جشن پنجم: ۱۸

– از تهران خبر خوبی شنیدم مبنی بر اینکه تلاش های مانا رستارنما، هادی غضنفری، پرتو حسنی زاده، محمد حسین یزدانی و اعضای اجرایی هفته نامه تعطیلات نو، نتیجه داد و ویژه نامه جشن به پایان رسید. در این مورد خیلی استرس داشتم و حالا خوشحالم که پیگیری های مانا رستارنما جواب داد. منتظر چاپ شدن این ویژه نامه هستم. واقعا متشکرم.

– در خوزستان هم ژاله کاظم زاده بدون اشتباه، کارها را با نهایت دقت و درایت پیش می برد. او محشر است. او یک مدیر بالفطره است.

– امروز صبح به همراه مجتبی گهستونی و سوسن جهرمی به روابط عمومی شهرداری اهواز و اداره کل امور عشایر رفتیم. باز هم ارتباطات کم نظیر مجتبی جواب داد و بخشی از کارها جلو رفت.

– در جلسه ای که با یکی از مسوولین بالارتبه استانداری داشتیم، به یک آرامش نسبی رسیدیم.

– عصر برای نهایی شدن طرح پوستر و بَنر و تقدیرنامه ها رفتیم. امیدوارم کارها خوب از آب دربیاید.

– رایزنی هایمان کماکان ادامه دارد و ریزه کاری ها هنوز باقی است.

– از وجود این همه انگیزه و از این همه هماهنگی بین بچه های تهران، خوزستان و استان های دیگر و همچنین روحیه انجام فعالیت گروهی بین آنها احساس خوبی دارم. گاهی در درونم کیف می کنم، هرچند که گاهی به دلیل عدم درک این فعالیتمان توسط دیگران بدجوری زجر می کشم. چنان به این همبستگی و این فعالیت ها اعتقاد دارم که هر لحظه به درونم رجوع می کنم، خودم را می بینم که حاضرم از مال و جان و آرامش و زندگی ام بگذرم و موفقیت این بچه ها را ببینم. این کار برای بنده فقط برگزاری یک مراسم نیست. برای من یعنی فلسفه وجودی زندگی. شاید احمق بپندارندم، اما می دانم به کجا نگاه می کنم، می دانم چه می خواهم و می دانم چه چیزهایی باید تغییر کند.

دیدگاه‌ها

  1. علی میرفتاح

    خدا قوت آرش جان .
    ……………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. سپاس.

  2. شهریار

    سلام و درود
    وبلاگ انجمن چهارسوق ، خبری را در ارتباط با سالمرگ ایرج افشار نوشته بود ، گفتl جنابعالی هم در جریان باشید. این هم لینک خبر
    http://yonan-koochak.blogfa.com/post-438.aspx
    ارادتمند شهریار
    ……………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. خیلی سپاسگزارتم.

  3. پسر ایران

    با پشت کاری که حکیم داره انقدر دور از ذهن نیست که سالهای اتی جشنواره های گردشگری ایران را در کشورهای دیگر برگزار کنیم اگر فقط کمی با هم متحد باشیم و دلهامان را به هم گره بزنیم… دوستت داریم ارش
    …………………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. سپاس.

  4. Masi

    چیزی که باعث میشه درد بکشین همینه، شما “می دانید، دقیق هم می دانید.” درد دانستن !

    به قول برنارد شاو: به ندرت کسانی پیدا می شوند که سالی بیش از یک یا دو بار فکر کنند. من با هفته ایی یک یا دو بار فکر کردن در سطح جهان قرار گرفته ام.

    فکر نکردن و ندونستن دردش کمتره!! و شما به بی دردی عادت ندارین.
    …………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. بله، عادت ندارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *