دعوتنامه از طرف سازمان

به اطلاع راهنمایان گرامی می رسانیم در هفته گردشگری، روز شنبه ۸ مهر، به عنوان «نقش راهنمایان در توسعه گردشگری داخلی و تورهای ورودی» نامگذاری شده است. به همین مناسبت نشستی تخصصی با حضور معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیران ستادی، رؤسا و اعضای انجمن های صنفی راهنمایان، اساتید و راهنمایان گردشگری کل کشور از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ ظهر شنبه ۸/۷/۹۱ در سالن اجتماعات ارگ آزادی برگزار خواهد شد.

در این نشست موضوعاتی از قبیل بیمه، دستمزد، ارتقاء سطح آموزشی، توسعه اشتغال و دیگر امور مرتبط با راهنمایان گردشگری، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

از اعضای انجمن صنفی راهنمایان استان تهران و دیگر استان ها دعوت می شود تا در این نشست حضوری فعال داشته پیشنهادات و انتقادات خود را برای هر چه بهتر شدن شرایط کاری راهنمایان، مطرح نمایند.

دیدگاه‌ها

  1. محمد و ملودی

    salam arash.emsal gharar nist hamayesh ya siminari dar hafte gardeshgari bagozar beshe.mamnon misham behem etela bedi dada
    …………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. محمد کاظم عزیز من هم خیلی اطلاع ندارم. بهتره به سایت خبر سازمان رجوع کنی. chtn.ir

  2. ماهی

    “عرفان ذاتی”
    کلماتی که بعد از خواندن چند مطلب به ذهنم خطور کرد.

    ربطی به این پست ندارد.
    ……………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام.

  3. hossein

    سلام استاد.اینجا ما هم برای هفته گردشگری قرار بود برنامه ۲روزه داشته باشیم.نشد.نخواستند بشود و فقط بسنده شد به برنامه نیم روزی همایش خلاصه داخل سالن یه حالی دارم از این بی برنامه گی ها.
    دارم خفه می شوم.از این همه فرصت و زمینه های کاری که هرز می رود.
    اینجا فقط اگر بخواهیم بر روی تولید ملی که شعاری است که خود را پایبندش می دانند بگذاریم تنها در بخش صنایع دستی و فرش دست باف که همه خانمهای این منطق هنرمندند و تولیداتشان در دنیا نمونه ولی تحت پوشش و حمایت هیچ کجا نیستند.بیمه نیستند.صنعتش نابود شد.در حالی که بی خیال اینجا کار ما دیدن و زجر کشیدن است.دویدن و نرسیدن است.سوختن و ساختن است.
    ………………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. نمی دونم حسین. خودم هم بریدم.

  4. سین سین میم

    ما که داریم تو دانشگاه این رشته جهانگردی رو میخونیم و دانشگامون ادعای اینو داره که در این زمینه پیشتازه حتی یه مراسم معمولی حتی یه پلاکارد نزدن که یه تبریک حتی بگن حتی بقسه رشته ها بدونن ما یه روز برای خودمون داریم حتی دانشجوها بدونن ..خیلی عجیب داره میشه همچی عجیب تر از قبل
    …………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. اوهوم.

  5. ليلا

    کاش نتیجه این نشست رو هم منعکس کنین.
    ممنون
    …………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. واقعا حوصله این کار رو ندارم. اعصابم خورد میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *