فهرست اعضای «خوشه سار بوم گردی»

به همراه برخی دوستان اعضای «انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران» در دومین جلسه ی «خوشه سار بوم گردی» در روستای قهی شرکت کردیم. به فهرست «اقامتگاه های خوشه سار بوم گردی» دقت فرمایید:

***مازیار آل داوود: روستای گرمه  (اقامتگاه آتشونی) – ۰۹۱۲۵۵۷۹۶۴۳

***اکبر رضوانیان: کاشان (خانه نقلی) – ۰۹۱۳۲۷۶۵۹۸۴

***فرزین ملکی: چلاسر تنکابن (خانه گِلی) – ۰۹۱۱۲۹۱۰۷۰۰

حمید غنی: سمیرم (چادر عشایری) – ۰۹۳۸۳۹۳۳۶۱۰

***حسن ابراهیمی: روستای میمند – ۰۹۱۳۳۹۲۶۱۹۹

***احسان تاج زاد: اصفهان (روستای قِهی) – ۰۹۱۲۱۰۱۳۰۳۷

توماج مقدس زاده: اصفهان (روستای قهی) – ۰۹۱۳۱۲۷۰۵۷۸

محمد جلالی: اصفهان (تودشک) – ۰۹۱۳۹۱۶۵۷۵۲

***افشین عباس نژاد هنگامی: قشم (جزیره هنگام) – ۰۹۱۷۹۷۷۳۰۵۶ -۰۷۶۳۵۲۴۱۴۳۱

***خانواده طباطبایی: روستای فرحزاد – ۰۹۱۳۳۲۳۴۱۸۸

صادق مقانلو: اردبیل (چادر عشایری) – ۰۹۱۴۸۰۹۲۳۵۵

خانواده میری: سعادت شهر (پاسارگاد) – ۰۹۱۷۹۲۷۲۹۳۲

انوری: ترکمن صحرا – ۰۹۱۲۷۲۰۶۷۴۱

اکبر مشکاتی: گیلان (روستای قاسم آباد) – ۰۹۱۳۲۷۶۵۹۸۴

سیاوش جلالی: انارک (رباط انارک) – ۰۹۱۲۲۹۸۳۵۷۵

شهره اشتری: گته گلی خانه، در کوه های رامسر – ۰۹۳۵۲۶۰۲۵۳۶ وب: http://www.gelikhana.blogfa.com

رضا خلیلی ورزنه: ورزنه در ۱۰۰ کیلومتری جنوب شرقی اصفهان و ۱۰ کیلومتری شمال تپه های ماسه ای و ۳۰ کیلومتری تالاب بین المللی گاوخونی – ۰۹۱۳۲۰۳۰۰۹۶

جلسه ی اعضای خوشه سار به همراه مشاوران و همکاران

در مسیر روستای قهی به اردستان می توان دسته ی پرندگان شکاری منطقه را مشاهده کرد.

بدون شرح

بدون شرح

پی نوشت: بنده در اقامت گاه هایی که ستاره دارند، اقامت داشته ام و تاییدشان می کنم.

دیدگاه‌ها

  1. merk

    مرسیییییییییی آقا، دستتون درد نکنه، کلی ما رو خوشحال کردید
    امیدوارم این لیست هر روز پربارتر از دیروز بشه
    من هم اگر اطلاعاتی داشتم براتون ارسال میکنم
    فقط بفرمایید این اقامت گاه ها چه خصوصیاتی باید داشته باشن تا تو لیست شما قرار بگیرن؟
    ………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. اقامت بومی، غذای بومی، گردش بومی از شرایط حضور در این فهرست است.

  2. پریسا

    سلام عالی بود دستتون درد نکنه
    ……………………………………………………………….
    جواب: سلام. قابلی نداشت. ارادت دارم.

  3. حميد

    در روستای مصر هم خانه ای هست که در این فهرست نیامده.خانه علی ابراهیم.
    ………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. بله درسته. سپاس از یادآوری.

  4. hossein

    سلام.بهترین فرصت ها را برای معرفی کارهای دوستان در زمان همراهی تورها انجام میدهم.سوالاتشان این است:پایگاه اطلاع رسانی دارند؟جواب می دهم دارند ولی نه همه سوال می شود:وب سایت این اقامتگاهها بروز می شود؟ جواب:نه سوال می پرسند:در وب سایتشان منوی از غذاها,برنامه ها و خدمات و تصاویری از فضاهای داخل اقامتگاه قرار دارد؟ سوال نه کامل
    سوال:آیا این اقامتگاهی که شما معرفی کردی فعال هست جواب می دهم در حد ایده آل معرفی می کنم در کاشان یک مجموعه خانه قدیمی بازسازی و با شیوه سنتی چیده مان شده و در فضایی کاملا سنتی و با پذیرایی غذاهای دلچسب بومی و محلی و اداره کنندگان این مجموعه یک خانواده مرد و خانم و دخترش و مادر شوهر و مادر زن و فضایی آرام و روح نواز
    می پرسد مکانی با این زیبایی چرا تبلیغ نمی شود.می گوید می دانستیم به جای هتل و پرداخت شبی ۱۵۰هزار تومان به خانه نقلی می رفتیم و ترجیه می دادیم آنجا اقامت کنیم تا در هتل بی کیفیت های در سطح شهر ولی از ناچاری سویت رزرو شده بود و باید در فضایی غیر قابل تحمل شب را به صبح برسانند.پیشنهاد:دوستان یاری کنند به این عزیزان در بروز رسانی وب سایتهایشان

    …………………………………………………………………….
    جواب: سلام حسین عزیز.

  5. محمد حسین محمدی

    خیلی علاقه مندیم تو توراتون شرکت کنیم.
    ……………………………………………………………………………
    جواب: سلام به شما. ارادتمندم.

  6. محمد عبدالههی(آرپناهی بختیاری)

    سلم خسته نباشید
    موضوع انتخابی جالب بوده است(توریسم مناطق بومی ایران) اینجانب دارای مدرک مهندسی کشاورزی و کارشناسی ارشد توریسم و سابقه مدیریت ۲۰ ساله در مناطق عشایری بخصوص در استان چهارمحال وبختیاری وخوزستان ونیز سوابق مدیریت تور و تور گردانی آماده همکاری وهمراهی با شما عزیزان می باشم بخصوص در مناطق بکر و زیبای چهارمحال وبختیاری وخوزستان لطفاً شرایط عضویت در گروه شما و چگونگی همکاری اینجانب را به آدرس arpanahi2009@gmail.com و شماره تلفن ۰۹۱۳۱۸۱۴۶۷۵ اعلام فرمائید با احترام
    ………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. لطفا با آقای اکبر رضوانیان تماس بگیرید: ۰۹۱۳۲۷۶۵۹۸۴

  7. افشین هنگامی

    باسپاس و خسته نباشید به شما برادر بزرگوار:لطف می کنی نام خانوادگی بنده را اصلاح بفرمایید؟بنده افشین عباس نژاد هنگامی از جزیره هنگام (قشم) شماره آژانس مسافرتی و تورگردانی طبیعت گردی قشم و جزیره هنگام نیز پیشنهاد میکنم در صورت امکان:۰۹۱۷۹۷۷۳۰۵۶ -۰۷۶۳۵۲۴۱۴۳۱ مرسی از لطف شما
    ………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. ارمتان اطاعت شد قربان.

  8. داریوش کبیر اولائی

    با سلام:
    اینجانب ساکن طهران؛ پس از جستجو در اینترنت به دنبال اقامتگاه گردشگری مناسب در ایران به همراه خانواده متوجه مطلب فوق شدم. در پی آن سئوالی در ذهنم ایجاد شد که برای پیدا کردن همان سئوال کند و کاوی هنرنمدانه داشته باشم تا با بی آرزوئی وطنم را ترک کنم و راهی کارولینای شمالی شوم. سئوال این بود که ” اقامتگاه مناسب برای خانواده من کجاست؟ ”
    در معرفی خود و خانواده ام اینجانب علاقه مند به سینمای ایران خصوصا سیمای خانواده به همراه همسرم گیلدا که اصالتا اصفهانی است و دو دردانه ام به نامهای آرش متولد کارولینای شمالی و علاقه مند با تاتر و موسیقی راک اند رول زیر زمینی و نازنین دخترم رکسانا که عاشق کارتون هائی از قبیل سیندرلا و گربه های اشرافی است.
    اصولا گردشگری را با خرید لباس اسپرت از فروشگاه هاکوپیان و بچه ها با فروشگاههای لباس ورزشی مارک دار و با ماشین ماکسیما می شناسم ولی قدیما یه دوج کرایسلر آلبالوئی هم داشته ام.
    با این مختصر بیوگرافی می خواستم بدانم در کجای لیست فوق می توانم سکنی گزینم تا بچه ها بتوانند بازی کنند و هم ما بتوانیم اصالت چندین ساله تاریخی ایمان را حفظ کنیم، ضمن اینکه امکان ملاقات با هنرمندان نیز باشد. البته شعاعر اسلامی هم برایم دارای اهمیت بوده و از همان ابتدای هم بوده است.
    با سپاس از پاسخ شما؛ (توضیحات بیشتر را حتما ارائه خواهم کرد)
    شاد باشید در هرجا.
    ………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. سپاس از این نوشته. می تونید به هر کدوم از این شماره ها زنگ بزنید و این توضیحات رو برای اونها بدید و جواب بگیرید. بنده کاشان و روستای گرمه رو پیشنهاد می کنم.

  9. حسین ستوده(اهورا)

    سلام آرش عزیز ودوست داشتنی.امیدوارم سالیان سال پرتلاش وباانگیزه به انرژی بالای خودت به کمک ما بیای.ازسفر برگشتی خبر بده.منتظرتم.(جواب ایمیلهامو ندادی مجبور شدم اینجا نظر بدم)
    ……………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. ارادت دارم. من اگر نزاری به حساب اغراق، به همه ی ایمیل ها جواب می دم. مطمئنی که به بنده ایمیل دادی؟

  10. سبزه چنار

    امیدوارم ما هم بتونیم از این خانه ها در گرگان را به لیست شما اضافه کنیم. امیدوارم
    ……………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. بنده هم امیدوارم.

  11. حسن

    اقامت و یا بازدید از هنرمندسرای پردیس – جزیره هرمز

    اقامت:

    چه افرادی میتوانند از هنرمند سرا استفاده نمایند؟

    از ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۰ شروع و تا پایان فروردین ۱۳۹۱ در جزیره هرمز امکان اسکان برای هنرمندان، دوستداران طبیعت و گردشگران وجود دارد.

    هنرمندان خصوصا هنرمندان محیطی، نقاشان، عکاسان ، فیلم سازان ، نویسندگان و شعرا میتوانند با هماهنگی قبلی در هنرمند سرا ساکن شوند. هنرمندان محیطی و تجسمی که به صورت گروهی (گروه های پنج یا شش نفر) درخواست اقامت نمایند در اولویت هستند.

    هزینه اسکان در هنرمند سرا؟

    هزینه اسکان در هنرمند سرا برای هر نفر ۵ هزار تومان می باشد.

    امکان اسکان در هنرمند سرا برای خانواده های هنرمندان و گروه های گردشگری

    از سال قبل تعدادی از دوستان تقاضا داشتند که به همراه خانواده خود در هنرمند سرا ساکن شوند. همچنین گروه های گردشگر تمایل دارند مدت زمان بیشتری در هنرمند سرا بمانند و با هنرمحیطی آشنا شوند.

    حالا این امکان نیز وجود دارد که دوستداران طبیعت و گردشگران به صورت گروهی و ضمن توافق فبلی در بناهای وابسته به این مرکز ساکن شود و از طبیعت زیبای جزیره هرمز لذت ببرند.

    برای اسکان در هنرمند سرا تکمیل و ارسال پرسشنامه زیر ضروری می باشد . با توجه اطّلاعاتی که شما در اختیار ما قرار خواهید داد ما یقین حاصل می نماییم که شما محیط هنرمند سرا را دوست خواهید داشت و حضور شما به پیشرفت آنجا کمک خواهد کرد. هنرمندسرا در یک محله سنتی واقع شده است و زمانی پاتوق افراد بزهکاری بوده است که مواد مخدر و مشروبات الکلی مصرف می کردند.

    پیشینه هنرمند سرا را ببینید

    همه افرادی که در آنجا با کار هنری به توسعه آن کمک کرده اند هدفشان ایجاد یک مکان فرهنگی بوده است. بازدید کننده ها گردشگران و علاقمندان به طبیعت نیز با حضورشان و اسکان در اینجا این رویکرد را تائید کرده اند. به همین دلیل برای ما مهّم است که افراد متقاضی با چه پیشینه و انگیزه ای قصد دارند در مرکز ما ساکن شوند. در صورت عدم پذیرش به دیگر مراکز اسکان معرّفی خواهند شد و آنها شرایط ما را ندارند.

    برای دریافت پرسشنامه درخواست اسکان برای گردشگران و علاقمندان به طبیعت این لینک را کلیک کنید

    بازدید:

    برای بازدید گروهی با آقای حسن دریاپیما ۰۹۱۷۱۶۹۷۶۴۴ تماس بگیرید و برای اسکان درخواست خود را ارسال نمائید

    riverart.news@gmail.com

  12. رز

    با سلام و تشکر از زحمات شما. با توجه به این نوع گردشگری برای توریستهای خارجی بسیار جذاب است پیشنهاد میکنم آن دسته از این اقامتگاهها که هنوز در lonely planet ایران معرفی نشده، ازطریق ایمیل به آنها معرفی کنید تا در چاپهای بعدی لحاظ کنند
    …………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. چشم. درضمن اینکار از شما هم برمیاد.

  13. الهه

    سلام ممنون از اطلاعاتتون کاش میشد اگه سایتی ازشون دارید بذارید من درمورد خانه آقای مشکاتی توی قاسم آباد تحقیق میکردم شما سایتی رو سراغ ندارید که بتونم ازش اطلاعات بگیرم؟
    …………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. فکر کنم بد نباشه اگر توی همون لیست با آقای رضوانیان تماس بگیرید و جویا بشید که چنین سایتی وجود داره یا نه. موفق باشید.

  14. محمد

    با سلام من پایان نامه کارشناسی ارشدم رو در زمینه گردشگری روستایی برداشتم و در حال انجام اون هستم.چون بسیار روستا و فرهنگ روستایی رو دوس دارم. ممنون از شماها که در این زمینه مشغول به خدمت هستید.بای
    ……………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. ارادتمندم.

  15. پیروزه

    باسلام و تشکر
    یک پیشنهاد به دوستان علاقه مند به طبیعت و اقامت در مکانی امن و آرام حتما سری به رباط انارک با مدیریت آقای سیاوش جلالی بزنید.عالیست.۳بار رفتم.عالی بود عالی بود عالی بود
    ……………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. خوبه که خوشحالید.

  16. حجت پارسایی

    با سلام و درود حجت هستم کارشناسی ارشد برنامه ریزی توریسم از علم و فرهنگ تهران آماده همکاری در زمینه های طبیعت گردی و توریسم در استان کرمان خصوصا کلوتهای شهداد و غار نوردی در استان کرمان لطفا تماس بگیرید
    ارادتمند شما
    …………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. موفق باشید.

  17. حسن

    پرسشنامه درخواست اسکان در خانه مادر حسن

    چه افرادی میتوانند در خانه مادر حسن ساکن شوند؟
    اسکان در خانه مادر حسن فقط برای دوستان گردشگری فراهم می شود که به صورت خانوادگی به جزیره هرمز سفر می کنند. همراه داشتن شناسنامه الزامی است.
    دوستانی که جمع آنها فقط خانم یا آقا هستند نیز می توانند همانند یک خانواده از آنجا استفاده نمایند.
    اتاق ها دارای پنکه و یکی از اطاق ها دارای کولر گازی است. برای رفاه میهمانان یخچال فریزر وجود دارد. مجموعه دارای آبگرمکن و حمام مستقل هم می باشد.
    تکمیل و ارسال پرسشنامه زیر ضروری می باشد. با توجه اطّلاعاتی که شما در اختیار ما قرار خواهید داد ما یقین حاصل می نماییم که شما محیط خانه ما را دوست خواهید داشت و حضور شما به پیشرفت آنجا کمک خواهد کرد.
    خانه ما در یک محله سنتی واقع شده است . به همین دلیل برای ما مهّم است که افراد متقاضی با چه پیشینه و انگیزه ای قصد دارند در خانه ما ساکن شوند
    شماره تماس برای اطلاعات و هماهنگی اسکان خانه مادر حسن
    حسن دریاپیما
    ۰۹۱۷۱۶۹۷۶۴۴

    نام و نام خانوادگی:
    شماره ملی:

    شغل و آدرس محل کار:

    میزان تحصیلات:

    اگر هنرمند هستید در چه زمینه ای کار می کنید؟

    پست الکترونیک: E-mail

    اگر وبلاگ و یا وب سایت دارید قید نمایید:

    نشانی پستی:

    شماره ثابت و همراه:

    در صورتی که خانوادگی سفر می نمائید نام اعضای خانواده و نسبت آنها با شما قید شود.

    در صورتی که مجرد هستید شماره تلفن و یا همراه پدر و مادرتان را ذکر نمایید:

    شماره ثابت و همراه یکی از اقوام نزدیک برای موارد ضروری:

    در صورتی که به صورت گروهی سفر می نمائید با افراد همراه خود چه نسبتی دارید؟

    تاریخ مورد نظر شما برای اسکان و مدت زمان مورد نظر شما برای اقامت:

    لطفاً به سؤال های زیر پاسخ دهید:

    ۱- چگونه با خانه مادر حسن هرمز و فعّالیّت های آن آشنا شدید؟

    ۲- انگیزه شما برای سفر به جزیره هرمز چیست؟

    ۳- آیا در زمان خداحافظی محیطی که در آن ساکن بوده اید مرتب می کنید؟

    ۴- آیا برای اسکان پتو و یا کیسه خواب دارید؟

    ۵- آیا طبیعت هرمز را دوست دارید؟
    مدارک لازم:
    ۱- تکمیل و ارسال پرسشنامه
    ۲- تصویر اسکن شده شناسنامه و کارت ملّی به آدرس الکترونیکی ارسال شود (در صورتی که امکان اسکن وجود ندارد اصل و کپی آن را به هنگام سفر به همراه داشته باشید و به مدیر اسکان تحویل نمایید).
    ۳- برای خانواده ها همراه داشتن شناسنامه الزامی است.
    تذکرات لازم:
    • تنها دوستانی که پذیرش شده اند مجاز هستند در خانه مادر حسن ساکن شوند.
    • برای اسکان دوستانی در اولویت هستند که زودتر مدارک ارسال نمایند.
    تعهدات لازم:
    • مسئولیّت سفر در طول مسیر از نقاط مختلف به عهده ی متقاضی اسکان می باشد و ما هیچ تعهدی را نخواهیم پذیرفت.
    • میهمانان ملزم هستند که در طول سفر به موازین اخلاقی و اجتماعی پایبند باشند و مسئولیّت هرگونه بی توجّهی در محیط اجتماعی و محیط اسکان متوجّه شرکت کنندگان می باشد.
    • ارسال این برگه به صورت ضمیمه به آقای دریاپیما به این معنی می باشد که تعهدات یاد شده در بالا مورد قبول متقاضی می باشد.

    نام و نام خانوادگی:
    امضاء تاریخ:
    …………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام.

  18. علی حیدری

    استاد وقت بخیر
    مضیف روستای بردیه اماده همکاری با اعضا خوشه سار میباشد. لطفا اطلاع رسانی فرمائید.
    ………………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. علی جان با آقای رضوانیان در تماس باش. موفق باشی.

  19. کیارش

    آرش جان سلام.
    دمت گرم.
    این روزها وحید دزفولی و اشکان بروج متمرکزتر بروی فهرست خوشه سار کار میکنن.
    بد نیست دوستانی که برات ایمیل میزنن و آمادگی افزوده شدن به فهرست خوشه سار بومی رو دارن به این دو عزیز هم معرفی کنی
    تلفن وحید دزفولی ۰۹۱۲۱۲۰۶۰۵۱
    اشکان بروج هم که “سفرکده” رو داره
    بدرود و به امید دیدار
    کیارش
    ……………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. چشم.

  20. کیارش

    دوباره سلام
    یادآوری خبر نمایشگاه اقوام و عشایر در نیمه بهمن ماه جاری که خوشه سار بومی هم گویا چند صد متر جا خواهد داشت به درد افرادی که مایلند با خوشه بومی ها آشنا بشن یا تو فهرست قرار بگیرن می خوره.
    بدرود
    ……………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. موفق باشید.

  21. شعله

    ممنون بابت اینهمه فعالیت و راهنما ییهای مفید
    ………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. سپاس.

  22. شهره

    درود،
    امیدوارم مرا هم بپذیرید، و در لیست خوشه سار بوم گردی قرار دهید
    شهره اشتری: گته گلی خانه، در کوه های رامسر – ۰۹۳۵۲۶۰۲۵۳۶
    وب: http://www.gelikhana.blogfa.com
    پیروز باشید.
    ………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. حتما. به امید دیدار دوباره.

  23. راما هاشمی علیا

    من در ۴ تا از منازل اقامت داشتم. در سه مودر که منزل اقای طباطبایی در فرخزاد، منزل آقای ملکی در چلاسر و من
    زل مازیار در گرمه بوده خیلی همه چیز لذت بخش بوده، البته همیشه جای انتقاد هست اما در مجموع حرکت مثبت وخوبی شروع شده که اگر همه اعضا خوشه سار به اون متعهد نباشند این حرکت ممکن هست که از مسیر و هدف اولیه دور بشه، اخیرا در یک از منازل اقامت داشتم که خیلی با پرنسیپ و دیدگاهی که این منازل داشتند متفاوت بود و مشکلات و مسائلی پیش اومد که من دوست دارم به نحوی مطرح بشه، این امکان چگونه به من داده خواهد شد و ایا کانالی برای بررسی این انتقادات در نشست های شما وجود دارد یا خیر؟
    ……………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. می تونید پیشنهادات و انتقادات خودتون رو با آقای رضوانیان (مدیر خانه نقلی) در میان بگذارید.

  24. حسن دریاپیما

    دوستداران طبیعت و هنرمندان ما با بهترین راهنما در جزیره هرمز میزبان شما هستیم. ما بهترین اماکن را به شما نشان خواهیم داد.
    چشمنداز کلی

    http://www.riverart.net/hormoz/persian

    بازدید از طبیعت

    http://www.riverart.net/hormoz/nature/persian

    گشت سواره و پیاده هرمز – موتور سه چرخ های جزیره هرمز
    احمد نادعلیان
    حمل و نقل با موتور سه چرخ در دور جزیره
    حسن دریاپیما ۰۹۱۷۱۶۹۷۶۴۴

    http://www.riverart.net/hormoz/motor/persian/index.htm
    زندگی
    کرایه دوچرخه د هرمز
    عبدالرسول دریاپیما ۰۹۱۷۹۵۹۰۰۴۹

    http://www.riverart.net/sandprints/bicycle/persian/index.htm

    http://www.riverart.net/hormoz/life/persian/index.htm

    آشنائی با فرهنگ بومی

    http://www.riverart.net/hormoz/local_culture/persian/index.htm
    موزه دکتر احمد نادعلیان

    http://www.riverart.net/hormoz/pardis/index.htm
    خانه کنیز

    http://www.riverart.net/hormoz/kaniz/walls/persian/index.htm

    هرمز را با ما ببینید
    گروه هرمزپیما
    …………………………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. سپاس.

  25. آرش

    سلام ارش جان
    من میتونم ایمیل شما رو داشته باشم تا بتونم با شما در خصوص بوم خانه ها مشورتی بکنم
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. درخدمتم.
    nooraghayee@gmail.com

  26. مریم

    دوستان آیا کسی در استان کهگیلویه و بویر احمد، از این دست اقامتگاه ها سراغ دارد؟
    ……………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. امیدوارم دوستان بخوانند و با شما همکاری کنند.

  27. محمد جاسم پور

    باسلام و احترام خدمت جناب نورآقای عزیز و دیگر دوستان در گروه خوشه سار بوم گردی
    به لطف و یاری خداوند “خانه مردم شناسی بومیان کیش ” با قدمت ۲۰۰ سال در روستای تاریخی سفین قدیم کیش افتتاح گردید . ما را در گروه خود پذیرا باشید . شماره تماس ۰۹۳۴۷۶۹۱۸۱۲

    فعالیت های خانه :
    نمایش زنده شیوه زندگی و معیشت بومیان کیش در ۸۰ سال پیش
    نمایش ابزار و وسایل مورد استفاده بومیان کیش در ۸۰ سال پیش
    معرفی معماری منحصر بفرد بومیان و تمامی اتاقها و قسمت های خانه به گردشگران
    فراهم نمودن فضایی با اصالت و کاملا سنتی برای گردشگران و کیشوندان
    آشنایی با تاریخ ، فرهنگ ، صنایع دستی و معماری سنتی بومیان کیش
    آشنایی با صنعت صید و تجارت مروارید به عنوان اصلی ترین شغل بومیان کیش در گذشته
    نمایش فیلم های مستند فرهنگ و معیشت بومیان ( مراسم عروسی ، صید ماهی و مروارید ، آداب و رسوم )
    عکس گرفتن گردشگران با لباس محلی در حجله عروس و دیگر قسمتهای خانه
    وجود فضایی جهت پذیرایی از گردشگران و آشنایی با آداب و رسوم و شیوه پذیرایی به سبک عربی
    پذیرایی با خرما ، شیرینی محلی و قهوه عربی از میهمانان

    خدمات ویژه خانه :
    تهیه غذاهای محلی ( نهار یا شام )
    تهیه شیرینی های محلی ( لقیمات ، خنفروش ، خبیصه و … )
    تهیه نان های محلی ( لوس ، خمیر ، چباب ، بریزه و … )
    تور دریایی و ماهیگیری با قایق ( آشنایی با راهکارهای صید ماهی به صورت تفریحی و حرفه ای توسط صیادان کیش )
    تور بوم گردی : بازدید از روستای تاریخی سفین قدیم ، آب انبارها ، باغهای قدیمی کیش ، درختان لور ، روستای تاریخی باغو با راهنمایی بومیان
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. موفق باشید.

  28. Sanam

    سلام آقای نورآقایی
    از تبریز مزاجمتون میشم.
    برای آبان ماه میخوایم تور کویر برگزار کنیم.
    برای اقامتگاه علی ابراهیم که سرچ میکردم به پیج شما رسیدم.
    اگه امکانش هست لطفا شماره تماس ایشون رو بهم بدین.
    سپاسگذارم
    ………………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. من ندارم شماره ایشون رو فعلا. لطفا از داخل سایت “خوشخ سار بوم گردی” پیدا کنید یا از آقای رضوانیان ۰خونه نقلی) بگیرید.

  29. فائزه قانعی

    با عرض سلام و خدا قوت خدمت شما
    خوشحال و مفتخرم که در منطقه زندگی ما (شرق اصفهان) آثار بومگردی زیادی وجود دارد
    و بر خود لازم دانشتم که اعلام کنم، اخیرا بنایی سنتی با سابقه ای بالغ بر ۱۰۰ سال در روستای مزرعه شور اصفهان توسط گروه مهندسی دکتر محمدرضا قانعی مرمت و بازسازی شد و با نام خانه آفتاب مزرعه شور در حال خدمت رسانی فرهنگی و اقامتی میباشد.
    کار مرمت این بنا در ابتدای سال ۹۳ آغاز و در دوره ای کمتر از ۴ ماه و در روزی مصادف با میلاد آقا صاحب الزمان به بهره برداری رسید.
    عکس های مستند این مکان در اختیار بنده وجود دارد که در صورت تمایل جنابعالی از طریق ایمیل حضورتان تقدیم میدارم.
    بسیار متمایلم که این مکان نیز با همکاری شما سرور گرامی جزو آثار خوشه سار بومگردی قرار گیرد.
    منتظر نظر و پاسخ جنابعالی هستم
    با تشکر فراوان
    فائزه قانعی
    …………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. سپاس از شما بابت اطلاع رسانی. خیلی خوبه که شما هم به این داستان اضافه شدید. با کمال میل حاضرم که عکس ها و متن مربوط به معرفی شما رو داشته باشم. ایمیل بنده: nooraghayee@gmail.com

  30. ارش غلامی

    سلام اقای نور اقایی من از شهرستان شاهرود روستای ابر هستم بااون که شهرستان شاهرودبه برکت حنگل ابر شده قاره کوچک ولی ما افتخار زیارت شما رو در جنگل ابر و روستای ابر نداشتیم و شاهد حضور گردشگران ایرانی و خارجی زیادی هستیم وهم از خانه روستایی جهت اسکان استفاده میکنند اما گردشگران ازنداشتن بافت سنتی خونه و روستا ابراز نارضایتی میکنند حالا من ازشما برای بر طرف کردن این نارضایتی گردشگران راهکار میخواهیم ازشما باتشکر غلامی
    ………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. این مشکل داره همه جا بروز می کنه. برای اینکه راهکاری داشته باشیم باید مطالعه کنیم و بعد ببینیم چقدر همت هست برای تغییر. امیدوارم بشه خدمت برسم.

  31. یک-مسافر

    با سلام و خسته نباشید
    جهت اطلاع رسانی و آگاهی دادن
    طبق تجربه شخصی من و دوستانم در دوسال اخیر با گروه خوشه سار بوم گردی آقای کامران انوری در بوم کلبه ترکمن صحرا با کیفیتی عالی برنامه ریزی دقیق و خدماتی در خور و شایسته برخوردی صمیمانه و مسولانه و توضیحات کافی توری بسیار عالی برگزار می کنند ولی خانم اشتری در گته گلی خانه در گالش محله یا دقیقتر لتر مازوباغ سر اصلا مسوولیتی احساس نمی کنند هیچ برنامه مشخص و خاصی ندارند خانه ای سرد و خالی و بدون امکانات دریغ از یک بخاری یا سرویس بهداشتی قابل استفاده در اختیار شما می گذارند و باعث آزار بومیان هم می شوند به هیچ وجه توصیه نمی شود مراقب باشید گول زبان چرب و نرمشان را نخورید به جای بخاری برای گرم شدن شما را به نرمش کردن و استپ زدن توصیه می کنند برای اطمینان می توانید شماره شورای دهیاری لتر را بگیرید و تحقیق کنید
    …………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. امیدوارم فرق بین کسانی که سرویس خوب ارائه می کنند با کسانی که خلاف این عمل می کنند، خیلی زود مشخص بشه تا مردم دچار سردرگمی نشوند.

  32. یک-مسافر

    جناب آقای نورآقایی
    لطفا پیام اول که نام افرادی در گالش محله ذکر شده جهت امنیت این افراد حذف شود
    سپاس
    …………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. قبلا انجام شده.

  33. سیما

    سلام
    هفته دوم تعطیلات سری به گیله بوم در قاسم آباد زدم از مصاحبت و نظم و تمیزی آنجا بسیار لذت بردم جناب مولایی و سرکار خانم انوری نژاد بسیار متین و محترمانه برخورد می کنند و البته بهتر است برنامه های حذاب و متنوع بیشتری را برای منطقه پیاده کنند به هر حال برای این دو عزیز آرزوی موفقیت دارم
    ……………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. سپاس که بازخورد نوشتید. موفق باشید.

  34. علی راد

    سلام
    من ایده های خاصی دارم در زمینه بوم گردی و از امسال یواش یواش شرایطم داره مهیا میشه برای این اقدام.
    اطمینان دارم که موفق می شوم.
    البته بی نیاز نیستم از کمک دوستان باتجربه ای مثل شما.
    من هم وبلاگ نویس طبیعت هستم. در همایش وبلاگ نویسان نود وسه هم شرکت داشتم.
    مزاحم شما هم خواهم شد برای کسب تجربه
    ……………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. اگر بتونم کمکی کنم، خواهم کرد. موفق باشید.

  35. رضا ملانوروزي

    درود فراوان
    ارگ سنگی سنگان در فاصله ۱۷ کیلومتری تهران و در کوههای البرز هم منطقه ای بسیار بکر و بوم ساخت است . مجموعه ما هم امکانات پذیرایی و اقامتی داشته و ما نیز مایل به عضویت در خوشه سار بوم گردی هستیم . بسیار خرسند میشویم که مجموعه ما در لیست قرار گیرد . آدرس ما تهران جاده امام زاده داود روستای سنگان بالا ۵۰۰ متر بالاتر از امام زاده قاسم . ارگ سگی سنگان
    تلفن ها :۰۹۱۲۱۳۶۰۸۱۷-۰۲۱۶۶۵۶۹۶۴۹
    در مجموعه ما اولین موزه گیاهان دارویی کشور نیز دایر است
    ……………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. زنده باد. خیلی هم خوب. به نظرم با آقای رضوانیان تماس بگیرید و خودتان را معرفی کنید.

  36. سمیه شفیعی

    سلام من از کرمان شهرستان شهداد هستم من اقامتگاه بومگردی در روستای ملک اباد دارم ما جاهای گردشگری مثل کلوت ها, گندم بریان ,کمپ کویری,امامزاده زیده ,قلعه شفیع اباد قلعه ملک اباد هستش دوست دارم عضو خوشه سار باشم واسمم در لیست خوشه سار بگذارید از شما کمال تشکر دارم ۰۹۳۶۸۳۰۶۷۴۰
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. اون فهرست رو من تهیه نمی کنم. باید با آقای اکبر رضوانیان صحبت کنید.
    موفق باشید.

  37. عباس

    سلام صبح روز دوشنبتون بخیر و شادی عید سعد و باستانی رو به همه شما تبریک میگم
    یه خانه میمندی داریم
    با امکانات ۳ تخت دو طبقه.اجاق گاز و بخاری کپسولی و فرش رختخواب .ظرفیت حداقل ۸ نفر
    درصورت امکانات بیشتر در خدمت شما هستم.
    در صورت نیاز به گردش در آبادی های اطراف با وسیله نقلیه

    عباس محمودی میمند
    ۰۹۱۳۶۲۷۳۲۳
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. زنده باد شما. موفق باشید.

  38. عباس

    سلام مجدد ببخشید
    ۰۹۱۳۶۱۲۷۳۲۳
    میمند کرمان

    خدمت کیارش جان ارادت داربم
    …………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. موفق باشید.

  39. افشین هنگامی

    سلام خسته نباشید
    من ۱۱ خرداد مسافر هستم به سمت تبریز
    ایا تبریز خانه محلی و بومگردی همکار بنده هست که اقامت بگیرم
    من از زجنوب و جزیره هنگام میخوام برم به تبریز
    اگه ممکنه راهنماییم کنید ممنونم
    با سپاس
    افشین هنگامی
    ………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام بر افشین گرامی. امیدوارم خوب باشی. راستش من خبر درستی ندارم که در تبریز هم اقامتگاه بومگردی داریم یا نه.

  40. یاور عبیری

    سلام خسته نباشید
    من اقامتگاه روستایی وعشایری دارم با خونه های گلی وسنتی
    استان کرمانشاه شهرستان صحنه بخش دینور روستاهای کندوله -کرتویج وکریزاغه
    با امکانات محلی وغذاهای سنتی وطبیعت بکر
    چطوری می توانم عضو گروه شما بشوم
    مچکرم
    همراه : ۰۹۱۲۵۹۳۸۷۱۹
    …………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. زنده باد شما. لطفا با آقای مسعود بربر تماس بگیرید. ۰۹۱۰۴۸۰۸۰۴۸

  41. حجم سبز

    سلام خدمت عزیزان و همه کسانی که در عرصه گردشگری فعالیت میکنند.
    اگر بخوام لیستی از اقامتگاههای بوم گردی کل کشور رو داشته باشم از کجا میتونم این لیست رو تهیه کنم ؟
    ایا جایی یا کسی هست که این لیست رو داشته باشه؟ شما این لیست رو کاملتر دارید ؟
    لطفا راهنمایی کنید .

    لطفا درصورت داشتن لیست به ایمیل ارسال کنید. ممنون بابت زحمات شما دوست عزیز .
    ………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. من فقط همین لیست رو دارم. الان آقای مسعود بربر نسبت به بقیه برای داشتن اسامی به روز تر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *