یک نامه امید بخش

متن نامه محمدعلی نجفی (رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری) به سید رضا صالحی امیری (سرپرست وزارت ورزش و جوانان)

کشور عزیزمان ایران به دلیل تنوع اقلیمی یکی از ذخیرگاه های متنوع زیستی کره زمین و از لحاظ طبیعت گردی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از گونه های جانوری نادر رو به انقراض قطعی در ایران تیز پاترین موجود زنده زمین یوزپلنگ آسیایی است که نماد زیبایی، مقاومت، شکوه و چالاکی طبیعت جهان بوده و آخرین زیستگاه و پناهگاه طبیعی آن ایران است.

در این راستا جمعی از فعالان محیط زیست برای حمایت از این گونه نادر پیشنهاد نموده اند در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با نقش بستن لوگوی یوزپلنگ آسیایی بر پیراهن ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و سایر وسایل بازیکنان در آوردگاه بین المللی که بیش از هر میدان دیگری در معرض دید جامعه جهانی قرار دارد، نجات و ماندگاری آن را در سرزمین ایران دو چندان کنیم.

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر ویژگی های منحصر به فرد طبیعی و تنوع زیستی ارزشمند کشور و تقویت مبانی راهبردی سازمان در حوزه طبیعت گردی از پیشنهاد مذکور حمایت نموده و به منظور تحقق این مهم، شایسته است دستور فرمایید با تشکیل کار گروهی با حضور اعضای کمیته ملی طبیعت گردی (سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری و این سازمان) و سایر دستگاه های مرتبط در خصوص پیگیری موضوع و روند اجرایی پیشنهاد، تمهیدات لازم به عمل آید.

پی نوشت: بنده به نوبه خودم از رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سپاسگزاری می کنم و امیدوارم ایشان این مساله را تا اجرایی شدن پیگیری نمایند.

دیدگاه‌ها

  1. هستی

    سلام داداشییییییییییییییییییییییییییییییییییی.

    اینم از اینجورها کارها حالا حالاها باید صبر کنیم. داداشی من به نوبه یک شهروند امیدوارم ایشان این مساله را تا اجرایی شدن پیگیری نمایند.

    به امید آنروز

    واقعا میگم به امید آنروز…
    ……………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. تا جایی که بشه پیگیری می کنیم.

  2. مجتباگهستونی

    با درود به آرش عزیز و محترم. خبر خوبی بود و جای خوشحالی دارد. امیدوارم که این پیگیرها به نتیجه نهایی برسد. راهنمایان گردشگری ثابت کرده اند که قادر هستند خواسته ها و طرح هایشان را عملی کنند.
    ……………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. من هم امیدوارم نتیجه بده. موفق باشی.

  3. محمدی

    سلام استاد، واقعا از خوندنش خوشحال شدم، امیدوارم واقعا نتیجه داشته باشه، و همه خوشحال تر بشیم، و امیدوارم که در موارد دیگه هم همینطور افراد مربوطه حامی ایده ها و کارهای خوب باشند، تا شاید شاهد ساخته شدن روزهای بهتری باشیم.
    ……………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. روزهای خوب رو ما باید بسازیم. موفق باشی.

  4. افسانه حسنی

    سلام ، خبر خیلی خوشی بود؛ استارت رو شما زدین… خیلی آقایی، آقای آقایی…D:
    ………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. سپاس از توجه شما.

  5. Masi

    خوندن این نامه هنوزم می تونه امید بیاره تو دل آدم واسه کارهای بعدی.
    یک نفر هم متوجه باشه، انگیزه در ادمیزاد جون می گیره.
    ……………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. موافقم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *