از نوشهر تا بوشهر

هر چند هنوز به نظر جدیدتری برای سفر به دور دنیا دست پیدا نکرده‌ام، اما هر روز به آن فکر می‌کنم تا به منطق قابل قبولی برای طراحی این سفر برسم.

عجالتا به یک دوچرخه سواری دو هفته‌ای فکر می‌کنم. عنوانش “از نوشهر تا بوشهر” و یک پیش‌سفر برای سفر به دور دنیاست. در این سفر ما از یک بندر شمالی در دریای مازندران به یک بندر جنوبی در خلیج فارس رکاب می‌زنیم و در مسیر مهمان کسانی خواهیم بود که گردشگری بومی را در کشور احیا کرده‌اند.

اگر از میان دوستان کسی ایده‌‌ای برای بهتر اجرا شدن این سفر دارد، دریغ نفرماید. در مورد زمان و بقیه‌ی موارد سفر بعدا خواهم نوشت.

دیدگاه‌ها

  1. طوبا

    آرش عزیز
    کاری که می خواهی بکنی، کار فوق العاده ایست اما…
    قبلش بگویم که اصلا نمی خواهم بار منفی به کارت بدهم ولی دو هفته، زمان بسیار کمی برای این برنامه است. اگر بخواهی به گردشگری بومی و … هم بپردازی کلی وقت کم می آوری. یک بار دیگر هم می گویم که این مهم است که تو چقدر برای این کار از لحاظ جسمی آماده باشی. باز هم دعوتت می کنم به برگزاری یک برنامه مشترک در یک مسیر از پیش تعیین شده برای محک زدن توانایی ها. یک جای خالی در برنامه ات بگذار، ارزشش را دارد.
    به امید دیدار…

  2. افشين عباس نژاد هنگامي

    آرش جان سلام ، خسته نباشید .
    من به شماافتخار میکنم فوق العاده زحمت میکشید اینکار شدنیست میگویند خواستن توانستن است . شاید به زمان بیشتری نیاز باشد در اینجاخواستار برنامه ریزی دقیق تری هستم .
    البته یک جزیره در دل خلیج همیشه فارس وجوددارد که اسمش هنگام است میتوانیم خدمتگذاری کنیم ،البته اگر قابل بدانید .یک تیکه نان محلی یا یک تیکه ماهی کباب وسرخ شده تازه با یه لقمه برنج هواری در کلبه فقیری ما هنگامیها . حتی برای دیدن جبیر ها و خاردم مصری در جزیره که با رکاب زدن دوچرخه البته من هم یک دوچرخه دارم که میتوانم در هنگام باهاتون بیام تا جمع مان جمع شود . شما که مارا شرمنده خود کرده اید اگر ما بتوانیم قدری از آنها را جبران کنیم که باز هم نمیتوان…دوستت داریم با آنهمه محبت ومهربانیت .موفق ومؤید باشید ومنتظرتان هستیم هرچند نفر که باشید .باسپاس ( افشین عباس نژاد هنگامی )

  3. رها

    با سلام واحترام
    اقا لطفا به من بگویید جند روز به کجا…………………………………..سفر…………………..کنم؟
    حوصله هیچکس را ندارم و…………..نمیخواهم ادمیزاد ببینم.
    ممنون؛تا…………….همیشه
    …………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: متاسفانه در این مواقع همه جا آدمیزاد هست. یا برید قله ی دماوند، یا برید وسط کویر، یا برای چند روز به خارج از ایران سفر کنید.

  4. حسین ستوده(اهورا)

    آرش جان باز هم سلام.این مطلبت رو تازه خوندم(سفر دوردنیا با دوچرخه)من دو سه سالی میشه که دارم خودمو برای این برنامه آماده میکنم.دنبال یک همپای با تجربه میگشتم تا اینکه این مطلب رو دیدم….هگر مارو قبول داری تو تمام مراحلش همراهیت میکنم.
    ……………………………………………………………………………………………………………….
    جواب: سلام. اگر قسمت شد، در خدمتیم.

  5. احسان

    سلام
    هفت سال بیش مسیر سنندج تا قشم رو دقیق تو دو هفته رکاب زدم
    این کار شدنیه و فوق العاده ست
    انجامش بدین و از تک تک لحظاتش لذت میبری لیدر
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………..
    جواب: سلام. زنده باد شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *