از اتریش به سوی مونیخ: اروپا ۶۶

اتریش:
صبح روز یک‌شنبه، یکم نوامبر به همراه پیتر و همسرش، کنستانز را به مقصد یکی از شهرهای اتریش به نام BREGENZ ترک کردیم. یکم نوامبر تعطیل رسمی است و در این روز کاتولیک‌ها به سر مزار اموات می‌روند. پیتر و تراودل هم به همین منظور به زادگاه و محل دفن والدینشان می‌رفتند و من با آن‌ها همراه شدم تا برای چند ساعت هم که شده فضای یکی از شهرهای کشوری که در هنر و موسیقی زبانزد است را درک کنم.
وقتی که از دوستانم (پیتر و تراودل) خداحافظی کردم، بلیط ترن به مقصد «مونیخ» (۴۲ یورو) گرفتم، کوله‌پشتی‌هایم را در ایستگاه راه‌آهن گذاشتم و برای قدم زدن به کنار دریاچه و داخل شهر «برگنز» رفتم.

 

پارکی برای بچه‌ها

همان پارک

همان پارک

بدون شرح

این همان دریاچه کنستانتز (بودنزه) و متعلق به سه کشور آلمان، سوئیس و اتریش است.

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح

به سوی مونیخ:
از «برگنز» تا «مونیخ» دو ساعت در راه بودم. وقتی به مونیخ رسیدم، با یک ایستگاه بزرگ و شلوغ راه‌آهن مواجه شدم. بنابراین اول کمی ایستادم تا موقعیت خودم را درک کنم و ببینم اصلا کجای دنیا هستم.
از قبل و از طریق کتاب LONELY PLANET، موقعیت دفتر اطلاعات توریستی را می‌دانستم و یک‌راست به سراغش رفتم. و از آن‌جا که کمی در مورد موقعیت مرکز شهر و ایستگاه راه‌آهن اطلاعات دریافت کرده بودم، از مسوول TOURIST INFORMATION خواستم یک هتل ارزان معرفی کند که هم به ایستگاه راه‌آهن نزدیک باشد و هم به مرکز شهر. خلاصه اتاقی به قیمت ۳۳ یورو پیدا شد و من با ۲۵ کیلو بار و دو کوله پشتی حدود ۲۰ دقیقه پیاده‌روی کردم تا به هتل برسم و سه شب در این شهر اقامت کنم.

دیدگاه‌ها

  1. عاطفه رنجبر

    سلام دوست عزیز. عکسها و نوشته هات بسیار زیبا بودن . من عاشق سفرم . بینهایت به جهانگردی علاقه مندم … و هر روز عکسهای بیشماری از نقاط مختلف دنیا رو سرچ می کنم …. شاید یه روز بتونم به اونجا سفر کنم … شادزی. به امید روزهای خوب
    …………………………………….
    جواب: سلام. موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *