همزمان با روز جهانی جهان‌گردی

در نهایت تلاش همراهان گرامی و همکاران عزیزم، نتیجه داد و ما توانستیم همزمان با روز جهانی جهان‌گردی ششمین شماره فصلنامه گیلگمش فارسی و دومین شماره گیلگمش انگلیسی را منتشر کنیم.

شماره ۶ فارسی: 

پرونده ویژه این شماره، موضوع پیاده‌‌روی و معرفی پروژه WALK 21 است. در این شماره سعی کردیم، از نقش‌ها، عکس‌ها و طراحی‌های بهتر و خلاقانه‌تر استفاد کنیم. افزوده شدن “واقعیت مجازی” Augmented Reality و سفرنامه تصویری (اثری از صبا و رامین ایمانی) از اتفاقات جدیدی هستند که در این شماره می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

شماره ۲ انگلیسی:

موضوع اصلی این شماره، “ایران از افسانه تا واقعیت” Iran from fable to fact است. سعی کردیم اشکالات شماره ۱ را در این شماره برطرف کنیم. “واقعیت افزوده” Augmented Reality در این شماره انگلیسی برای ۵ مطلب درنظر گرفته شده است. در این شماره، دو ویراستار آمریکایی، یک عکاس اسپانیایی و یک نویسنده یونانی برای گیلگمش همکاری داشته‌اند.

 

 

دیدگاه‌ها

  1. سیما سلمان زاده

    درود و تبریک
    یادمه اولین شماره گیلگمش فارسی رو در اوایل تیرماه سال گذشته و در جلسه معرفی خوزستان در سرای محله شهرآرا گرفته بودم… سه هفته بعد مراسم بزرگداشت زنده یاد دکتر ستوده بود…گیلگمش اونجا هم می درخشید…اونجا پسرم افسانه گیلگمش رو شنیده بود و فهمید اسطوره یعنی چی…حالا بیش از یک ساله که شماره های مختلف فارسی و انگلیسی اون در کنار کتابها و مجلات دلخواه ما قرار داره و هر خطشو با عشق می خونم…امروز ۴۴۰ روزه که گیلگمش حرف اول رو برای من میزنه و جالبه که این عدد با شماره شناسنامه ام هم یکیه! بارها از گیلگمش آموختم…فصلنامه گیلگمش هم حالا یک اسطوره است…اون با ۷ بخشی که داره حالا یک “راه بر” هست…نماد یک اندیشه تواناست…همه خوبها و خوبی ها رو کنار هم میاره…گذشته و آینده رو با هم ترسیم می کنه…اون جهانی میشه چون اندیشه جهانی شدن رو داره…و ما هستیم هروقت از دستمون کاری بربیاد…
    ……………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام بر سیما. سپاس از لطف، محبت و توجهی که به گیلگمش داری. زنده باشی.

  2. م.معظم

    روز جهانی گردشگری ۵مهر و روز ملی روستا و عشایر ۱۵مهر بر شما مبارک

    انشالا امسال گردشگری روستایی نیز در ایران به توسعه پایدار برسد
    ………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. به امید روزهای بهتر.

  3. سوالات خواستگاری

    انشاالله با کار های تبلیغاتی و عملی بشه صنعت توریسم و گردشگریمونو صدچندان بهتر کنیم
    …………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. به امید بهروزی و پیروزی

  4. احسان شایق

    سلام با توجه به علاقه من در این رشته میخواستم بدونم چطور میتونم فصلنامه گیلگمش فارسی رو تهیه کنم ؟ آیا میشه اینترنتی اشتراک خرید ؟
    ………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. از وبسایت گیلگمش: gilgameshmag.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *