جشن هفتم: ۸

به اطلاع کلیه اعضای انجمن صنفی راهنمایان استان تهران می­رسانیم برای ثبت نام در هفتمین جشن راهنمایان کشور که از تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ تا تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۲ در استان کرمان برگزار می­شود، واجدین شرایط می­توانند فقط در روز شنبه، ۵ بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷:۰۰ با همراه داشتن اصل کارت راهنمای تور و کپی آن به دفتر “تعطیلات نو” مراجعه نموده، فرم ثبت نام را پر کرده و مبلغ ورودیه جشن را نقداً به نمایندگان انجمن صنفی استان تهران مستقر در مکان فوق بپردازند.

لازم به ذکر است فقط راهنمایانی که دارای کارت می­باشند امسال می­توانند در جشن حضور پیدا کنن .

آدرس: دفتر تعطیلات نو در خیابان فلسطین شمالی، پایین تر از زرتشت، کوچه فرزام، پلاک ۲۱، طبقه اول واقع شده است.

لطفاً قبل از اقدام به ثبت نام نکات زیر را با دقت مطالعه کنید:

۱.     تعداد راهنمایانی که می­توانند در جشن راهنمایان شرکت کنند، محدود بوده و اولویت با کسانی است که زودتر اقدام نمایند.

۲.     تنها راهنمایانی می­توانند از طرف استان تهران در هفتمین جشن راهنمایان گردشگری شرکت کنند که عضو انجمن صنفی راهنمایان استان تهران بوده و مبلغ حق عضویت خود را (صد هزار تومان) حداکثر تا تاریخ  شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ به حساب انجمن واریز نموده و نام و نام خانوادگی، شماره فیش و تاریخ واریز را به خانم “اعلائی” اعلام کرده باشند. (افرادی که مبلغ حق عضویت را کارت به کارت می­کنند، حتماً شماره ارجاع و پیگیری و شماره حساب خود را به ایشان پیامک کنند.)

بدیهی است اعضایی که قبلاً حق عضویت سال ۱۳۹۲ را پرداخته و شماره فیش را پیامک کرده­اند و یا آن دسته از راهنمایانی که فیش خود را به سرکار خانم “اعلائی” تحویل داده­اند، از این قاعده مستثنی هستند.

۳.     مبلغ ورودیه جشن و بلیط قطار برای راهنمایان استان تهران جمعاً  «۱۰۰ هزار تومان ورودیه + بین ۵۰۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰۰ تومان هزینه رفت و برگشت با قطار» است که نقداً به هنگام ثبت نام در دفتر تعطیلات نو دریافت می­شود. خواهشمند است از آوردن هرگونه کارت بانکی جهت پرداخت خودداری نمائید.

لازم به ذکر است مبلغ فوق، بابت ورودیه به جشن و جهت انتقال راهنمایان از تهران به استان کرمان و بالعکس با قطار بوده و دیگر هزینه­های جشن اعم از اقامت، پذیرایی و… بر عهده جشن خواهد بود.

۴.     نمایندگان انجمن صنفی مستقر در دفتر تعطیلات نو، در مقابل دریافت مبلغ  جشن، ملزم به ارائه رسید به متقاضیان حضور در جشن هستند.

۵.     شرکت کنندگان تهرانی  ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ از تهران به سمت استان کرمان حرکت کرده و با پایان گرفتن جشن، غروب ۲ اسفند ۱۳۹۲ از کرمان به تهران منتقل خواهند شد.

۶.     با توجه به تعداد زیاد شرکت کنندگان در جشن راهنمایان، احتمال تقسیم بندی افراد به گروه­های مختلف وجود دارد، بنابراین الزاماً دوستان در یک گروه قرار نخواهند گرفت.

۷.     با توجه به تعداد زیاد شرکت کنندگان در جشن راهنمایان و دشواری­های تقسیم آنان در مراکز اقامتی، امکان هم اتاق بودن زوج­ها وجود ندارد.

۸.     کلیه اطلاعات مربوط به استان تهران نظیر گروه­ها، سرگروه­ها، تاریخ رفت و برگشت، الزامات سفر و دیگر برنامه­های مرتبط با جشن راهنمایان از طریق سایت ttga.ir به اطلاع شما خواهد رسید.

۹.     اطلاعات کلی جشن در سایت itgd.blogfa.com موجود است.

۱۰.  لطفاً از تماس­های غیرضروری با برگزارکنندگان جشن بپرهیزید و در صورت هرگونه سئوال فقط با شماره ۰۹۳۹۷۸۳۹۳۲۷ در ساعات اداری تماس حاصل فرمائید.

با  تشکر

امیر روستائی

عضو هیات مدیره  انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران

دیدگاه‌ها

  1. ئه وین

    خیلی خیلی دوست دارم توی این جشن برای اولین بار شرکت کنم اما افسوس بازم دوباره شرایطش یه جوری شده که نمیتونم بیام.امیدوارم با توجه به همه زحمتهایی که می کشید ،جشن خوبی باشه و به همتون خوش بگذره. جای منو هم خالی کنید.
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. شما برای ویژه نامه کلی زحمت کشیدید. در این مورد لطفا با ژاله هماهنگی کنید. موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *