بلاگرها و موزه‌ها

جلسه هم‌اندیشی با حضور بلاگرها و مدیران موزه ملی ایران، موزه ملی ملک و موزه فرش و مشارکت انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران برگزار خواهد شد.

این هم‌اندیشی به مناسبت فرا رسیدن “هفته میراث فرهنگی” و روز “جهانی موزه‌ها”، در ۲۷ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۴ در محل موزه ملی ایران برگزار می‌شود.

از تمامی بلاگرهای فعال در حوزه‌های اجتماعی، موزه، گردشگری و میراث فرهنگی دعوت می‌شود تا در هم‎اندیشی با مدیران موزه‌های تهران حضور یابند و به جمع همکاران افتخاری موزه‎های تهران بپیوندند.

علاقمندان برای حضور می‌توانند ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در آمفی تئاتر موزه ملی ایران به نشانی خیابان امام خمینی، ابتدای سی تیر، موزه ملی ایران مراجعه فرمایند.

لطفا برای اطلاعات بیشتر با روابط عمومی موزه ملی ایران به شماره تلفن ۶۶۷۱۴۶۸۳ تماس حاصل فرمایید.

پی نوشت: از تمام بلاگرها و همچنین علاقمندان محترم، خواهشمندم نسبت به اطلاع رسانی این مطلب اقدام نمایند و خودشان نیز در این مراسم حضور بهم رسانند.

دیدگاه‌ها

  1. عليرضا عالم نژاد

    فرصت مغتنمی به همت شما و انجمن صنفی مهیا شده.
    سپاس بیکران.
    ……………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام و سپاس. امیدوارم بتونیم بچه ها رو جمع کنیم و یک نتیجه خوب بگیریم.

  2. پرويز شجاعي پارسا

    آرش جان سلام
    مطلب شما را در تابلوی اعلانات وب سایت ایران سرزمین من درج کردم و در ضمن متاسفانه باید بگم در تاریخ قید شده در سفر کهکیلویه و بویر احمد هستم و نمیتوانم در این هم اندیشی و گردهمایی شرکت کنم . امیدوارم که عذر مرا بپذیری .
    دوستت دارم هزار تا
    ………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. قربانت. به امید دیدار.

  3. مجتبی گهستونی

    با درود به شما دوستان عزیزم. ضمن تشکر از شما با کمال میل شرکت می کنیم با این امید که روزی میدران نالایق ما در خوزستان به اهمیت موزه پی ببرند.
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. به امید دیدارت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *