتین تا ما گزارش جشنواره گردشگری رو از این طریق دنبال میکردیم
    ………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. خبرها و گزارش ها توی اینترنت خواهد بود. من هم سعی می کنم عکس و خبر بزارم. همیشه شاد باشی مَرد.

  12. آناهیتا

    سلام ودرود به شما . با تمام تلاش می خواستم در این همایش شرکت کنم و لی متاسفانه نتوانستم .خسته نباشید .در صورت ضبط برنامه همایش به شکل سی دی ،ممنون می شوم که بفرمائید چگونه می شود آنرا تهیه نمود . مجدد از تلاش تمام عزیزان گرانقدر تشکر می کنم .
    ………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. کمی طول می کشه اما چشم.

  13. شهریار

    سلام بر استاد عزیز
    خدا قوت
    جشنواره سفرنویسی کلی نوشتم ، کلی هم جواب گرفتم ، از اینکه این بار خودتان پیشنهاد نوشتن و نقد کردن دادید خوشحالم.
    فقط یک مورد که دیروز هم خدمتتان عرض کردم ، همان موضوع شخصی که لازم نیست اینجا مطرح کنم ، من وظیفه خودم می دونم که کاری که از دستم بر میاد انجام بدم همین.
    باز هم سپاس و خداقوت دوباره
    ………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. موفق باشی.

  14. عليرضا عالم نژاد

    بسان دوران کودکی که با انگشت افتخار کسی را نشانه می گرفتم و به وجودش می بالیدم. دیروز هم دوست داشتم انگشتم را به طرف تک تک دوستانم در بخش اجرایی همایش بگیرم و با غرور وافتخار فریاد برآورم که اینها دوستان من هستند که اینچنین پای کار ایستاند و خم به ابرو نیاوردند. دم همه شما گرم و سلامتی در کلبه وجود نازنینتان همواره برقرار. دست مریزادی هم می گویم به حاضرانی که از راه دور و نزدیک در همایش دیروز شرکت داشتند و به قول محمدرضا اصلانی عزیز ، چهره هایی درخشان داشتند و فریاد ایران دوستیشان بلند.
    زنده و جاوید باد نام ایران و ایرانی.
    آرش نورآقایی دمت گرم و خداقوت مرد.
    ………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. زنده باد همه ی دوستانمون. زنده باد.

  15. بهار

    …دست میریزاد …
    با وجود اون همه داستانهای پشت پرده ای که بود و من تنها چندتاشون رو می دونم خیلی خوب برگزار شد…
    همه مون کلی همایش شرکت کردیم! سمی ناهار هایی که دور هم جمع میشن و ناهار دلیل جمع شدنه و خیلی چیزهای دیگه نه کار علمی و پژوهشی
    اما دیروز در یک همایش ارزشمند شرکت کردم… برای این حرفم هم دلیل زیاد دارم
    مثلا:
    ۱. جزء معدود همایشهایی بود که خیلی اختلاف زیادی با کنداکتوری که دست همه میدهند نداشت… برنامه ها تقریبا سر ساعت خودشون بودند…
    ۲. بار علمی داشت…. خیلی وقتها همایشهایی رفتم که می گفتم حیف وقت!!!! اما دیروز کیف کردم… پنل فوق العاده ای بود… اون کار پژوهشی خوبی که در رابطه با هفت پیکر شده بود واقعا ارزشمند بود و خروجی های خیلی جالبی داشت…
    ۳. در رابطه با مقاله ها هم باید بگم هردوشون ارزشمند بودند. آدمهای باسوادی صحبت کردند . مهمتر اینکه کاربردی هستند و قرار نیست گوشه کتابخونه خاک بخوره! اما مقاله دوم فرصت کمی برای جمع بندی دو بخش ارائه شده توسط دو خواهر داشت شاید دلیل انتقاد های دوستان هم همین باشه …
    ۴. کتاب همایش هم به عنوان یکی از خروجی های آن چیز با ارزشیه منتظر فرصتی هستم که آن را با بخوانمش
    ۵. …
    خلاصه اینکه دم همتون گـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم
    ………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. سپاس.

  16. حسام جعفری

    سلام آرش عزیز.خسته نباشی خدا قوت دست تو وهمه همکاراتو میبوسم.تازه ارش جان شروع شده.چراغو، تو تازه روشن کردی .نکته قابل توجه برای دوستان عزیز اینکه ما امروز داریم راجع به چیزی صحبت میکنیم که قبلا وجود نداشته و تازه داریم تجربه اش میکنیم واین یعنی رشد و حرکت روبه جلو .کاری که خیلیها ازما ها جرات فکر کردن بهش رو هم نداریم چه برسه به اینکه بخواهیم چنین همایشی رو بااون همه سختیها و مشقات برگزار کنیم . نمونه اش فقط توجه کنید به صحبتهای نماینده شهرداری و تیکه پرونیهاش.اجرای چنین همایشی با داشتن چنین ایده نویی که حتی مسولین میراث هم شناخت کافی ازش نداشتن، و با داشتن این همه مشقات وبا عدم برخورداری ازحمایت مناسب دست اندرکاران ، کار هر کسی نیست اونهایی که بیرون گوداند لطفا منصف باشند.یا علی .
    ………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. سپاس از حسام عزیز.

  17. ريحانه

    اینکه ۶ ساعت روى صندلى بنشینى، شاید در دیگر همایش ها مخاطب را خسته کند ، اما براى من در این همایش، به جز بخش هاى کوچکى که بعضى حرفهاى بى ربط از سوى آدم هاى بى ربط زده شد ، تمام لحظات میخ کوب شده بودم بر روی صندلی ام و جذب تمام حرف ها و رفتارهایی که با جان دل انجام میگرفت 🙂 چیزى باز در درونم روشن شد و به فکر فرو رفتم که اینها همه نشانه ى بازخوردهاى خوبى است که این همایش داشت. سپاس از تلاش همه 🙂
    ………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. این نوشته خوشحالم کرد. اینکه مهمانان خسته نشوند برام خیلی مهم بود و دغدغه ذهنی ام شده بود.

  18. سین سین میم

    اقای نور اقایی خواهشا پست منو پاک کنین. جوابی به مننتقدان ندم بهتره همیشه وجود دارن .ممنونم
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. اما من اجازه می خوام که جواب شما رو داشته باشیم. الان پاک کردم ولی اگر اجازه بدید، نشون می دم.
    با این حال:
    نظر شخص بنده نسبت به ارائه ی شما:
    تو و خواهرت ضریب هوشی فوق العاده ای دارید و بسیار باسواد هستید. من حتی رگه هایی از نبوغ رو در خواهرت می بینم و بسیار از آشنایی با شما دو نفر خوشحالم. بسیار زیاد. درضمن مقاله شما با عنوانی که داشت کاملا مرتبط بود.
    همیشه موفق باشید.

  19. پریسا

    سلام، خسته نباشید، من حدودا یک ماهه که به صورت اتفاقی با این سایت آشنا شدم،به جرات میتونم بگم که تا اون موقع واژه ی گردشگری ادبی رو نشنیده بودم ولی خیلی ازش خوشم اومد و از اون به بعد نوشته های این سایت رو دنبال کردم و خیلی چیزا یاد گرفتم،با اینکه در این زمینه فعالیتی ندارم ولی دوست داشتم دیروز در همایش شرکت کنم که متاسفانه نشد،با اینحال با توجه به علاقه ی شما نسبت به کارتون مطمئنم که عالی برگزار شده،ممنونم از شما.
    …………………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. خوشحالم و سپاس از شما.

  20. سپيده

    سلام
    به رات میگم که این اولین همایشی بود که انقدر منظم و مرتب برگزار شد
    مرسی
    مقاله ها تعدادشون کم بوئ به نظرم نمیئونم. شاید اگر همایش از صبح برگزار میشد مقاله های بیشتری خونده میشدن
    پنل سینما خیلی خوب بود حداقل واسه من
    امیدوارم این اولین و آخرین همایش گردشگری ادبی نباشه
    بازم مرسی
    …………………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. خوشحالم و امیدوارم دومین همایش برگزار شود.

  21. مهرو

    درسته که من سر این همایش تموم شدم ولی این تازه اول راهه. هنوز یه عالمه ایده و انرژی تازه تو راهه. پس بلند بشین و یه کاری بکنین منتظر نمون تا ببینین همایش سال دیگه چی میشه.یه دنیا کار میشه تا اون موقع انجام داد.این همه حرف زدم . بلند شین دیگه!
    …………………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. باشه.

  22. مريم

    سلام-بنده هم نتونستم بیام کاش ای آدم منصف -یه انشای توصیفی راجع به شروع وخاتمه همایش بگه….
    کاش میشد تصاویری از همایش و ماحصل سخنرانی سخنرانان گزیده دید یا شنید…کاش
    موفق باشید اقای ارش سیگنالهای +بنده بهتون رسید؟قربانت مریم:)
    …………………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. سعی می کنیم انجام بدیم.

  23. مهتا

    سلام

    واقعا خسته نباشید، همایش خیلی خوب برگزار شد با توجه به تمام سختی هاش..
    من که واقعا از این ۶ ساعت لذت بردم .
    …………………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. خوشحالم واقعا.

  24. سعید

    خیلی عالی بود و واقعا خدا قوت …
    یک شروع عالی بود و به نظر من اکثر بخش ها خوب بودند به خصوص بخش پنل و پژوهش هفت پیکر
    ………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس. خوشحالم.

  25. محمد و ملودی

    سلام.نبودیم.حیف شد.تمام شد.می دونم خوب بود.
    ………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. حیف که نبودی. اما بچه ها می دونن که نارنگی های خوشمزه هدیه تو بود. سپاس.

  26. امير روستائي

    سلام آرش عزیز
    ممنون از زحمات چند ماهه ای که کشیدی می خوام اینجا از کلیه بچه ها تشکر کنم . آرش جان یه سئوال دارم ، تعداد شرکت کنندگان دیروز زیاد نبود شاید اطلاع رسانی در این بخش کم بود یا دیر انجام شده بود . به نظرت بهتر نیست که همایش سال دیگه هم تهران برگزار بشه . دیروز دقت کردم خیلی از بچه های انجمن و دوستامون نبودن و به این فکر بودم که بچه هائی که تو تهران نتونستن بیان آیا امکان داره شیراز بتونن بیان ؟ گرچه که همایش کیفیت خودشو حفظ می کنه اما به نظرم به کمیت افراد حاضر در جلسه هم باید نگاه کرد . در مورد پذیرائی و تشریفات هم چون خودم سالها تجربه دارم دوست داشتم یه پیشنهاد بدم که برای اساتید و میهمانان ویژه جایگاهی باشه که ازشون پذیرائی بشه من خودم به چند نفر از اساتید تو اون شلوغی میوه یا چای رسوندم . و خوشحالم از این موضوع که تونستم یه کمکی کرده باشم شاید به علت کمبود جا یا کمبود وقت این امر حاصل نشده بود . دوست دارم یه گروه پذیرائی و تشریفات حرفه ای تشکیل بدیم تا بتونیم این مراسم هارو که واقعا می دونم با دست خالی انجام میشه خودمون به بهترین نحو انجام بدیم . بازم هر کاری بر بیاد از من در خدمتم . انشالله برای سال آتی برنامه ریزی می کنیم . بازم بهت خدا قوت می گم مرد ، گل کاشتی .
    ………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس از توجهت.
    ۱- به غیر از بچه های اجرایی و کسانی که ثبت نام نکردند (مثل اساتید)، آمار ما عدد ۲۵۷ ثبت نام کننده است. این تعداد شرکت کننده برای چنین همایشی و در چنین زمانی و بدون ارائه مدرک و ناهار و از این قبیل، یک عدد قابل توجهه.
    ۲- شخصا ترجیم می دم مرکز گریزی کنیم. بهتره به شهرستان ها بهای بیشتری بدیم.
    ۳- اتاق vip داشتیم. بعضی از اساتید در اون اتاق حضور داشتند. ضمن اینکه در چنین جلساتی خیلی هم بد نیست که اساتید در میان بقیه باشند تا جمع صمیمی تری داشته باشیم.
    ۴- اگر بسم الله بگی و بیایی و گروه تشریفات انجمن رو درست کنی، بنده تمام قد ازت حمایت می کنم.
    موفق باشی.

  27. میراث شهر

    از درج لینک میراث شهر و ایجاد فرصت بهره گیری علاقه مندان از ویژه نامه این همایش سپاسگذاری می گردد.
    ……………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. استدعا می کنم.

  28. حکمت نیا

    سلام بر آرش عزیز
    گویند سنگ لعل شود در مقام صبر آری شود ولیک به خون جگر شود
    با باور درونی دوستت دارم و در حرفه ی خودم قبولت دارم
    انشاءالله در آینده نقاط قوت رو تقویت خواهیم کرد
    از تیم همراهت به ویژه سرکار خانم مطهر نیز ممنونم
    همه بدونند که گردشگری ، فقط یک آرش نورآقایی داره که دوستاش حاضرن گام به گامش بیان و بهش احترام بزارن
    …………………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. سپاس از محبت شما که از راه دور به همایش اومدید و دست پر هم اومدید. از مرام و لطف شما کمال تشکر رو دارم و به امید دیدار دوباره.

  29. ایران قبله عالم

    سلام مجدد
    کامنت دوستان رو خوندم و یه نکته؛ خداییش خانوم س س میم (دومی) ارائه ی فوق العاده ای داشتند. من که بهره بردم زیاد.
    …………………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. موافقم.

  30. نازنین

    سلام
    به عنوان دانشجوی ارشد برنامه ریزی توریسم، سخن گزافی نیست، اگر بگم که محتوای این همایش به اندازه یک ترم تحصیلی و یا شاید خیلی بیشتر به من درس ها آموخت. چنین خلاقیت و جسارت هایی قابل تحسین و ستایشه.
    سپاس، سپاس، سپاس.
    …………………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. سپاس از توجه شما.

  31. مه مطهر

    امیر عزیز تعداد شرکت کنندگان دیروز ۲۵۰ نفر کمی کمتر یا بیشتر بودن! ضمنا این خیلی خوبه که تعداد زیادیشون از دوستانی بودند که نمی شناختیم این نشون می ده مخاطبان ما گسترده شدن بله قبول دارم دوستانی نتونستن بیان چون شاید اول هفته بودن همایش از شرکت کسانی که مشغله داشتن جلوگیری می گرد اما دست ما در انتخاب روز بسته بود شاید سال بعد در شیراز بتونیم در تعطیلات یا روزهایی برگزار کنیم که دوستان بیشتری بتونن شرکت کنند . کمیت و کیفیت هر دو مهم هستند اما کیفیت مهمتره به نظر من .برای مهمانان ویژه هم جایگاه مخصوص بود اگر کسی خودش رفته اون ور به این دلیل بوده که دوست داشته در کنار بچه ها باشه با وجود اصرارهای ما اما ممنون که اونقدر به همایش اهمیت دادی که توی پذیرایی دقیق بودی .وجود شما دوستای خوب و با همت و دقیق و دلسوز باعث دلگری ماست
    …………………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام.

  32. terme

    اگر دوستان بهتر دقت میکردن توی ارائه خانم ها ،خانم اول هم به خوبی گردشگری ادبی رو توضیح دادن انقدر روان و مسلط بودن که نگو بعد دوستان کم لطفی میفرمایین و از ایشون کسی یادی نمیکنه…خانم دومی فقط فن بیان خوبی داشتن و همه از دانش خواهر اولی غافل شدن ..اینجوری نباشیم دوستان
    …………………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. سپاس از توجه شما.

  33. مه مطهر

    سپاس از شما آقا حکمت نیا به خاطر لطفی که به بنده دارید و به دلیل راه دوری که زحمت آمدنش را بر خودتان هموار کردید .اما باید بگم که این کار اگر همکاری دوستان نبود هرگز به سرانجام نمی رسید آقای فرهاد مرادی خانم یلدا شهابی و همه دوستان اجرایی دوستانی بودند که اگر نبودند دیروز انجام نمی گرفت .از همه دوستانب هدلیل همراهی صادقانشان از صمیم قلب تشکر میکنم. امیدوارم این عشق و تلاش همگی ما به اعتلای گردشگری در ایران بیانجامد .
    در ره منزل لیلی که خطرهاست در او
    شرط اول قدم آن است که عاشق باشی
    البته در ایران کمی هم باید جان سخت و پیگیر و بی خیال و استوار و جان بر کف و کلی چیزهای دیگه هم باشی تا یه اتفاقکی رو بتونی رقم بزنی 🙂
    …………………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام.

  34. سین سین میم

    ممنونم اقای نورآقایی از همراهیتون
    …………………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. باعث افتخاره.

  35. سمیه

    حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت
    آری به اتفاق، جهان می‎توان گرفت

    با تیزهوشی که در تو سراغ دارم، میدونم که نکته رو گرفتی
    …………………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. قربانت.

  36. نفیسه

    سلام
    چند ساعت و به طور فشرده بنشینی و تا آخرین لحظه کاملا در سالن باشی و از خستگی فکرت جای دیگری پرواز نکرده باشد،خیلی خوب است.
    خیلی زیبا بود که رفتار کمیته ی اجرایی به آدم یک طور حس امنیت و آرامش می داد،همه آرام و کاردان و از همه مهم تر معلوم بود که عاشق کاری هستند که انجامش می دهند.
    خسته نباشید
    …………………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. خوشحالم.

  37. پریسا . ب .

    سلام ، دیروز ساعت ۱۲:۰۵ به تالار رسیدم . وارد شدم و روی یکی از صندلی هایی که در انتهای سالن بود نشستم و دورادور شما و دوستانتون رو نگاه می کردم . تلاش همگی شما به خصوص شخص شما واقعا برام جالب بود و حس احترام من به شما هر دقیقه بیشتر بیشتر می شد . در مورد همایش ، من متأسفانه خیلی تجربه شرکت در همایشهای مختلف رو ندارم و نمی تونم خیلی تخصصی نظر بدم اما به عنوان یک شرکت کننده در این مراسم به نظر من :
    برنامه ها مطابق زمان بندی از قبل تعیین شده پیش می رفت ، که خیلی خوب بود ،
    پنل عالی بود ،
    پروژه هفت پیکر خیلی جالب بود ،
    سخنرانی ها خوب بود اما گاهی به علت طولانی شدن از هدف اصلی کمی فاصله می گرفت ،
    ای کاش کلیپ های بیشتری در رابطه با گردشگری ادبی پخش می شد .
    موردی دیگه ای که میخواستم اشاره کنم ، با اینکه من در حدود ۸ ماه پیش در ابتدا به صورت حضوری ثبت نام کردم و سپس فرم پر شده سایت رو نیز ارسال کردم ، هیچ دعوت نامه ای برای من ارسال نشد در حالی که برای کسانی که چند روز قبل از برگزاری همایش ثبت نام کرده بودن این امر صورت گرفته بود . ( البته من گله ای ندارم چون به هر حال من اومدم . فقط خواستم که بدونید ) .

    در نهایت می تونم بگم که مطالب خوب و مفیدی یاد گرفتم و اینکه با افرادی ( شما و دوستانتون) رو به رو شدم که ذره ای از غرور در وجودشون نبود و فقط میتونستم حس دوستی و محبت و همچنین روحیه تلاش رو در آنها ببینم .
    …………………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. سپاس از توجه و لطفت، پریسا.

  38. حسين الهي

    سلام استاد عزیز.به شما و تیم حرفه ایتون(جعفر باپیری،یلدا شهابی و سایر دوستان) تبریک میگم که بعد از چند ماه تلاش موفق شدین این همایش رو بسیار عالی برگزار کنین و فکر میکنم هر کسی که کمترین تجربه ای از کار همایش داشته ، نظرش همین باشه.
    لازم میدونم اینو هم بگم که طی گفتگوهایی که با چند تن از اساتید و دانشجویان گردشگری داشتم،اکثرآ سطح علمی همایش رو خیلی خوب دیدن. به نظر من دوستانی که این رشته رو خوندن و کار کردن از مقالات و پنل استفاده موثر کردن.به امید اجرای هر چه باشکوه تر این همایش در سال های آتی.
    …………………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. از زحماتی که برای همایش کشیدی، بسیار بسیار سپاسگزارم. جبران خواهم کرد.

  39. رویا

    خانم پریسا من به عنوان یکی از اعضای گروه اجرایی برای همه کسانی که ثبت‌نام کردند در یک ماه اخیر دعوت و از طریق ایمیل اطلاع رسانی کردم.اگر به دست شما نرسیده متاسفم.اما از حضور شما سپاسگزارم.
    سارای مکیان عزیز همین که مقاله و ارائه شما انقد برای مخاطبان چالش برانگیز بوده این نشانگر موفقیت شماست.باقیش بستگی به سلیقه افراد دارد. امیدوارم همیشه موفق باشی
    …………………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. این هم جواب همکار همیشگی دبیرخانه های متعدد برنامه های ما.

  40. پیمانکار بیکار

    سلام اقا ارش اقایی. من خودم تو همایش نرسیدم بیام. ولی شنیدم که عالی بوده. دم همتون گرم من تو همایش مقاله داشتم. بابت این گواهی مقالتون خیلی ممنونم به دردم میخوره.ساغول گارداشششششششششش.
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. موفق باشی.

  41. پریسا . ب .

    سلام ،

    رویا خانوم همون طوری که گفتم من گله ای ندارم و می دونم که همگی شما عزیزان به نوبه خودتون زحمات زیادی کشیدین که من فقط یک نمونه اش رو در روز همایش دیدم . احتمالا ایمیلم ایراد داشته. با این حال از شما ممنونم.
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. بنده از شما عذرخواهی می کنم و به خاطر لطفی که به ما داشتید، سپاسگزارم.

  42. سین سین میم

    رویای عزیزم بسیار ازت ممنونم 🙂 موفق باشی عزیز دلم همیشه و لبت خندون باشه:))
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام.

  43. زهره

    به نظر من هم عالی بودبا اینکه نتونستم کامل تو سالن بشینم ولی همه چیزعالی بودوخسته نباشید,باآرزوی موفقیت روز افزون برای شما.
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. همکاری خوبی بود با شما. سپاس.

  44. بهنام افتخاریان

    سلام
    همه میدونن خوب برگزار شد ونتیجه اش آنی شد که می باید اما چند نکته رو ضروری میدونم که خدمتتون می گم:
    ۱-خیلی ها از رد شدن مقاله گلایه داشتن در خیلی از مجلات مرسوم است فرمی تهیه میکنند وآیتم هایی مشخص میشه وداورا بر اساس اونا مقاله رو رد یا تایید میکنند.در همایش ما این هم میتونست مد نظر قرار بگیره.و در نهایت برای نویسندگان ایمیل بشه که ایراد کارشون رو بدونن چیه.
    ۲-اگر نحوه ارائه ویا محتوای کلام ارائه کنندگان در روز همایش محل اختلاف نظره خب به خود ارائه دهندگان وخلقیاتشون برمیگرده
    ۳-اینکه مقالات پذیرفته شده در سایت در ویژه نامه در تعطیلات نو ودر نهایت به صورت کتاب چاپ شد خیلی خوب بود.
    ۴-اینکه برگزار کنندگان هم استرس نداشتن ویا اینکه نشون نمیدادن خیلی خوب و لذت بخش بود.
    ۵-هیچ جا ندیدم عنوان شده باشه لوگوی همایش یک لگوی بی نظیر و رویایی هست با قابلیت جهانی شدن.
    ۶-طرح پنل خیلی خوب بود وکمی پیشرو شاید هماهنگی بین اساتید کامل نبود ولی خیلی بهتر از سخنرانی ویا چیزهای دیگه بود.
    ۷-به شخصه خیلی مشتاق سخنرانی دکتر افتخاری بودم ولی به نظرم اونی که باید نبود به ویژه اسلایداش که خیلی بی روح بود.
    ۸-نماینده شهردار کاش میموند تا آخر میدید سالن پر شده.
    ۹-در این اواخر و اوایل همایش بیشتر اطلاع رسانی تو این سایت بود نه سایت همایش .
    ۱۰-کاش اساتید یکم به موضوعات مطرح شده بیشتر توجه کنند ودست از سر موضوعات نخ نماشده ودر پیت برای پایان نامه های دانشجویی بردارن. این همایش آبستن کلی موضوع خوب وخوشمزه برای تحقیقات و پایان نامه ها بود.
    ۱۱- کلیپ ها می تونست دلچسب تر باشه.
    ۱۲-پژوهش هفت پیکر واقعا عالی بود. خیلی خوب وروان کار شده بود وهم خیلی خوب ارائه شد.نتونستم سرفرصت ارائه کنندگان رو ببینم وگرنه نهایت شوقم رو از کار معرکشون بیان میکردم.
    ۱۳-امروز به لغت نامه گردشگری ایران یک سرفصل اضافه شد واون گردشگری ادبی هست.این بذر نوپا زود میوه میده چون اون گم شده ای هست که خیلی ها درکش کرده بودن ولی پیداش نکرده بودن
    ۱۴-یک نکته در آخر دلم نیومد نگم.هیچ به حرکات آن پیرمرد ریز نقش با آن فیگورهای زیر پوستیش روی سن توجه کرد.به آن حرکت هوشمندانه اش در دست دادن هزار نکته ای که در زبان بدنش نهفته بود؟
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس از طرح موضوعات.

  45. نغمه

    سلام

    درسته که این همایش ایده آلی که میخواستیم نبود ولی برای اولین تجربه خیلی خوب بود و سپاس از همه ی زحمات صادقانه ی شما.
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس از همکاری خیلی خوب شما.

  46. پرتو

    لینک برخی گزارش ها برای علاقه مندان

    http://isna.ir/fa/news/91100301610/دادن-مجوز-خدمات-گردشگری-به-علاقه-مندان

    http://isna.ir/fa/news/91100301648/سفر-در-مسیر-هفت-پیکر-با-بهرام-و-شاه-دخت-هایش

    http://www.chn.ir/NSite/FullStory/News/?Id=102532&Serv=2&SGr=24

    http://www.chn.ir/NSite/FullStory/News/?Id=102530&Serv=2&SGr=24
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. قربانت.

  47. Nahid Farsi

    همایش خیلی خوب بود.و از اینکه در تهران برگذار شد باز هم بهتر شد. افراد بیشتری ازش بهره بردن. من تو همین سالن همایش های زیادی رو شرکت کردم و در سالن های دیگه. باور کن هیچ کدوم این همه شر کت کننده نداشتن و همه با دقت و هوشیاری تمام مطالب رو پیگیری می کردن.مطالب هم واقعآ نو و تازه بودن.نظم سالن هم خیلی خوب بود . مهمتر از همه این که متوسط سنی شرکت کننده ها جوان بودن .جوانان جویای اطلاعات تازه و دست اول..بی نقص بود متشکرم.
    …………………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. خوشحالم که این ها رو می شنوم. سپاس.

  48. paina zangeneh

    سلام
    خوشحالم که این افتخار نصیبم شد که در اولین تور گردشگری ادبی شرکت کنم .
    از شما و همه دوستانتون سپاسگذارم
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. دست کسانی که این تور رو هماهنگ کردند درد نکند.

  49. رشیدی

    جناب نورآقایی بزرگ؛
    سلام و خسته نباشید. من متاسفانه نتونستم همایش رو بیام اما پیگیر بودم و تا حدودی آنچه بر شما و سایر دوستانم در آن مجموعه گذشت را میدونم. هر برنامه ای نقاط ضعف و قوتی دارد که هر نفر با ذهنیت خود آنرا تشریح میکند. اما باید سطح توقع را مشخص کرد. آنچه در یکسال قبل از برگزاری همایش گذشت و آزارهایی که (بر شما تحمیل شد) تنها در کنار شما بودن و قوت قلب دوستان میتوانست آنرا محو کند. توقعات از برگزاری یک همایش که هیچ مشکل اجرایی و مالی ندارند و به عنوان یک شو برگزار میگردد را نمی توان با چنین همایشهایی که تنها عشق و علاقه در اون موج میزنه مقایسه کرد. آنچه در اونجا اتفاق افتاد، نمود یک توانستنی بود که شما و دوستان به نحو احسن بانجام رسوندید و این همت شما، تمامی کاستی ها که اگر (اگر، اگر) بوده باشد ناشی از عدم همکاری برخی از افرادی بود که از دستشان ساخته بود و نکردند را ناچیز میکند و در درجه اهمیت قرار نمی دهد. (میدونم اگر دیوار چین هم جلوتون بود ازاون رد میشدید)
    همچنان پیروز باشید.
    …………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس از محبت و توجه شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *