گردهمایی هشتم: ۴

در تاریخ ۲۶ و ۲۷ ماه جاری (آذر) به همراه “مسهود عبداللهی” (عضو هیات مدیره جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی) در شهر مشهد حضور پیدا کردیم تا در رابطه با چگونگی برگزاری هشتمین گردهمایی راهنمایان گردشگری، به همراه کمیته برگزاری جشن و اعضای هیات مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان خراسان رضوی بررسی های لازم را انجام دهیم.

توجه شما را به گزارش تصویری زیر جلب می کنم:

نمایی از یکی از اتاق های هتل طرقبه

هتل ۴ ستاره طرقبه برای اقامت همه راهنمایان شرکت کننده در هشتمین گردهمایی در نظر گرفته شده. قرار است حداقل ۷۰۰ تخت در این هتل به مدت چهار شب در اختیار راهنمایان باشد. این هتل از مرکز شهر دور، ولی نزدیک به طرقبه و همچنین نزدیک به سالن برگزاری مراسم اختتامیه است.

مراسم گردهمایی رسما از ساعت ۹ صبح روز ۲۸ بهمن شروع و راس ساعت ۱۵ روز ۱ اسفند به پایان می رسد. اما با توجه به قرارداد مابین کمیته برگزاری گردهمایی و مدیر هتل، این هتل از یک شب قبل آمادگی پذیرش شرکت کنندگان را دارد.

همچنین این هتل فضای مناسبی برای پارک اتوبوس ها و وسایل نقلیه دارد و از ترافیک شهری دور است.

توجه: از آنجا که تعهد برگزارکنندگان گردهمایی برای سه شب اقامت است، هزینه یک شب اضافه (برای کسانی که یک شب قبل از شروع رسمی مراسم در مشهد حضور خواهند داشت) جداگانه (جدای از مبلغ ورودیه اعلام شده) محاسبه خواهد شد.

نمایی از راهروی یکی از طبقات هتل طرقبه

نمایی از سالن صبحانه خوری هتل طرقبه

سالن “ایثار” متعلق به مجموعه هتل “ثامن” در نزدیکی محل اقامت راهنمایان قرار گرفته و ظرفیت حدود ۸۵۰ نفر را دارد. این سالن مکان سرپوشیده خوبی برای فضای نمایشگاهی در اختیار قرار می دهد.

همان توضیح بالا

روز ۲۶ آذر، مراسم مجمع عمومی و فوق العاده انجمن صنفی راهنمایان گردشگری خراسان رضوی برگزار شده بود. آقای “مسعود عبداللهی”، “توحید فروزانفر” و من در رابطه با برگزاری مراسم هشتمین گردهمایی سخنانی را برای مخاطبین ایراد کردیم.

در تصویر، جلسه منعقد شده با مسوولین شهر جدید “بینالود” دیده می شود. این جلسه به منطور بررسی فرصت های همکاری در حین برگزاری مراسم هشتمین گردهمایی بود.

جلسه دوم پیرامون همین موضوع در فرودگاه و قبل از پرواز آقای “مسعود عبداللهی” و من به تهران برگزار شد.

در تصویر بالا، جلسه برگزار شده ساعت ۸ صبح در محل هتل “سی نور” را مشاهده می کنید. این جلسه با حضور معاون محترم گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی برگزار شد.

در روز ۲۷ آذر جلسه ای داشتیم با سرپرست های برخی از کمیته های برگزاری هشتمین گردهمایی. گزارش فعالیت های انجام شده را دریافت کردیم و برای ادامه روند کار، صحبت هایی انجام شد.

توجه: از راهنمایان عزیز تقاضا می شود برای آگاهی از اطلاعیه های هشتمین گرهمایی به وبلاگ http://itgd.blogfa.com رجوع کنند. سایت رسمی انجمن صنفی راهنمایان گردشگری خراسان رضوی هم به آدرس http://khorasan-guides.ir برای اطلاع رسانی در خدمت شرکت کنندگان محترم در هشتمین گردهمایی راهنمایان گردشگری است.

دیدگاه‌ها

  1. عزیزمحمدی

    سلام و وقت بخیر ، آقا خدا قوت دستت درد نکنه بابت تموم زحماتی که شما و بقیه دوستان می کشید . دست مریزاد .
    ………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس از محبت و توجه شما.

  2. 000000

    تو عکس آخر چی و با این هیجان تعریف یکنی ؟
    ………………………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. یادم نیست.

  3. و.ک


    ………………………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. چی نوشته بودید؟

  4. احسان حلاجان

    سلام
    بابت تمام پیگیری ها و تلاش های شما و همه دست اندرکاران برگزاری هشتمین گردهمایی راهنمایان سپاسگذارم.
    این همت شما رو من فقط اسمش رو میزام عشق و مسئولیت پذیری
    ………………………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. سپاس از محبتت.

  5. سید علی نبوی

    ممنون آرش عزیز برای همکاری و پشتکاری که داری. ما در مشهد تمام سعی خود را می کنیم که میزبانی شایسته برای شما باشیم و قدر زحمات هفت شال گذشته تو را می دانیم. از طرف تمامی کادر اجرایی گردهمایی هشتم
    ………………………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. سپاس از محبتت. این مراسم به کسانی تعلق داره که در اون شرکت می کنن و بالاخره یک روزی میشه که همه باید وظیفه خودشون رو در رابطه با کار و همکاران خودشون انجام بدن. باید از تو و گروهت هم تشکر کرد.

  6. حلاج

    از همه دوستان خراسانی بابت زحماتشون تشکر می کنم.حتما در آینده نتایج مثبت این کار بزرگ رو در تمام بدنه گردشگری خراسان شاهد خواهند بود.خدا قوت داداش،تشکر.
    ………………………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. تی فدا.

  7. مجتبا نبی زاده (مدیر وبسایت «کنگ کهن»)

    درود آرش خان
    روستای ۳۰۰۰ ساله ی «کنگ» در ۲۸ کیلومتری مشهد
    تشنه ی دیدار شما بزرگواران است

    شما را چشم در راهیم
    آخر دی ماه …
    ………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. به امید دیدار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *