هنوز کارها باقی است

شنیدم که بخش فارسی “صدای آمریکا” در روز سیزده فروردین برنامه “افق” را به “انقراض یوزپلنگ ایرانی” اختصاص داد. از این بابت بسیار خوشحالم. اما با خودم می گویم که ای کاش اهمیت پروژه “کودک، محیط زیست، فوتبال” درک و در این رابطه نیز برنامه هایی تولید شود.

دیدگاه‌ها

  1. مهدیس

    سلام. آرش بزرگوار ایمیلت رو چک می کنی، مرسی.
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. چشم قربان.

  2. جهانگرد کوچک

    با سلام و احترام- بله حق با شماست؛ شاید پروژه “کودک، محیط زیست، فوتبال” تبلیغات و معرفیش هنوز به اندازه حفاظت از یوز نبوده و نیست و به همین علت افراد کمتری از اون اطلاع دارند خوبه از طریق شبکه های اجتماعی انرژی بیشتری صرف معرفی پروژه بشود توی دید و بازدیدهای عید داستان این پروژه “کودک، محیط زیست، فوتبال” را برای هر کسی که تعریف کردیم کلی ذوق کردند
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس از شما.

  3. بابک

    سلام جناب نورآقایی… سلام امیدوارم سال خوبی داشته باشی سرشار از ایده های خوب برای سربلندی ایران … در ایام عید وقتی در سریال پایتخت ۳ به نوعی از ایده یوز پلنگ ایرانی استفاده شد همش بیاد شما بودم و در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی بدنبال دیدار شما بودم … گویا حضور نداشتید؟
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. ایران نبودم، اما شما بابت لطفی که دارید سپاسگزارم.

  4. جهانگرد

    سلام من هم بسیار خوشحالم که حرف شما و همه دوستداران محیط زیست ایران تا آن طرف مرزها هم رفته و به شما و دوستانتون تبریک میگم. اما مهمتر از خارج از مرزها بنظرم دیده شدن در داخله. فکر میکنم تاثیری که مطرح شدن این موضوع در رسانه های داخلی میتونه داشته باشه بسیار مهمتر و وسیعتر از رسانه های خارجیه. هرچند که ایرانی ها آن دسته از برنامه ها رو هم دنبال میکنند ولی اگه هدف تمام مردم باشند بعد داخلی قضیه مهمتره. من از تاثیر کار شما و دوستان سختکوشتون در برنامه های نوروزی امسال بسیار بیشتر لذت بردم. آرزو میکنم صدای شما روز به روز بیشتر به گوش مسئولان و مردم از هر قشر و طبقه ای برسه. موفق باشید.
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس از محب و توجه شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *