برنامه مهمان ­نوازی WFTGA

اطلاعیه از طرف “فلیسیتس رسینگ”، رئیس WFTGA

به­عنوان رئیس فدراسیون جهانی انجمن راهنمایان تور (WFTGA)، مفتخرم که برنامه­ی مشارکت صنعت جهانی توریسم با WFTGA یعنی CULTOUR CARD را به شما معرفی نمایم.

WFTGA برنامه WFTGA Cultour and Hospitality را در سال ۲۰۰۱ آغاز کرد. هدف این برنامه ایجاد ارتباط بین راهنمایان تور با هتل­ها، موزه­ها، موسسات فرهنگی در سراسر دنیاست.

زمانی که راهنمایان تور، خود به عنوان توریست به کشورهای دیگر سفر می­کنند، بسیار مایلند که دانش خود را گسترش داده و مایلند هر آن­چه که در سفر دیده و تجربه کردند را به بازدیدکنندگان انتقال دهند.

با در نظر گرفتن نقش راهنمایان تور در انتقال فرهنگ و اهمیت همکاری آن­ها با شرکای صنعت توریسم، بسیاری از هتل­های نام آشنای جهان با آغوش گشاده از پیشگامی برنامه­ی

WFTGA Cultour and Hospitality استقبال کرده­اند. شرکای مهمان­نوازی به راهنمایان توری که در سفرهای شخصی خود در این هتل­ها اقامت می­کنند تخفیف ارائه می­دهند.

در عوض، شرکای cultour نه تنها از تاثیر بازاریابی راهنمایان تور و توصیه­های آن­ها بهره­مند می­شوند؛ بلکه WFTGA به آن­ها این امکان را می­دهد که نامشان به صورت رایگان در وب­سایت WFTGA قرار گیرد. به موجب این کار آن­ها به صورت گسترده­ای در سراسر جهان معرفی خواهند شد. همچنین WFTGA نام شرکای مهمان­نوازی cultour را در «Guidelines Internetion@l» -مجله­ی آنلاین فدراسیون- درج خواهد کرد. لازم به ذکر است که این مجله در سرتاسر دنیا دست به دست چرخیده و باعث معرفی رایگان شرکای cultour و بازاریابی برای ایشان خواهد شد.

این برنامه چگونه کار می­کند؟

به منظور بهره­مندی از امتیازات تخفیف و ایجاد بالاترین امنیت برای شرکای cultour، راهنمای تور خارجی بایستی در زمان ثبت آنلاین هتل از یک کد معتبر استفاده کرده و در زمان ورود به هتل WFTGA Cultour card خود را به همراه کارت راهنمای تور و/یا نشان خود ارائه نماید. شرکای cultour که در این برنامه شرکت دارند به منظور اطمینان از صحت تخفیف، نمونه­هایی از

WFTGA Cultour card فعلی را دریافت خواهند کرد که بر روی آن لوگوی فدراسیون جهانی درج شده است.

WFTGA– فدراسیون جهانی انجمن­های راهنمایان تور- صمیمانه از شما دعوت می­کند که به لیست معتبر WFTGA Cultour Partners پیوسته و کدی را در اختیار ما قرار دهید که اعضای ما بتوانند در موقع ثبت از آن کد استفاده کنند.

بنده این اطمینان را دارم که برنامه­ی مهمان شریک cultour و مهمان­نوازی WFTGA مزایای بسیار زیاد و ارزنده­ای را برای تمام شرکا خواهد داشت.

لطفا اخبار خود را برای ما ارسال کنید تا آن را در مجله­ی خود درج کرده و به اطلاع اعضایمان برسانیم. لطفا در صورت داشتن هرگونه سوال یا پیشنهادی بی­درنگ با من مکاتبه کنید. آدرس پست الکترونیکی ما عبارت است از info@wftga.org

بی­صبرانه منتظر جواب مثبت شما هستم.

با تقدیم احترام،

فلیسیتس رسینگ

رئیس WFTGA

ترجمه: حمیده بهبودزاده، علی کاظمی


World Tourism Industry Partnership Programme

badge

دیدگاه‌ها

  1. عباس

    سلام.
    چگونه میشود عضو این زنجیره شد؟
    لطفا مراحل و مدارک و نحوه آن را توضیح دهید
    ممنون
    ………………………………………………………………………………………………………………
    جواب: سلام. برای اعضای کانون انجمن های صنفی، ما خودمان پیگیری می کنیم. شرایط بقیه افراد را نمی دانم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *